Dat zou echt heel jammer zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:28 schreef Noppie2000 het volgende:
Rayman Legends is overigens voorlopig van mijn lijstje af, de singleplayer is te ruk voor worden zeg. De helft van het spel is Rayman automatisch bestuurd en ben je verplicht als Murphy te spelen, ofwel de sidekick rol met de gamepad.
Hopeloos slechte beslissing.
http://www.nintendo-gamer(...)-might-be-a-bit-odd/quote:Op zondag 23 september 2012 10:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat zou echt heel jammer zijn
Wat is je bron als ik vragen mag? Want ik keek heel erg uit naar deze game, die muziek erbij was echt geweldig, alleen daarom wilde ik m al halen
Daar zit ik nu dus ook aan te denken, eerst was het ect een musthave, maar met dit inderdaad uit de budgetbakken vissen. Wat waarschijnlijk niet heel lang zal duren,als je kijkt naar originsquote:Op zondag 23 september 2012 10:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hmmm zonde, daar ga ik dus reviews van afwachten. Misschien wordt het zo'n aankoop voor 20e als hij in de aanbieding is over een jaartje
Heb je ook helemaal gelijk in.quote:Op zondag 23 september 2012 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Toch zullen ze wel weer veruit de meeste consoles gaan verkopen, graphics boeit heel veel mensen namelijk geen ene reet.
Pikmin zag er goed uit, maar Batman helemaal. Ook Project P(Als ik het goed had) liet zien hoe de HD graphics zich op hun best laten zien.quote:Op zondag 23 september 2012 09:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
De Wii U draait spellen moeiteloos met 60 fps in 1080p, iets wat niet mogelijk was op de ps3/60. Dat, en het feit dat launch games er beter uitzien dan op deze systemen (de multiplatforms sowieso), laat me toch denken dat de Wii U nog wel wat sterker is (ook 2gb ram enzo).
VEEL sterker is hij misschien niet, maar sterker sowieso. Maakt me ook weinig uit verder, Nntendo titels in HD en 25gb aan schijfruimte, moeten hele dikke games worden! Zelda, mario, donkey kong, smash bros, pokemon, metroid, pikmi. En ga maar door
Dat is gewoon een grappig ADHD spel, er gebeurt zoveel in die game, zoveel chaos, dat is echt een heel leuk spel.quote:Op zondag 23 september 2012 11:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Project P-100 is hernoemd tot The Wonderful 101. Die lijkt me ook superbruut idd
Wii U is trouwens een daverend succes in de Amerikaanse voorverkoop. Lijkt erop dat Nintendo weer een toppertje heeft
Project p100 blift het voor mij, nieuwe titel is iets te...lamequote:Op zondag 23 september 2012 11:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Project P-100 is hernoemd tot The Wonderful 101. Die lijkt me ook superbruut idd
Wii U is trouwens een daverend succes in de Amerikaanse voorverkoop. Lijkt erop dat Nintendo weer een toppertje heeft
quote:The Wii U Is Region Locked, Of Course
Quelle surprise!
To the surprise of absolutely nobody, it has been confirmed by Japanese publication Famitsu (via a translated tweet) that the Wii U will feature a region lock system.
This is hardly a massive shock, as all Nintendo's domestic consoles have incorporated such a safeguard - only the Game Boy and DS ranges have opted out so far. The 3DS, which many expected to be region-free, also has a region lock in place.
Region locks prevent players from purchasing software from other territories and using it on their consoles.
Geen verrassing inderdaad, voor mij ook geen probleem. Nog nooit in mijn leven buitenlandse spellen willen bestellen, overgrote deel komt hier toch wel.quote:
Er was één Wii RPG die hier niet is uitgebracht.quote:Op maandag 24 september 2012 11:48 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Geen verrassing inderdaad, voor mij ook geen probleem. Nog nooit in mijn leven buitenlandse spellen willen bestellen, overgrote deel komt hier toch wel.
quote:Wii U developer reports struggles with slow CPU
But system's graphical performance bests current HD consoles
In the many months we've been hearing about Nintendo's Wii U, there have been wide-ranging reports that the machine's underlying hardware is comparable to or somewhat more powerful than current generation HD consoles. Now, as we get closer to the system's November 18 North American debut, a Wii U launch developer suggests that it might actually perform worse than current generation systems in some ways, while improving on them in others.
[...]
Nintendo hasn't revealed precise performance details of the Wii U's IBM-made CPU, which features three Power PC cores, but Suzuki's comments line up with those of other developers contacted by Eurogamer last month. "We are not limited by [the CPU power] but some other games might suffer from it," one unnamed developer told the site.
[...]
Daarom niet bestellen op een internet only shop! Ik preorder sowieso niets, kijk wel of ik hem kan vindenquote:Op maandag 24 september 2012 14:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bol.com meldt inmiddels niet te kunnen garanderen dat ze de Wii U op de dag van release kunnen leveren. Wel schraal naar mijn mening dat het onzeker is. Ik neem aan dat ze weten hoeveel ze erg krijgen en dus dat ding gewoon uitverkocht is op een gegeven moment. Lijkt me best ruk dat als je dat ding besteld dat je op de releasedatum ineens mail krijgt dat het een maand ofzo gaat duren
Ik denk dat ik dat ook niet ga doen. Ben nog wel ff zoet met m'n Wii en wil eigenlijk ook wel ff wat reviews afwachten. Enige spel op het moment wat ik 100% wil is Pikmin en die is toch nog niet uit.quote:Op maandag 24 september 2012 14:44 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Daarom niet bestellen op een internet only shop! Ik preorder sowieso niets, kijk wel of ik hem kan vinden
Dat deed ik ook bij de Wii. Release: december 2006. Ik kon 'm pas ergens kopen in maart 2007.quote:Op maandag 24 september 2012 14:44 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik preorder sowieso niets, kijk wel of ik hem kan vinden
Ik had hem een dag van tevoren :$quote:Op maandag 24 september 2012 21:10 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook bij de Wii. Release: december 2006. Ik kon 'm pas ergens kopen in maart 2007.
ZombiU niet mooi? Uit trailers leek die me juist de meest sfeervolle en mooiste titel tot nu toe. Wat was er orecies niet mooi aan?quote:Op maandag 24 september 2012 21:49 schreef wc-eend het volgende:
Niet veel kunnen vragen maarre;
Nintendo Land: Toffe minigames
Assassin's Creed 3: Prachtige graphics
Zombi U: Niet mooi maar zeer goede sfeer
Mass Effect 3: Volledig speelbaar op Wii U GamePad met een druk op de knop.... Zonder lag en shit...
Dan heb je toch wat verkeerd gedaan hoor. Ik had dat ding binnen een week uit de bartsmit gehaaldquote:Op maandag 24 september 2012 21:10 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook bij de Wii. Release: december 2006. Ik kon 'm pas ergens kopen in maart 2007.
Oh met de sfeer zit het wel degelijk goed maar grafisch gezien is het gewoon minder.. zeker als je ziet wat Ubisoft met een game als Assassin's Creed III doet op de Wii U, die er mogelijk wel beter uit ziet als PS3 en Xbox 360.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:45 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
ZombiU niet mooi? Uit trailers leek die me juist de meest sfeervolle en mooiste titel tot nu toe. Wat was er orecies niet mooi aan?
Dan ga ik daar wat reviews van afwachten, daar was ik namelijk wel bang voor. Een soort Red Steel voor de Wii, die zat ook vol met fouten en glitches, gepushed voor de launch. We zullen zienquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Oh met de sfeer zit het wel degelijk goed maar grafisch gezien is het gewoon minder.. zeker als je ziet wat Ubisoft met een game als Assassin's Creed III doet op de Wii U, die er mogelijk wel beter uit ziet als PS3 en Xbox 360.
Daarnaast zijn er kleine rarigheden zoals als je een zombie die ligt en je weet niet of hij leeft of dood is... ik wilde hem op zijn benen slaan om een collega te laten zien dat hij dan zou 'wakker worden' en aanvallen.. sla ik gewoon zijn hoofd er af terwijl ik zijn been raak...
Ik heb een klein beetje het gevoel dat Zombi U sneller is gemaakt dan ze eigenlijk wilden...
Welke mindere berichten van zombiu?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Financiële meevaller van een paar honderd euro, twijfel nu toch over die pre-order
Lineup leek trouwens heel goed in het begin maar begint me nu toch tegen te vallen na de mindere berichten over ZombiU en Rayman
Heb m ook in de pre-order gezet nu bij GameMania (online). Hoef toch nog niet te betalen dus dat kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:50 schreef nomar83 het volgende:
Whatever, heb de Wii U gepre-orderd bij GameMania. Staat geen prijs bij, nog geen actie, maar ik heb geen zin om die week winkels af te lopen en GameMania belooft dat ze de bestellingen chronologisch afgaan.
Een platformer voor de Wii U eShop, komt ook op PS3, XBOX360 en Windows.quote:Op zondag 30 september 2012 10:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oke ik ben een beetje verward nu. Wat was dat?
Dat moet nog blijken!quote:Op zondag 23 september 2012 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Toch zullen ze wel weer veruit de meeste consoles gaan verkopen, graphics boeit heel veel mensen namelijk geen ene reet.
Inderdaad, situatie is anders dan 6 jaar geleden.quote:
De Wii werd ook veel gekocht door mensen die niets met gamen hadden. Ik ken veel mensen die een Wii kochten voor dat bowlen en die shit en er daarna niets meer mee deden. Die zullen nu vermoed ik geen Wii meer kopen en denk sowieso dat de Wii U voor die groep veel minder interressant is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Inderdaad, situatie is anders dan 6 jaar geleden.
Lijkt er wel op dat er de eerste maanden een tekort is aan systemen.
Ik wacht ook nog even.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De Wii werd ook veel gekocht door mensen die niets met gamen hadden. Ik ken veel mensen die een Wii kochten voor dat bowlen en die shit en er daarna niets meer mee deden. Die zullen nu vermoed ik geen Wii meer kopen en denk sowieso dat de Wii U voor die groep veel minder interressant is.
Zelf lijkt me de Wii U wel heel tof maar ga hem niet kopen.
En kan dat ook vanwege de nieuwe controller. Je hoeft de tv niet meer aan te zettenquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:27 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog even.
Wii U moet ook concurreren met bijvoorbeeld smartphone en iPad.
Ik bedoel dat men meer keuzes heeft bij kopen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En kan dat ook vanwege de nieuwe controller. Je hoeft de tv niet meer aan te zetten
quote:Na eerdere berichten van grote pre-order aantallen in Engeland en Amerika laten nu ook Nederlandse retailers zich uit over de verkoopcijfers van de Wii U. Game Mania laat weten dat de launch voorraad zo goed als uitverkocht is. Men heeft alleen nog het Wii U Basic Pack in beperkte mate beschikbaar. Het Deluxe Pack en de speciale ZombiU bundel zijn bij Game Mania al uitverkocht.
Andere Nederlandse winkels accepteren nog wel pre-orders voor alle pakketten. Het is niet bekend hoeveel Wii U's er met de lancering beschikbaar zullen zijn in Nederland. In 2006 had Nintendo slechts een beperkt aantal Wii consoles beschikbaar voor de Europese markt. De vraag naar de Wii U lijkt groter dan verwacht, met name de Wii U Preview Presentation heeft veel twijfelaars over de streep getrokken. Daarnaast is de Wii U de eerste 'nieuwe' home console sinds tijden en hebben Microsoft en Sony tot op heden nog geen concrete next-generation plannen aangekondigd.
Think again, ze kondigen nooit 3 of meer first party AAA titels aan op een show. Verder heb je grootgelijknthouhnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik ga hem volgend jaar halen denk na de e3. dan zijn er ook meer spellen uit en ook goedkopere titels denk ik. pas een ps3 gekocht, maar een nintendo console koop je voor nintendo shit. denk dat ze komende e3 nieuwe zelda aankondigen voor wiiu. misschien 3d mario. mario kart..
misschien niet.. maar wat was e3 2010 dan? donkey kong, kirby, nieuwe zelda.. aangezien NoA president reggie zei dat er grote aankondigen komen voor na of tijdens e3, denk ik wel of nieuwe zelda, of nieuwe 3d mario, of mario kart.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Think again, ze kondigen nooit 3 of meer first party AAA titels aan op een show. Verder heb je grootgelijknthouhn
Kirby is geen AAA titel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
misschien niet.. maar wat was e3 2010 dan? donkey kong, kirby, nieuwe zelda.. aangezien NoA president reggie zei dat er grote aankondigen komen voor na of tijdens e3, denk ik wel of nieuwe zelda, of nieuwe 3d mario, of mario kart.
Met je reservering voor maart 2013?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik sta nog nergens op een lijst, maar ik loop gewoon de winkel in op donderdag, reken af en fiets ermee naar huis.
Nee, zonder reservering bij de MediaMarkt. Net als makkelijk mogelijk was met de Wii. Lagen er dozijnen van.quote:
Ik denk ook niet dat er grote tekorten zullen zijn (de Wii had ik dag -1).quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Nee, zonder reservering bij de MediaMarkt. Net als makkelijk mogelijk was met de Wii. Lagen er dozijnen van.
Mediamarkt Lutjebroek? In Utrecht stonden er 300 man voor de deur en hadden ze 16 ex. binnen gekregen die ze (na twee uur wachten) stiekem onder de voorste mensen hadden verloot .quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Nee, zonder reservering bij de MediaMarkt. Net als makkelijk mogelijk was met de Wii. Lagen er dozijnen van.
Volgens mij is dat ook op Fok! gepost (film?) indertijd? (Of was dat XBOX/PS3)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Mediamarkt Lutjebroek? In Utrecht stonden er 300 man voor de deur en hadden ze 16 ex. binnen gekregen die ze (na twee uur wachten) stiekem onder de voorste mensen hadden verloot .
Rotterdamquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Mediamarkt Lutjebroek? In Utrecht stonden er 300 man voor de deur en hadden ze 16 ex. binnen gekregen die ze (na twee uur wachten) stiekem onder de voorste mensen hadden verloot .
Pokemon is voor handhelds.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nog steeds ongelofelijk trouwens dat ze niet een grote 3D Pokemon hebben gemaakt voor Gamecube/Wii/Wii U. Als die gebundeld zou zitten zou dat ding echt gigantisch verkopen. Zou overigens ook briljant zijn om die uit te brengen als de nieuwe Xbox enzo komen. Ik hoop er nog steeds op
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:53 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Net als dat Paper Mario voor consoles is? O, wacht....
Zelfde idee. Het is onzin om te denken dat een bepaalde serie of bepaalde manier van spelen exclusief voor een bepaald systeem is.quote:
Idd, lekker belangrijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat boeit het ook? Hoop gedoe om niets als je het mij vraagt.
Gamepad is idd 3 à 5 uur.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gamepad 20 uur, yeah right. Was toch 2-3 uur?
Edit: Ik lees ergens 3-5 uur
Gun ze daar ook eens watquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
http://www.gamefront.de/a(...)---SNES-Version.html
Vooralsnog enkel Australië...
Uitgesteld? Komt toch gewoon in maart ofzo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die is wel vet ja
Pikmin uitgesteld![]()
![]()
Zal de Amerikanen helemaal ontgaanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo's aandacht voor details is bizar...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |