De lineup zelf valt best tegen op launchdatequote:Op donderdag 13 september 2012 16:48 schreef nomar83 het volgende:
Ik vind de line-up voor de launch misschien wel de beste van Nintendo ooit. Ik kan gewoon niet kiezen wat ik eerst wil spelen.
Een mario (seze is weer moeite in gestoken, ziet er prima uit), rayman legends (exclusieve sequel van een van de beste platformers deze generatie), Een grappige mini game collectie die nog redelijk uitgebreid is, een third party survival shooter met nadruk op survival met geinige features ertussen, een open world lego game met humor en een grote diversiteit aan opties en meer....quote:Op donderdag 13 september 2012 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
De lineup zelf valt best tegen op launchdate
quote:
quote:
Ik heb niets met minigames en LEGO open world gamesquote:Op donderdag 13 september 2012 17:16 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Een mario (seze is weer moeite in gestoken, ziet er prima uit), rayman legends (exclusieve sequel van een van de beste platformers deze generatie), Een grappige mini game collectie die nog redelijk uitgebreid is, een third party survival shooter met nadruk op survival met geinige features ertussen, een open world lego game met humor en een grote diversiteit aan opties en meer....
Echt wel de beste kaunch ooit
Ik snap het wel, het is allemaal ook niet wat voor mij, maar als ik me neutraal opstel dan zie ik de charmes er voor andere mensen wel voor in. Zo bedoelde ik het meerquote:Op donderdag 13 september 2012 17:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niets met minigames en LEGO open world gamesWaarom snappen mensen niet dat smaken verschillen
Als ze dit idd met de E3 hadden gedaan zouden ze gek zijn geworden van de pre-orders.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:19 schreef Noppie2000 het volgende:
Deze presentatie heeft mij in ieder geval overgehaald er een te halen, Nintendo lijkt de zaken dit keer prima geregeld te hebben (met exclusives, sterk apparaat, online features en voor mij een goede lineup tot en met iig maart.
Ik kan niet wachten, dit had de E3 moeten zijn!
Ik wacht nog geduldig. Ik denk dat maart 2013 iets meer voor mij isquote:Op donderdag 13 september 2012 17:20 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, het is allemaal ook niet wat voor mij, maar als ik me neutraal opstel dan zie ik de charmes er voor andere mensen wel voor in. Zo bedoelde ik het meer
Doenquote:Op donderdag 13 september 2012 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht nog geduldig. Ik denk dat maart 2013 iets meer voor mij is
Ook gemist, hij zal straks wel online komen denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:26 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, er was vandaag een persconferentie. helemaal vergeten.
Mooi is dat altijd, heb je nergens op hoeven wachten.
Ik weet niet of je die Metroid-game hebt gezien, maar dit wordt wel heel wat leuker dan de alledaagse mini-game collectie.quote:Ik heb niets met minigames en LEGO open world gamesWaarom snappen mensen niet dat smaken verschillen
Denk het niet. Idee lijkt me dat je lokaal met vijf spelers speelt.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:34 schreef Jesse_ het volgende:
Zijn die mini games van Nintendoland ook online te spelen?
Zoveel vrienden heb ik nietquote:Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Denk het niet. Idee lijkt me dat je lokaal met vijf spelers speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |