Ik dacht: het is zomer, het is warm, laat ik eens een klein feestje der herkenning ervan makenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:57 schreef MadMaster het volgende:
Damn, ik weet er zowaar meer dan 20 dit keer...
Herken er steeds meer, zal eens kijken of het de moeite van het opsommen waard is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik dacht: het is zomer, het is warm, laat ik eens een klein feestje der herkenning ervan maken
Dat wordt een hoop typewerkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:59 schreef robdriessen het volgende:
Ik dacht: het is zomer, het is warm, laat ik eens een klein feestje der herkenning ervan maken
Hm als iedereen zo denkt krijg je uiteindelijk maar 2 inzendingenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:00 schreef MadMaster het volgende:
Herken er steeds meer, zal eens kijken of het de moeite van het opsommen waard is.
Als ik er al redelijk veel weet, dan denk ik dat de hoogvliegers hier er uiteraard nog veel meer weten...
WERKEN VOOR JE OVERWINNING! Het komt je niet aanwaaien dit keerquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef robdriessen het volgende:
WERKEN VOOR JE OVERWINNING! Het komt je niet aanwaaien dit keer
cafca zit er nog tussen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat met mijn aankomende raad-de-plaat ook zo gaat
en alvast gaan nadenken over hoezen want na maxerazzi ben ik al dus moet ik maar vast wat hoezen gaan bedenken.
Idem hier...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:32 schreef Tchock het volgende:
Ingestuurd. Zo'n 25 weet ik titel en artiest van
Hoe veel dingen had ik goed die nog niemand anders heeft?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:03 schreef robdriessen het volgende:
Vlijtigheid moet beloond worden met een eerste tussenstand:
1. Gehenna
2. On
3. OMG
4. cafca
5. MadMaster
6. Tchock
Deze zes snelheidsduivels hebben gezamelijk al 89 van de 100 covers weten te identificeren.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:03 schreef robdriessen het volgende:
1. Gehenna
2. On
3. OMG
4. cafca
5. MadMaster
6. Tchock
Ik vind #83 ook wel briljant in al haar eenvoudquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:23 schreef Tchock het volgende:
Ik moest trouwens hard lachen om hoes #89.
Nu word ik geacht om als quizmaster een bemoedigend schouderklopje en een vriendelijk woord te bieden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:05 schreef Tchock het volgende:
Hoe veel dingen had ik goed die nog niemand anders heeft?
Ja, ik ook. Maar ik ken 'm nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik vind #83 ook wel briljant in al haar eenvoud
Ja godverdomme.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nu word ik geacht om als quizmaster een bemoedigend schouderklopje en een vriendelijk woord te bieden.
Helaas. Al jouw antwoorden zijn ook door andere kandidaten geraden.
Niet lang. Aikara pakt plek drie van je afquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:51 schreef OMG het volgende:
Gaaf. Eens kijken hoe lang ik op #3 blijf hangen..
quote:
quote:
En dat is terug te zien in de ranglijst hierbovenquote:
Niks mis met die plaatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Tchock het volgende:
Bezig met nieuwe inzending. Zo frustrerend hè, een van die platen (#38) heb ik hier. Was vroeger van mijn vader. Ik weet het nog, omdat ik toen ik klein was de hoes altijd super mooi vond, maar de muziek vind ik niets, dus ik draai 'm nooitKan die plaat nergens vinden nu
Vroeger zo lang naar de hoes gekeken, en nu kan ik gewoon niet bedenken wat de titel of artiest isquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:45 schreef robdriessen het volgende:
Hulde aan Maxerazzi. ALLE HOEZEN ZIJN GERADEN
Hij zag 'm in de platenzaak
Gewoon door blijven gaan, je mag meerdere keren insturen totdat de deadline is verstreken. Misschien zit er wel meer in dan bronsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:38 schreef WickedTunes het volgende:
Brons, not bad. not bad![]()
Maar eh... #79?Als ik moet gokken, gok ik in de buurt van "cage the elephant"...
Aldus de OP: Sluiting: woensdag 5 september 2012 om 12:00quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:55 schreef ranja het volgende:
nee, ik had nog een paar erbij bedacht. tot wanneer kan het nog?
vreselijk album ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:47 schreef Sequencial het volgende:
Frustratiehoes waar ik maar niet op kan komen: #68...
Fixed!quote:
Vooral niet doen, anders streef je mij voorbij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:47 schreef Sequencial het volgende:
zelfs die single vond ik toen afschuwelijk, maar de rest bleek jaren later nog veel minderquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
KloptOp één nummer na echt afschuwelijk.
De tweede single (haast niemand die 'm nog kent....) vond ik stiekem toch eigenlijk wel mooiquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
zelfs die single vond ik toen afschuwelijk, maar de rest bleek jaren later nog veel minder(ga maar niet zeggen waarom enzo, voordat ik hints ga zeggen
)
Ik luister hem nu en het is echt een drama.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De tweede single (haast niemand die 'm nog kent....) vond ik stiekem toch eigenlijk wel mooi
Was toen 1 van m'n favo nummers (album was zozo)... *edit: srry voor 't hintje...*quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:47 schreef Sequencial het volgende:
Heb ik hierquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De tweede single (haast niemand die 'm nog kent....) vond ik stiekem toch eigenlijk wel mooi
Zonder deze hint wist ik m inmiddels al... mede na al die onbedoelde hints hiervoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:08 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Was toen 1 van m'n favo nummers (album was zozo)... hintje: "12 1234!!!!"
Excuses... zal 't niet meer doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:23 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Zonder deze hint wist ik m inmiddels al... mede na al die onbedoelde hints hiervoor![]()
Ik zou verdere album-meningen bewaren tot na de uitslag heren, ik was er nu zeer waarschijnlijk alsnog wel opgekomen maar op deze onbedoelde hulp was ik niet uit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn over de helft, en dat betekent: SCORES!
01. Aikara - 180
02. n00biedoobiedoo - 166
03. WickedTunes // On - 158
05. Gehenna - 152
06. Maxerazzi - 148
07. Sequencial - 142
08. Hiryu - 140
09. Bigshadow - 119
10. infp2009 - 102
11. OMG // emokid - 82
13. ranja - 80
14. Tchock & Meowingtons - 67
15. cafca - 65
16. MadMaster - 50
17. MsMessy - 28
Edit: N00bie en Sequencial klimmen weer een stukje
Edit 2: Maxerazzi maakt een sprongetje.
[ Bericht 6% gewijzigd door robdriessen op 30-08-2012 16:45:14 ]Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Haha, welk hoesnummer?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:38 schreef WickedTunes het volgende:
Hoe kon ik de artiest vergeten die ik juist meestal wel een keer in m'n shows draai...![]()
#63 Ik dacht namelijk iemand anders te herkennen in de auto en dat bracht me op een dwaalspoorquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:23 schreef robdriessen het volgende:
Edit 2: Maxerazzi maakt een sprongetje.
Fixed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:43 schreef Maxerazzi het volgende:
ps. volgens mij moet mijn score 148 zijn, niet 138.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:10 schreef kciR het volgende:
(Ik wil trouwens ook wel een keer zo'n opgave maken, weet niet precies wat de policy daarvoor is, of dat het gewoon een wachtlijst is)
Voorwaarde is wel dat je vanaf nu elke editie meedoet, ongeacht hoe weinig je er kentquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:58 schreef robdriessen het volgende:
MAAKLIJST Raad De Hoes:
#5 Maxerazzi
#6 cafca
#7 ranja
#8 kciR
Lijkt mij een mooie dealquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
[..]
Voorwaarde is wel dat je vanaf nu elke editie meedoet, ongeacht hoe weinig je er kent
Wordt geen podiumplek, maar hij komt nog voor de deadlinequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:43 schreef robdriessen het volgende:
Ik wacht nog geduldig op inzendingen van Trashcanman en Kadafi
Oh wat ga jij morgen de haren uit je hoofd trekkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:54 schreef WickedTunes het volgende:
#54... zo frustrerend. Ik heb die plaat hier gewoon ergens liggen volgens mij, maar kan 'm niet vinden en ik kom niet op de artiest, laat staan de titel
En waar was jij dan de vorige drie edities?quote:Op woensdag 5 september 2012 04:32 schreef dekatophetspek het volgende:
Pfff bijna vergeten, maar goed dat ik een agenda heb waarin ik notities hier voor maak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.22 inzendingen, veel spanning en sensatie, ik dank iedereen voor de tomeloze inzetProficiat aan de winnaars en veel succes met Raad De Hoes #5 - de Maxerazzi editie!
[ Bericht 0% gewijzigd door robdriessen op 05-09-2012 13:41:49 ]Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:55 schreef ranja het volgende:
13 Bettie Serveert - Palomino
het is een hondje, geen c&a paardPalomine dus.
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:58 schreef Maxerazzi het volgende:
Voor de mensen die al een leegte in hun bestaan ervaarden, niet getreurd: Raad de hoes #5 - de 'nu al een lustrum'-editie
In de war met de New Young Pony Club? Jij ook altijd met je paardenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:02 schreef ranja het volgende:
68 New Radicals - Maybe You've Been Brainwashed Too
om een of andere reden denk ik altijd dat die band New Young Radicals heet
Controversequote:Op woensdag 5 september 2012 12:47 schreef robdriessen het volgende:
OK, een controversiële uitslag!
04. n00biedoobiedo - 166
08. n00biedoobiedo - 152
Ik vind haar hoofd altijd wat raar.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:05 schreef Sequencial het volgende:
Leuk trouwens om te zien hoe mooi sommige hoezen zijn zonder de letters er in.
#52(Last Shadow Puppets, ken ze niet)
Zijprojectje van de zanger van Arctic Monkeys en de zanger van The Rascals. Lekker bombastischquote:Op woensdag 5 september 2012 14:05 schreef Sequencial het volgende:
Leuk trouwens om te zien hoe mooi sommige hoezen zijn zonder de letters er in.
#52(Last Shadow Puppets, ken ze niet)
NEEEEE!!! Jemig zeg, idd... en ik ben al kalendquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh wat ga jij morgen de haren uit je hoofd trekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |