Ik dacht: het is zomer, het is warm, laat ik eens een klein feestje der herkenning ervan makenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:57 schreef MadMaster het volgende:
Damn, ik weet er zowaar meer dan 20 dit keer...
Herken er steeds meer, zal eens kijken of het de moeite van het opsommen waard is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik dacht: het is zomer, het is warm, laat ik eens een klein feestje der herkenning ervan maken
Dat wordt een hoop typewerkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:59 schreef robdriessen het volgende:
Ik dacht: het is zomer, het is warm, laat ik eens een klein feestje der herkenning ervan maken
Hm als iedereen zo denkt krijg je uiteindelijk maar 2 inzendingenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:00 schreef MadMaster het volgende:
Herken er steeds meer, zal eens kijken of het de moeite van het opsommen waard is.
Als ik er al redelijk veel weet, dan denk ik dat de hoogvliegers hier er uiteraard nog veel meer weten...
WERKEN VOOR JE OVERWINNING! Het komt je niet aanwaaien dit keerquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef robdriessen het volgende:
WERKEN VOOR JE OVERWINNING! Het komt je niet aanwaaien dit keer
cafca zit er nog tussen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat met mijn aankomende raad-de-plaat ook zo gaat
en alvast gaan nadenken over hoezen want na maxerazzi ben ik al dus moet ik maar vast wat hoezen gaan bedenken.
Idem hier...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:32 schreef Tchock het volgende:
Ingestuurd. Zo'n 25 weet ik titel en artiest van
Hoe veel dingen had ik goed die nog niemand anders heeft?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:03 schreef robdriessen het volgende:
Vlijtigheid moet beloond worden met een eerste tussenstand:
1. Gehenna
2. On
3. OMG
4. cafca
5. MadMaster
6. Tchock
Deze zes snelheidsduivels hebben gezamelijk al 89 van de 100 covers weten te identificeren.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:03 schreef robdriessen het volgende:
1. Gehenna
2. On
3. OMG
4. cafca
5. MadMaster
6. Tchock
Ik vind #83 ook wel briljant in al haar eenvoudquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:23 schreef Tchock het volgende:
Ik moest trouwens hard lachen om hoes #89.
Nu word ik geacht om als quizmaster een bemoedigend schouderklopje en een vriendelijk woord te bieden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:05 schreef Tchock het volgende:
Hoe veel dingen had ik goed die nog niemand anders heeft?
Ja, ik ook. Maar ik ken 'm nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik vind #83 ook wel briljant in al haar eenvoud
Ja godverdomme.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nu word ik geacht om als quizmaster een bemoedigend schouderklopje en een vriendelijk woord te bieden.
Helaas. Al jouw antwoorden zijn ook door andere kandidaten geraden.
Niet lang. Aikara pakt plek drie van je afquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:51 schreef OMG het volgende:
Gaaf. Eens kijken hoe lang ik op #3 blijf hangen..
quote:
quote:
En dat is terug te zien in de ranglijst hierbovenquote:
Niks mis met die plaatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Tchock het volgende:
Bezig met nieuwe inzending. Zo frustrerend hè, een van die platen (#38) heb ik hier. Was vroeger van mijn vader. Ik weet het nog, omdat ik toen ik klein was de hoes altijd super mooi vond, maar de muziek vind ik niets, dus ik draai 'm nooitKan die plaat nergens vinden nu
Vroeger zo lang naar de hoes gekeken, en nu kan ik gewoon niet bedenken wat de titel of artiest isquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |