Nu word ik geacht om als quizmaster een bemoedigend schouderklopje en een vriendelijk woord te bieden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:05 schreef Tchock het volgende:
Hoe veel dingen had ik goed die nog niemand anders heeft?
Ja, ik ook. Maar ik ken 'm nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik vind #83 ook wel briljant in al haar eenvoud
Ja godverdomme.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nu word ik geacht om als quizmaster een bemoedigend schouderklopje en een vriendelijk woord te bieden.
Helaas. Al jouw antwoorden zijn ook door andere kandidaten geraden.
Niet lang. Aikara pakt plek drie van je afquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:51 schreef OMG het volgende:
Gaaf. Eens kijken hoe lang ik op #3 blijf hangen..
quote:
quote:
En dat is terug te zien in de ranglijst hierbovenquote:
Niks mis met die plaatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef Tchock het volgende:
Bezig met nieuwe inzending. Zo frustrerend hè, een van die platen (#38) heb ik hier. Was vroeger van mijn vader. Ik weet het nog, omdat ik toen ik klein was de hoes altijd super mooi vond, maar de muziek vind ik niets, dus ik draai 'm nooitKan die plaat nergens vinden nu
Vroeger zo lang naar de hoes gekeken, en nu kan ik gewoon niet bedenken wat de titel of artiest isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |