Wordt geen podiumplek, maar hij komt nog voor de deadlinequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:43 schreef robdriessen het volgende:
Ik wacht nog geduldig op inzendingen van Trashcanman en Kadafi
Oh wat ga jij morgen de haren uit je hoofd trekkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:54 schreef WickedTunes het volgende:
#54... zo frustrerend. Ik heb die plaat hier gewoon ergens liggen volgens mij, maar kan 'm niet vinden en ik kom niet op de artiest, laat staan de titel
En waar was jij dan de vorige drie edities?quote:Op woensdag 5 september 2012 04:32 schreef dekatophetspek het volgende:
Pfff bijna vergeten, maar goed dat ik een agenda heb waarin ik notities hier voor maak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.22 inzendingen, veel spanning en sensatie, ik dank iedereen voor de tomeloze inzetProficiat aan de winnaars en veel succes met Raad De Hoes #5 - de Maxerazzi editie!
[ Bericht 0% gewijzigd door robdriessen op 05-09-2012 13:41:49 ]Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:55 schreef ranja het volgende:
13 Bettie Serveert - Palomino
het is een hondje, geen c&a paardPalomine dus.
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:58 schreef Maxerazzi het volgende:
Voor de mensen die al een leegte in hun bestaan ervaarden, niet getreurd: Raad de hoes #5 - de 'nu al een lustrum'-editie
In de war met de New Young Pony Club? Jij ook altijd met je paardenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:02 schreef ranja het volgende:
68 New Radicals - Maybe You've Been Brainwashed Too
om een of andere reden denk ik altijd dat die band New Young Radicals heet
Controversequote:Op woensdag 5 september 2012 12:47 schreef robdriessen het volgende:
OK, een controversiële uitslag!
04. n00biedoobiedo - 166
08. n00biedoobiedo - 152
Ik vind haar hoofd altijd wat raar.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:05 schreef Sequencial het volgende:
Leuk trouwens om te zien hoe mooi sommige hoezen zijn zonder de letters er in.
#52(Last Shadow Puppets, ken ze niet)
Zijprojectje van de zanger van Arctic Monkeys en de zanger van The Rascals. Lekker bombastischquote:Op woensdag 5 september 2012 14:05 schreef Sequencial het volgende:
Leuk trouwens om te zien hoe mooi sommige hoezen zijn zonder de letters er in.
#52(Last Shadow Puppets, ken ze niet)
NEEEEE!!! Jemig zeg, idd... en ik ben al kalendquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh wat ga jij morgen de haren uit je hoofd trekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |