quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:45 schreef robdriessen het volgende:
Hulde aan Maxerazzi. ALLE HOEZEN ZIJN GERADEN
Hij zag 'm in de platenzaak
Gewoon door blijven gaan, je mag meerdere keren insturen totdat de deadline is verstreken. Misschien zit er wel meer in dan bronsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:38 schreef WickedTunes het volgende:
Brons, not bad. not bad![]()
Maar eh... #79?Als ik moet gokken, gok ik in de buurt van "cage the elephant"...
Aldus de OP: Sluiting: woensdag 5 september 2012 om 12:00quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:55 schreef ranja het volgende:
nee, ik had nog een paar erbij bedacht. tot wanneer kan het nog?
vreselijk album ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:47 schreef Sequencial het volgende:
Frustratiehoes waar ik maar niet op kan komen: #68...
Fixed!quote:
Vooral niet doen, anders streef je mij voorbij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:47 schreef Sequencial het volgende:
Frustratiehoes waar ik maar niet op kan komen: #68...
zelfs die single vond ik toen afschuwelijk, maar de rest bleek jaren later nog veel minderquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
KloptOp één nummer na echt afschuwelijk.
De tweede single (haast niemand die 'm nog kent....) vond ik stiekem toch eigenlijk wel mooiquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
zelfs die single vond ik toen afschuwelijk, maar de rest bleek jaren later nog veel minder(ga maar niet zeggen waarom enzo, voordat ik hints ga zeggen
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |