Lekker bezig Junkie!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:41 schreef junkiexp het volgende:
Hoppa les 9 ook zonder problemen uitgelopen.
De eerst keer 5 minuten achter elkaar![]()
Ik hoorde dit nummer weer (in een andere les ook al), echt een lekker nummer om op te lopen:
Ik kan het posten maar ik heb weer eens in De Maas gezwommen:
http://www.endomondo.com/workouts/rDaS8X1aRtQ
Thanks!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lekker bezig Junkie!
Voel je je al beter ?
Absoluutquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Thanks!
Ja ik voel me vooral veel gezonder en vind het gewoon erg leuk om te doen!
Aankomende les 3x 5 minuten lopen zie ik, dat zal best pittig worden.
Bij jou gaat het ook lekker he?
Ik eet vaak een volkoren knackerbrood met kaas, tomaat en komkommer. Vult behoorlijk, en niet heel slecht (volgens mij).quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Lieve mensen, beetje offtopic maar aangezien dit LIF is moet het denk ik wel kunnen.
Wat eten jullie aan tussendoortjes als jullie op werk/school zijn? Ik merk namelijk dat ik veel te weinig eet wanneer ik aan het werk ben maar de meeste tussendoortjes zitten bomvol suikers (en dan dip ik daarna zo hard in mijn suikerspiegel)
Dus iemand een goede tip?
Ik hoop het, we gaan het vrijdag meemakenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
AbsoluutDie 3x5 gaat helemaal goedkomen hoor
Aan het eind kijk je er op terug en denk je: Ik wil meer
Veel fruitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Lieve mensen, beetje offtopic maar aangezien dit LIF is moet het denk ik wel kunnen.
Wat eten jullie aan tussendoortjes als jullie op werk/school zijn? Ik merk namelijk dat ik veel te weinig eet wanneer ik aan het werk ben maar de meeste tussendoortjes zitten bomvol suikers (en dan dip ik daarna zo hard in mijn suikerspiegel)
Ja is zeker goed, probleem is alleen dat ik ongeveer een minuut heb om iets naar binnen te duwen. (tussen 2 patienten in)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik eet vaak een volkoren knackerbrood met kaas, tomaat en komkommer. Vult behoorlijk, en niet heel slecht (volgens mij).
Herkenbaar ik neem ook te weinig tijd om te eten altijd dat gehaastquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja is zeker goed, probleem is alleen dat ik ongeveer een minuut heb om iets naar binnen te duwen. (tussen 2 patienten in)
En eet ook al crackers als ontbijt en lunch. Wat een eisen he haha
Maar kom net thuis van werk en de hele dag alleen maar 3 crackers en een salade op en nu zit ik dus te bunkeren.. Heb al een eierkoek en yoghurt met aardbeien gegeten terwijl ik eigenlijk gewoon naar bed had moeten gaan.
een gekookt eitje, banaan, cracker met kaas, boterham met pindakaas.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Normaal ga ik dan gewoon rechtstreeks naar bed maar nu moet ik er 4 kg aan eten dus is het niet zo erg. Maar het is natuurlijk veel beter als ik gewoon op mijn werk goed eet. Zeker ook omdat het lichamelijk redelijk zwaar werk kan zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Herkenbaar ik neem ook te weinig tijd om te eten altijd dat gehaast![]()
En ook het te veel eten als je eenmaal "rust" hebt echt lastig om jezelf dat af te leren
Bananenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja is zeker goed, probleem is alleen dat ik ongeveer een minuut heb om iets naar binnen te duwen. (tussen 2 patienten in)
Maar kom net thuis van werk en de hele dag alleen maar 3 crackers en een salade op en nu zit ik dus te bunkeren.. Heb al een eierkoek en yoghurt met aardbeien gegeten terwijl ik eigenlijk gewoon naar bed had moeten gaan.
En als je nu eens over gaat op volkorenbrood ipv crackers als ontbijt en/of lunch? Of speltbrood, bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou ik ben juist met brood gestopt wegens de koolhydraten. Ik merkte op stage dat ik steeds vaker een hongerklop kreeg incl zweten en misselijkheid. En sinds ik crackers eet (of ja sinds ik minder koolhydraten eet) heb ik daar geen last meer van. Mja nu eet ik dus weer te weinig, is ook nooit goed hahaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
En als je nu eens over gaat op volkorenbrood ipv crackers als ontbijt en/of lunch? Of speltbrood, bijvoorbeeld?
En dan tussendoor fruit of idd een cracker ofzo.
proteïnen stopt het hongergevoel;)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou ik ben juist met brood gestopt wegens de koolhydraten. Ik merkte op stage dat ik steeds vaker een hongerklop kreeg incl zweten en misselijkheid. En sinds ik crackers eet (of ja sinds ik minder koolhydraten eet) heb ik daar geen last meer van. Mja nu eet ik dus weer te weinig, is ook nooit goed haha
In theoriequote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
proteïnen stopt het hongergevoel;)
Op vakantie dacht ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 04:24 schreef winterstorm666 het volgende:
rot nachtdiensten...
waar is RD hahaha
Nawww, gelukkig zit je nachtdienst er bijna opquote:Op donderdag 23 augustus 2012 04:24 schreef winterstorm666 het volgende:
rot nachtdiensten...
waar is RD hahaha
Een beetje hond staat dat natuurlijk niet toe! Waf waf, ik wil nog naar buiten!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
komt ze eindelijk thuis, gaat ze naar bed. Arme hondje
en eten. en aandacht want zo'n beest heeft je eeeeeenoooorrmmm gemist.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Een beetje hond staat dat natuurlijk niet toe! Waf waf, ik wil nog naar buiten!!
Probeer eens je wifi uit te zetten voordat je gaat lopen, dat scheelt bij mij enormquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:41 schreef junkiexp het volgende:
Ik kan het posten maar ik heb weer eens in De Maas gezwommen:
http://www.endomondo.com/workouts/rDaS8X1aRtQ
Bear approves this message. Iets met wormen...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
proteïnen stopt het hongergevoel;)
Gefrituurde sprinkhaanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Bear approves this message. Iets met wormen...
Dat heb ik standaard als ik op reis ga, ben altijd bang dat ik me verslaapquote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:50 schreef motorbloempje het volgende:
mogge... was half 6 al wskker... om half 5 ook, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |