Nawww, gelukkig zit je nachtdienst er bijna opquote:Op donderdag 23 augustus 2012 04:24 schreef winterstorm666 het volgende:
rot nachtdiensten...
waar is RD hahaha
Een beetje hond staat dat natuurlijk niet toe! Waf waf, ik wil nog naar buiten!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
komt ze eindelijk thuis, gaat ze naar bed. Arme hondje
en eten. en aandacht want zo'n beest heeft je eeeeeenoooorrmmm gemist.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Een beetje hond staat dat natuurlijk niet toe! Waf waf, ik wil nog naar buiten!!
Probeer eens je wifi uit te zetten voordat je gaat lopen, dat scheelt bij mij enormquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:41 schreef junkiexp het volgende:
Ik kan het posten maar ik heb weer eens in De Maas gezwommen:
http://www.endomondo.com/workouts/rDaS8X1aRtQ
Bear approves this message. Iets met wormen...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
proteïnen stopt het hongergevoel;)
Gefrituurde sprinkhaanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Bear approves this message. Iets met wormen...
Dat heb ik standaard als ik op reis ga, ben altijd bang dat ik me verslaapquote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:50 schreef motorbloempje het volgende:
mogge... was half 6 al wskker... om half 5 ook, etc.
Drommels, drommels, drommels!quote:
Niets mis met Ll dusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Drommels, drommels, drommels!
Goedemorgen!
Lowlands schade tot nu toe:
- moe!!!
- verkouden
+ geen merkbaar verschil met hardlopen, gisteren m'n snelste km in weken gelopen
+ de weegschaal was erg lief net, ondanks dagenlang slecht eten en veel drank
Een weekendje ongezond eten en drinken moet toch ook wel kunnen zonder dat de weegschaal de verkeerde kant op slaat!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Drommels, drommels, drommels!
Goedemorgen!
Lowlands schade tot nu toe:
- moe!!!
- verkouden
+ geen merkbaar verschil met hardlopen, gisteren m'n snelste km in weken gelopen
+ de weegschaal was erg lief net, ondanks dagenlang slecht eten en veel drank
Voor mij is 2500 al zeer goedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:08 schreef YUR het volgende:
[..]
2800 is de ondergrens van Zeer Goed. Mietje!
Sowieso niet, Lowlandsquote:
De weegschaal sloeg nu de goede kant uit. Ik ben lichter dan ik in jaren ben geweestquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Een weekendje ongezond eten en drinken moet toch ook wel kunnen zonder dat de weegschaal de verkeerde kant op slaat!
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sowieso niet, Lowlands
[..]
De weegschaal sloeg nu de goede kant uit. Ik ben lichter dan ik in jaren ben geweestruim een kilo kwijt, ondanks (of dankzij) Lowlands
Meten = weten!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nice (maar pin je niet teveel vast op de weegschaal he! de spiegel is een betere graadmeter)
Ja doe ik ook vaak, maar eigenlijk kijk ik gewoon naar hoe strak mijn kleding zit en wat ik in de spiegel zie (en of ik daar tevreden mee ben haha)quote:
Trekt wel bij??quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zit nu in een beetje rare positie wat betreft dieeten.. Probeer nu de verloren kg er weer aan te aan zodat ik daarna weer op dieet kan![]()
Maar nu heb ik zo'n ingevallen gezicht omdat het er zo snel afgegaan is, dus ziet het er vooral uit alsog ik erg ziek ben geweest
Niet waar, pijn is niet nodig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar niet elke pijn is meteen het eindePijntjes horen er bij.
Ouch.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:19 schreef Solique het volgende:
Gisteren mijn knie verdraaid dus niet lopen vanavond
Maar afwachten wat de pijn/irritatie doet anders maar weer fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |