SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mFOKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: The Villian MCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AlDieWillenteKaaprenVarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.SPOILER: FOK!KERS IN-GAMEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds enige tijd is er een apart Minecraft SC topic. In dit topic alleen on-topic posts over Minecraft, slowchat in het SC topic! Topicreeks: Minecraft SCquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 0% gewijzigd door STING op 28-08-2012 10:15:55 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Minecraft is echt vet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dinnerbone werkt aan portal zaken waarmee alles door de portal kan:
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Bij 1.6 ga ik wel weer een keer Minecraft spelen. Waarom werkt die gozer niet gewoon wat harder? Elke week 1 klein dingetje erbij. Schiet toch niet op zo.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Die gozer doet echt wel meer dan dat hoor, maar hij plaatst gewoon niet alles op twitterGisteren was die volgens zijn twitter bezig met de zwarte plaatsen waarbij de belichting niet goed werkte.
Serieus. Die glitch is er al sinds beta 1.4 ofzo.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ja bla bla ga je borderlands 2 nou kopen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:17 schreef TJV het volgende:
Serieus. Die glitch is er al sinds beta 1.4 ofzo.![]()
Waarom wil de TS het TeamSpeak IP niet wijzigen?
-edit- IP is al veranderd.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Loopt berend weer te janken?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom wil de TS het TeamSpeak IP niet wijzigen?
-edit- IP is al veranderd.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Rustig aan. Het is al opgelost blijkbaar.quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Was dus toch niet veranderd, nu wel. Beetje flauw om dat niet te doen.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Het moest even veranderd worden aangezien er 2 mensen aan mij vroegen waarom het TS niet werkte.quote:![]()
![]()
![]()
wat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Was dus toch niet veranderd, nu wel. Beetje flauw om dat niet te doen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
IP veranderen in de OP of heeft Berend je dat niet gevraagd?quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
heb ik toch gedaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
IP veranderen in de OP of heeft Berend je dat niet gevraagd?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Volgens mij niet, poort was niet veranderd. Maar goed, het is nu opgelostquote:
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik heb het vanochtend aangepast.
Wat hebben jullie gesnoven?
Kneus, je hebt ons server IP vervangen met het TS IP.quote:
//Morpheus heeft het al gefixed, thanks.![]()
Een pot nat.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
![]()
berend, is het trouwens niet een idee om i.p.v. het ipadres te communiceren gewoon mc.mfok.nl te gebruiken en te communiceren? (of een ander subdomein)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:32 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kneus, je hebt ons server IP vervangen met het TS IP.
//Morpheus heeft het al gefixed, thanks.![]()
Play.mfok.nl werkte vroeger, opzich kan ik hem wel weer aanzetten?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:32 schreef mschol het volgende:
[..]
berend, is het trouwens niet een idee om i.p.v. het ipadres te communiceren gewoon mc.mfok.nl te gebruiken en te communiceren? (of een ander subdomein)![]()
persoonlijk vind ik het netter staanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:18 schreef Berend. het volgende:
[..]
Play.mfok.nl werkte vroeger, opzich kan ik hem wel weer aanzetten?![]()
![]()
Yup, heb je wel gelijk in. Ik zal het even fixen, bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:13 schreef mschol het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik het netter staan
//Done: mc.mfok.nl:25597
[ Bericht 2% gewijzigd door Berend. op 23-08-2012 13:54:57 ]![]()
Ik wilde het wijzigen maar Morpheus heeft de op weer niet open gezet. Don't blame me.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
vraagje aan berend: wat is de reden dat (vrijwel) alle oude warps verwijderd zijn?
dat je geld gaat vragen voor een nieuwe warp valt nog te begrijpen (veel minder mensen die dat dan vragen).. maar de oude hadden toch wel kunnen blijven bestaan?![]()
Geld voor een warp? Wat? Wat is dit voor trieste, kansloze zooi?
let wel: virtueel geld hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:44 schreef TJV het volgende:
Geld voor een warp? Wat? Wat is dit voor trieste, kansloze zooi?![]()
![]()
Bitcoins?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
inb4 powerkiwiIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Naja, er waren meer dan 100 warps. Hierdoor was de warp lijst echt te groot geworden, en super onduidelijk voor nieuwe leden. Ik heb een aantal warps gelaten zoals; DenHaag, Keulen en markt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:42 schreef mschol het volgende:
vraagje aan berend: wat is de reden dat (vrijwel) alle oude warps verwijderd zijn?
dat je geld gaat vragen voor een nieuwe warp valt nog te begrijpen (veel minder mensen die dat dan vragen).. maar de oude hadden toch wel kunnen blijven bestaan?
Een warp kost 1000 coins.![]()
ARGH ik haat creepers,, staat er ineens 1 in me huis,, boem halve huis weg
[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+![]()
Wat doet iedereen nu voor projecten?
Heeft er iemand zin om mee te bouwen aan een stad uit Assassins Creed?![]()
![]()
![]()
Niemand die dit al gemeld heeft, nieuwe snapshot:En enkele videos erover:quote:The recent two weeks Dinnerbone and I (jeb_) have worked a lot on new features, both our own and suggestions from the community. Before you ask, the API that will allow you to do your own features is waiting for a large restructuring of the render engine to be completed. I’ll write more about this in a future blog post.
So while you wait for that, here are the changes in this week’s snapshot:
Added item frames
Added cobblestone walls (yes, mossy too)
Maps now align to a grid, making it easier to create adjacent maps. Maps can also be cloned
Stairs now auto-arrange into corners. This is a test and may change based on feedback
Mobs can travel through portals
Leather clothes can be dyed
Removed the “wip block” from the creative menu
Added two new crops and associated items
F3+P will toggle the auto-pause when the window loses focus (it’s for debugging, mainly)
F3+H will toggle detailed item descriptions (also for debugging)
Added arrow-sensitive wooden buttons
Trapdoors can be placed in top-most position (based on cross-hair aim)
Download the snapshot here:
Client: http://assets.minecraft.net/12w34a/minecraft.jar
Server: http://assets.minecraft.net/12w34a/minecraft_server.jar (or EXE)
Ik kan al 3 dagen niet op je server.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef Jump het volgende:
Niemand die dit al gemeld heeft, nieuwe snapshot:
[..]
En enkele videos erover:http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ik heb hem even herstart. De laatste dagen is er niks aan de config veranderd, en met 1.3.1 of 1.3.2 zou je moeten kunnen verbinden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ik kan al 3 dagen niet op je server.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Leuke locatie, maar ik ga niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:06 schreef Jump het volgende:
http://minecon.mojang.com/
Wie gaat gaan?Suikoden heerst![]()
grappig, wil eigenlijk wel naar toe, maar tis allemaal zo prijizgquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:06 schreef Jump het volgende:
http://minecon.mojang.com/
Wie gaat gaan?![]()
![]()
berend, o.a. de site en het webshop systeem lopen nog niet 100% (missende plaatjes in de shop, lege pagina's op de site)quote:
Als je wilt kan ik wel een keertje wat proberen de boel te fixen en/of te vullen?![]()
Het kan dat sommige plaatjes nog niet werken, ik fix het allemaal een beetje langzaam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
berend, o.a. de site en het webshop systeem lopen nog niet 100% (missende plaatjes in de shop, lege pagina's op de site)
Als je wilt kan ik wel een keertje wat proberen de boel te fixen en/of te vullen?
Als je zin hebt mag je inderdaad best meehelpen met wat pagina's schrijven voor www.mfok.nl..? Alle pagina's heb ik even snel geschreven als opvulling![]()
![]()
Hey Berend unban mij es van je server[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ik ben morgen de hele dag weg, ik zal zondag wel eff kijken of ik wat tekstjes kan op schrijvenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:48 schreef Berend. het volgende:
[..]
Het kan dat sommige plaatjes nog niet werken, ik fix het allemaal een beetje langzaam.
Als je zin hebt mag je inderdaad best meehelpen met wat pagina's schrijven voor www.mfok.nl..? Alle pagina's heb ik even snel geschreven als opvulling(kan je kijken wat je ervan vindt, en e.v.t. toevoegen ofzo)
![]()
Berend, ik zou graag een villagerdorp willen opbouwen from scratch. Is dit mogelijk op jouw server?Choking on those tossed salads and scrambled eggs![]()
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:59 schreef Euribob het volgende:
Berend, ik zou graag een villagerdorp willen opbouwen from scratch. Is dit mogelijk op jouw server?![]()
![]()
Is het normaal dat ik bij een bezoek aan het Nether op de villian server mijn xp verlies? Mijn 20 xp was toen plots verdwenen.
![]()
Helpt reloggen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:08 schreef Hameren_Yzer het volgende:
Is het normaal dat ik bij een bezoek aan het Nether op de villian server mijn xp verlies? Mijn 20 xp was toen plots verdwenen.
![]()
Is dat geen bug in de huidige versie dat bepaalde zaken niet getoond worden maar ze er wel zijn?Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat is inderdaad een minecraft bugReloggen 1xp orb er bij krijgen is genoeg om allies the fixen
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Crosspost omdat 'ie zo vet is..
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Jullie wel eens bad login bij server joinen gehad?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Zo vaak. Mc afsluiten en opnieuw starten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:49 schreef SosuaCafe het volgende:
Jullie wel eens bad login bij server joinen gehad?![]()
Werkte niet. Probeer later wel weer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:52 schreef Mender het volgende:
[..]
Zo vaak. Mc afsluiten en opnieuw starten.http://www.syfy.com/tinman/oz/
![]()
Mijn muts wordt niet weergegeven, hoe komt dit?
edit: opgelost, transparantie toegevoegd met gimp!
[ Bericht 16% gewijzigd door Hameren_Yzer op 28-08-2012 10:29:25 ]![]()
Thx!quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef Jump het volgende:
@sosua: je stuff zit in een chest in je basehttp://www.syfy.com/tinman/oz/
![]()
Nieuwe decoratieve blok.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey timkuik, ik quote je even om je hier te laten komen.quote:
Jij had ooit een server hier, als je je dat nog herinnerd. Maar heb je die map die toen daarop stond eigenlijk nog? Leek me leuk om nog eens rond te kijken daar.![]()
![]()
Dan zou ik even moeten kijken of ik die op m'n PC heb. Ik zal vanavond als ik thuis ben 't even opzoeken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:13 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hey timkuik, ik quote je even om je hier te laten komen.
Jij had ooit een server hier, als je je dat nog herinnerd. Maar heb je die map die toen daarop stond eigenlijk nog? Leek me leuk om nog eens rond te kijken daar.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
Oke mooi.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dan zou ik even moeten kijken of ik die op m'n PC heb. Ik zal vanavond als ik thuis ben 't even opzoeken.![]()
![]()
Voordat je reageert
Hier alleen posts over de game Minecraft, voor SC kun je terecht in Topicreeks: Minecraft SC
Wanneer komt er weer eens een nieuwe snapshot?
[ Bericht 9% gewijzigd door Morpheus2002 op 29-08-2012 18:58:28 ]![]()
Binnenkort gok ik, met een hoop extra decoratief spul zo te zien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:53 schreef tuut-chips het volgende:
Die kleuters hebben het weer voor elkaar hoor
Wanneer komt er weer eens een nieuwe snapshot?(En een bossmob ofc)
![]()
die bossmob is echt geniaal
Ik zou graag wat decoratie zien in minecraft, zoals beeldjes bijv. Want anders ziet mijn huisje er niet fancy uit
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Ja dat komt dus met 1.4quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:30 schreef Johan1994 het volgende:
Ik zou graag wat decoratie zien in minecraft, zoals beeldjes bijv. Want anders ziet mijn huisje er niet fancy uit
Deze week komt er geen snapshot dacht ik, PAX...twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 14:53:02We are flying to Seattle tomorrow, so no snapshot this week. Next, we'll start pushing these new features for a 1.4... Halloween update?
reageer retweet
Oh lorre, als je dit hier leest. Aldie heeft er al een voor me gemaakt. Niet precies zoals ik verwacht had, maar ik vind hem wel mooi.![]()
Btw ben benieuwd naar die beacon block.![]()
![]()
Waar is de sc gebleven?
Wat heb ik gemist?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Voorlopig even dicht, vanwege een hoop gebash.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Waar is de sc gebleven?
Wat heb ik gemist?
We kijken in overleg met yvonne of hij nog terugkeert en/of evt. wanneer.![]()
een fatsoenlijk tafelblad zou fijn zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:30 schreef Johan1994 het volgende:
Ik zou graag wat decoratie zien in minecraft, zoals beeldjes bijv. Want anders ziet mijn huisje er niet fancy uit![]()
![]()
Gekleurd glas, wat al beloofd is sinds 1.1.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Of base vs basequote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:55 schreef maurisioo het volgende:
Misschien leuk om weer eens een event te houden zoals survival island met z'n allen.
Al zal daar wel weer ruzie van komen![]()
![]()
Kan ook. Maar hebben we de de laatste tijd al best vaak gedaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Of base vs base
Al zal daar wel weer ruzie van komen
Stil hier zeg. Wat vindt iedereen hier van een event?
[ Bericht 4% gewijzigd door maurisioo op 30-08-2012 13:36:24 ]![]()
Wat een kinderen zijn hun ook, echt echt kinderen. Doe eens gewoon normaal en volwassen.If not now, then when.![]()
Nee, te druk met aldiecraft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:01 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Kan ook. Maar hebben we de de laatste tijd al best vaak gedaan.
Stil hier zeg. Wat vindt iedereen hier van een event?![]()
![]()
aldiecraft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:04 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Nee, te druk met aldiecraft.
Ik zal jou eens craften.
Poll: Wie wil er een event binnenkort?
• JA, ik wil een event binnenkort!
• ah
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Hunger games map.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik neem aan dat ik jullie er niet op hoef te attenderen dat de SC niet automagisch veplaatst is naar dit topic![]()
![]()
Wauw. Sneaky ninja killpost.
Wil aan mn boomhut verder.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Oh fijn. Dus het mag hier?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:56 schreef STING het volgende:
Ik neem aan dat ik jullie er niet op hoef te attenderen dat de SC niet automagisch veplaatst is naar dit topic
[ Bericht 0% gewijzigd door STING op 30-08-2012 14:58:18 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik dacht altijd dat ik de enige was die me bezig hield met het inrichten van mijn Minecraft huisjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
een fatsoenlijk tafelblad zou fijn zijn
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
ik doe het meestal niet.. maar als ik het dan doe wil ik wel de juiste parts hebben ..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:40 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik de enige was die me bezig hield met het inrichten van mijn Minecraft huisje![]()
een bar met een apart luik, en dan pressure plates als tafelblad wordt em niet![]()
![]()
Wat is de voorlopige changelist van 1.4 dan? Te lui om te zoeken. Aangezien de sc dicht is. Maken we een fc aan. 1 topic per dag haalden we toch al.
http://www.minecraftwiki.(...)Development_versionsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat is de voorlopige changelist van 1.4 dan? Te lui om te zoeken. Aangezien de sc dicht is. Maken we een fc aan. 1 topic per dag haalden we toch al.![]()
Waar speel jij sting? Sp of smp?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Lijkt me nog steeds vet om een 1:1 replica van hogwarts en omgeving te maken. Maar weinig tijd.
Is daar uberhaupt wel een fatsoenlijke plattegrond van dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Lijkt me nog steeds vet om een 1:1 replica van hogwarts en omgeving te maken. Maar weinig tijd.![]()
Meerdere, zal wel eens een rarretje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Is daar uberhaupt wel een fatsoenlijke plattegrond van dan?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Oh hier nog wat Stokstaart grief screenshots. Gefeliciteerd met je MC banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Oh hier nog wat Stokstaart grief screenshots. Gefeliciteerd met je MC ban
[ afbeelding ]Ben jij ook al mod?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.![]()
Haha mooi dat hij een MC ban heeft. Kan hij ook niet meer op de server van berend. Waar ik hem nogal eens zag![]()
![]()
User specific rollback?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik lees hetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:35 schreef maurisioo het volgende:
Oh lorre, als je dit hier leest. Aldie heeft er al een voor me gemaakt. Niet precies zoals ik verwacht had, maar ik vind hem wel mooi.![]()
Btw ben benieuwd naar die beacon block.En prima toch
Ik wist niks.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Daar was ik mee begonnen. had boathouse en een stuk berg al af.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Lijkt me nog steeds vet om een 1:1 replica van hogwarts en omgeving te maken. Maar weinig tijd.
Btw, ik ben er weeer
Ban is weer voorbij![]()
![]()
Kijk maar naar de posts hiervoor
* Lorrelies moet eraan wennen dat dit geen SlowChat is
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
![]()
Nieuwe windows moeten installeren omdat Java allemaal errors zat te veroorzaken in windows. Java eraf halen helpt niet omdat dat niet alleen een installatie folder is, maar het ook in het systeem zit ingebouwd. Dus nu alles opnieuw moeten installeren.
Geen minecraft voor vandaag iig..
Java werkt btw echt klote soms, doordat verschillende programmas verschillende java versies en soorten vragen. Maar die gaan dan lekker door elkaar werken zodat het het alsnog niet doet.![]()
Waar is de SC heen?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
QFT. Ik hoor alleen maar meeh meeh.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik vind die muts nog steeds vervelend.
![]()
Binnenkort een grotere versie.
[ Bericht 17% gewijzigd door SosuaCafe op 01-09-2012 09:14:02 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik heb ook wel eens geprobeerd dat kasteel na te maken, het probleem is alleen dat een groot gedeelte diagonaal staat.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:00 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
QFT. Ik hoor alleen maar meeh meeh.
[ afbeelding ]
Binnenkort een grotere versie.![]()
Ja er zal een flink stuk terraforming bij komen kijken. Misschien een aparte world voor maken. Projectmatig. Met /kit job. Diamond tools ofzo.
![]()
![]()
Oh en /tree uiteraard.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Beetje mixen misschien tussen stone brick en cobble en mossy. Tis nog een brainstorm hoor. Zal wel een langdurig project worden aangezien in niet zoveel tijd heb. En nog gehost moet worden.http://www.syfy.com/tinman/oz/
De eerste of de derdequote:Op zaterdag 1 september 2012 14:34 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?![]()
Ook maar even hier. Per ongeluk in sc gezet.
Ok locatie gevonden voor hogwarts en omgeving. Nu nog wat dingen instellen.
Dat loopt via aldie.
So far voor de mensen die mee willen werken:
Het idee is een hogwarts na te bouwen.
Helemaal exacte replica zal lastig zijn. Proberen zo veel mogelijk bij de film/boeken te blijven.
Ik heb het iniatief wel genomen, maar iedereen is vrij te doen wat hij/zij wil. Ik heb zelf niet veel tijd voor minecraft, maar een gezamelijk project leek me wel leuk zo naar de herfst toe. Kijken of het lukt.
Ik zat te denken aan een vrij verkrijgbare toolkit in te stellen. Dwz:/kit dtools ofzo. En /tree. Dan kan je alle soorten bomen spawnen. Meer input is welkom op dit vlak. Creative lijkt mij te griefer gevoelig.
Wel sta ik voor een zero tolerance beleid mbt gekut.
Inventory is gescheiden van de normale aldie map. Komt een portal of command voor hen heen en weer reizen.
Ben ondertussen zo veel mogelijk materiaal aan het verzamelen om de boel in kaart te brengen.
Meer info volgt nog.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Vanavond event?
Poll: Stel er komt vanavond een event, wat voor soort wil je dan?
• Survival Island
• Meerdere Surv. Isl. (bv. 4) met pvp
• Custom map (geef aan welke/welk soort)
• Iets anders, zie reactie
Tussenstand:
[sup]Ook een poll maken? Klik![]()
Oke wordt survival island.
Begint om 21:30 (mits genoeg spelers). Je kunt inloggen om 21:15.
Iedereen die mee wil doen graag even PMen of reactie plaatsen hier. Iedereen is welkom!
IP: 109.72.41.16
Oja had het plaatje nog dat ik een jaar geleden gebruikt had bij het eerste survival island event.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door maurisioo op 01-09-2012 21:19:27 ]![]()
Is weer online. Begint zometeen.
Dont leave the island.
The difficulty should be normal +.
Post pictures of your accomplishments!
Bookmark the original post if you find it interesting.
No hacking.
Have fun!
Challenges/ Goals to Accomplish
Build a 2 story house with 20+ windows in it.
Build 10 bookshelves.
Create an automated cactus farm.
Create an underground tree farm.
Create an above ground mob/animal trap.
Build a water trap around the skeleton spawner.
Build a cart system.
Make something with redstone.
Gather 10 unused diamonds.
Find the treasure of the Lost Curator.
[ Bericht 71% gewijzigd door maurisioo op 01-09-2012 21:58:02 ]![]()
Pfff, waarom lijkt het in gedachten altijd wel mooi, maar eenmaal ik blokjes begin te plaatsen trekt het op niks meer. Ik kan dus niks meer deftig bouwen zonder het elfendertig keer opnieuw te beginnen, en dan nog trekt het op niks
Perfectionist.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:52 schreef Jump het volgende:
Pfff, waarom lijkt het in gedachten altijd wel mooi, maar eenmaal ik blokjes begin te plaatsen trekt het op niks meer. Ik kan dus niks meer deftig bouwen zonder het elfendertig keer opnieuw te beginnen, en dan nog trekt het op niks
zo herkenbaarquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:52 schreef Jump het volgende:
Pfff, waarom lijkt het in gedachten altijd wel mooi, maar eenmaal ik blokjes begin te plaatsen trekt het op niks meer. Ik kan dus niks meer deftig bouwen zonder het elfendertig keer opnieuw te beginnen, en dan nog trekt het op niks![]()
![]()
godnondejuquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Heb je geunbanned, en ook gelijk de server uitgezet.![]()
Mag ik trouwens weer op het lijstje?.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
http://www.mediafire.com/?70z9ib5jsvpejauquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:13 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hey timkuik, ik quote je even om je hier te laten komen.
Jij had ooit een server hier, als je je dat nog herinnerd. Maar heb je die map die toen daarop stond eigenlijk nog? Leek me leuk om nog eens rond te kijken daar.
Geen dank
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
Jawel, heel erg bedankt!quote:Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef TimKuik het volgende:
[..]
http://www.mediafire.com/?70z9ib5jsvpejau
Geen dank![]()
edit:
Ik dacht dat die geel was eerder.
Was was alles toen lelijk zeg.
En Parijs gemaakt door Drebbelman waarvan de Eiffeltoren niet hoger kon![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door maurisioo op 03-09-2012 15:17:29 ]![]()
*heimwee*quote:Op maandag 3 september 2012 14:38 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Jawel, heel erg bedankt!![]()
edit:
[ link | afbeelding ]
Ik dacht dat die geel was eerder.
Was was alles toen lelijk zeg.
En Parijs gemaakt door Drebbelman waarvan de Eiffeltoren niet hoger kon![]()
[ link | afbeelding ]In the coolest little capital of the world![]()
Kom bij aldie kijken dan.quote:
Kennen jullie trouwens worldpainter? Daarmee kun je heel makkelijk zelf een map maken en het aantal ores bepalen enzo. Kwam gister pas achter deze tool.
http://www.minecraftforum(...)or-work-in-progress/![]()
Ja ik ken het wel. Heb ook een keer een eilandje gemaakt met worldpainter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:07 schreef maurisioo het volgende:
Mijn zelfgemaakte eiland
[ link | afbeelding ]
En er een keer perongeluk een heel verassend uitziende cave mee gekregen. Vanavond eens kijken of ik die screenshot nog heb.![]()
Je kunt er wel mooie dingen mee maken. Alleen ik moet nog even doorkrijgen hoe het precies werkt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:18 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja ik ken het wel. Heb ook een keer een eilandje gemaakt met worldpainter.
En er een keer perongeluk een heel verassend uitziende cave mee gekregen. Vanavond eens kijken of ik die screenshot nog heb.
Maar dit is ideaal om gebieden na te maken.![]()
![]()
Nadeel vind ik wel de caves die je er mee krijgt. Die zijn niet hetzelfde als vanilla mc. Zijn meer random ruimtes dan gangen.![]()
Da's waar. Maar ik gebruik het juist om niet dezelfde worlds te maken dan die door mc gemaakt worden. Hier kun je ook nog eens de zeldzaamheid van alle ores instellen enz.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:25 schreef Mender het volgende:
Nadeel vind ik wel de caves die je er mee krijgt. Die zijn niet hetzelfde als vanilla mc.![]()
![]()
Mar, nog zin/tijd om mee te helpen aan die survival island map?
Als er nog anderen willen meehelpen zijn ze zeer welkom.
IP: 109.72.41.16![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me leuk om binnenkort die survival island als event te houden die we gemaakt hebben.
Als remymine zijn grot nog even afmaakt, zou het vnv nog lukken.
Poll: Wanneer
• Vanavond!
• Morgenavond!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
In het weekend kan ik trouwens wss zelf niet hosten dus dan zou iemand anders dat moeten doen.
[ Bericht 6% gewijzigd door maurisioo op 05-09-2012 15:07:07 ]![]()
fixed.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:25 schreef maurisioo het volgende:
Lijkt me leuk om binnenkort die survival island als event te houden die we gemaakt hebben.
Als remymine zijn grot nog even afmaakt, zou het vnv nog lukken.
Poll: Wanneer
• Nevah!
• Morgenavond
• Vrijdagavond
• Zaterdagavond
• Volgende week pas
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
In het weekend kan ik trouwens wss zelf niet hosten dus dan zou iemand anders dat moeten doen.
![]()
Garpje.
Misschien zaterdag.
[ Bericht 0% gewijzigd door SosuaCafe op 05-09-2012 14:28:57 (Maybe zaterdag) ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
Oh nee goede suggestie ga er nu mee bezig.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:29 schreef maurisioo het volgende:
Wie stemt er nou volgende week pas dan
Laat me raden, Powerkiwi en Tomvnl?![]()
![]()
Och tuurlijk was te verwachtenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Oh nee goede suggestie ga er nu mee bezig.![]()
Poll vervangen
[ Bericht 8% gewijzigd door maurisioo op 05-09-2012 15:07:33 ]![]()
vraagje: aangezien ik even een offline variant van MC naast de reguliere wil hebben, die tevens minder ram opslurpt dacht ik ik maak een aparte snelkoppeling aan:
1
2C:\Windows\System32\java.exe -Xms512m -Xmx1024m -jar "%APPDATA%\.m
inecraft\bin\minecraft.jar" minecraft.client.Minecraft "mschol"
maar dan krijg ik deze melding:wie o wie kan mij helpen?
1
2Error: Invalid or corrupt jarfile C:\Users\user\AppData\Roaming\.minecraft\bin\m
inecraft.jar
[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 05-09-2012 16:57:55 ]![]()
Ik niet. Met zulke dingen ben ik heel slecht.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:46 schreef mschol het volgende:
vraagje: aangezien ik even een offline variant van MC naast de reguliere wil hebben, die tevens minder ram opslurpt wil hebben dacht ik ik maar een aparte snelkoppeling aan:
[ code verwijderd ]
maar dan krijg ik deze melding:
[ code verwijderd ]
wie o wie kan mij helpen?![]()
![]()
dat dacht ik ook, dan krijg ik dezelfde meldingquote:Op woensdag 5 september 2012 16:59 schreef shaderon het volgende:
Moet je niet als source gebruiken:
c:\windows\program files\java\jre[versie]\bin...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:29 schreef maurisioo het volgende:
Wie stemt er nou volgende week pas dan
Laat me raden, Powerkiwi en Tomvnl?![]()
WAAR THE FUCK GAAT HET OVERquote:Op woensdag 5 september 2012 17:57 schreef maurisioo het volgende:
[..]
WAS GEWOON EEN GOKJE JA
Heb zin in 1.4It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Verdulleme...quote:Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Survival Island is af!
http://www.minecraftforum(...)al-island-spsmp-132/
Met dank aan MrPluym, Remymine, Flodder450 en Bobbernaut!![]()
![]()
Morgenavond een event lijkt me leuk. Met dat nieuwe eiland die we gemaakt hebben.
Wat willen jullie? Gewoon 1 eiland of 2 surv. eilanden en dan middenin een groter eiland met een soort van dorpje erin en dan pvp?
iig, als je mee wilt doen, plaats dan even een reactie of stuur een dm of pm. Wss begint het morgen rond 8 uur.![]()
![]()
Hè bah niet die vieze harige oude pedo, bah bah bahIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 06-09-2012 om 10:31:2512w36a will come later today. Contains a new mob variant, a new block, a new useful item, updated beacon and minor changes to dyeing reageer retweet
Ben benieuwdquote:Op donderdag 6 september 2012 13:42 schreef Jump het volgende:
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 06-09-2012 om 10:31:2512w36a will come later today. Contains a new mob variant, a new block, a new useful item, updated beacon and minor changes to dyeing reageer retweet
![]()
![]()
edit: grappigquote:Hey hey! We are currently working to get Minecraft 1.4 out around Halloween – the Pretty Scary Update! Until then, have the (near-)weekly snapshot, 12w36a:
A new scary decoration block
The “secret” from previous snapshots is now spawnable
A new mob variant in the Nether
Minor changes to the leather dyeing (the colors will attempt to maintain intensity and not dilute as much)
The “work in progress block” is now called “Beacon” and can be crafted
Carrot on a stick!
Bug fixes
Client: http://assets.minecraft.net/12w36a/minecraft.jar
Server: http://assets.minecraft.net/12w36a/minecraft_server.jar (or EXE)
If you don’t have Minecraft you can download the launcher here: http://www.minecraft.net/download
// The Minecraft Team
Ziet er wel leuk uit. Alleen weet iemand wat die ster is in mijn inventory en wat ik daarmee kan?
[ Bericht 7% gewijzigd door maurisioo op 06-09-2012 14:32:18 ]![]()
Ik heb trouwens weer een tijdje een server (dedicated), misschien zal ik die hier binnenkort wel posten
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
Leuk.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:40 schreef TimKuik het volgende:
Ik heb trouwens weer een tijdje een server (dedicated), misschien zal ik die hier binnenkort wel posten![]()
![]()
-edit-
Survival Island event!
Vanavond om 20:00 uur is er weer een event!
Server gaat 19:45 uur online.
De map is gemaakt door Mar456, Shaderon, Flodder450 en Bobbernaut en mij. Dus het is sowieso een geweldige map!![]()
Iedereen is welkom! Graag even aangeven als je mee wilt doen.
IP: 109.72.41.16
Om alvast in te komen:
Regels en challenges:
Rules:
- Don't leave the island
- Don't cheat
- Play with at least difficulty on easy
- Once you die, the is game over
You can play with the map in singleplayer or in multiplayer with as many players as you want.
Challenges:
- Build a house
- Create a cobblestone generator
- Build a trap for the skeletonspawner
- Build a trap for the zombiespawner
- Gather at least 5 diamonds (warning: rare!) (you can use them)
- Gather at least 15 iron (you can use them too)
- Craft at least 8 bookshelves
- Create a treefarm
- Create a wheatfarm
- Create a pumpkinfarm
- Create a melonfarm
- Creatve a cactusfarm
- Have all four types of trees planted (saplings found in chests)
- Build a nether portal
- Build a end portal (find the portal first, the eyes of ender are hidden in chests everywhere)
- Find all the 7 structures hidden underground
Good luck and have fun!
[ Bericht 49% gewijzigd door maurisioo op 06-09-2012 19:36:21 ]![]()
![]()
This server gave me cancer.
Ik vraag aan een user die Dionkoffie heet, Hey Dion, heb je ook thee?
Banned.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Banned.He doe ook mee met event join de serverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
Banned.Ik heb geen idee door wie je bent gebanned. Ik zal het even uitzoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Berend doe ook meequote:Op donderdag 6 september 2012 19:53 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee door wie je bent gebanned. Ik zal het even uitzoeken.![]()
[ afbeelding ]
Banned.Dat is wel faal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Naja ik zal het even uitzoeken en je laten weten waarom je bent gebanned.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:53 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ìk hoef niet unbanned te worden![]()
Zie je DM.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:53 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ìk hoef niet unbanned te worden![]()
Bouw event
Er is een bouw event op mFok bezig! Het doel is om een creeper te maken met je eigen materialen. Het leukste is om een unieke creeper te maken, dus niet eentje met groen wool.
Om bij de regels + het event te komen, typ: /warp bouwevent
Succes!![]()
Pfff, minecraft vind geen drivers voor OpenGL op windows 8 hier blijkbaar
Al gegoogled? Zo te zien meer mensen met dat probleem.quote:Op zondag 9 september 2012 20:20 schreef Jump het volgende:
Pfff, minecraft vind geen drivers voor OpenGL op windows 8 hier blijkbaar![]()
Al enkele uren zitten op zoeken nu, maar nog steeds geen oplossing gevondenquote:Op zondag 9 september 2012 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Al gegoogled? Zo te zien meer mensen met dat probleem.
Bon, na lang gepruts eindelijk gelukt
Ok, plaats geen zaken op het platform in the end waar je spawned. Ik had er een dubbele chest geplaatst met wat bouwmaterialen en ging er nog wat halen. Toen ik terugkwam lag alles daar verspreid. Een probleem: dat eiland is midden in de lucht boven de void
Ik had er mijn armour ook ingestoken voor safekeeping, helft kwijt...Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
bad timing dusquote:Op maandag 10 september 2012 23:32 schreef Berend. het volgende:
[..]
Er was een kleine restart die de host heeft gedaan, maar hij was na 2 minuten al weer online.![]()
![]()
Ik heb een idee voor een soort base vs base event. Waarom niet allemaal eilanden (nee geen surv. islands maar grotere en van gras) En een aantal eilanden met gebouwen, villages en eronder dungeons en andere dingen. Je mag dan bv. alleen op de eilanden waar geen gebouwen staan beginnen en dan eerst bv. een dag alleen bouwen etc. En dan een aantal dagen pvp en proberen andere eilanden te krijgen/veroveren.
Wat me dan ook leuk lijkt is om elk eiland (waar je op kunt beginnen) andere resources te geven. Dus dat het ene eiland veel coal heeft, het andere eiland veel ijzer, en weer een ander eiland veel diamond (in verhouding dan).
Wat vinden jullie ervan?
Idee van eilanden met gebouwen is te danken aan flodder![]()
![]()
Oh en ik wil ook graag weer een custom map maken maar heb geen idee wat voor. Zombie survival is niet veel vraag naar, tenzij het met een mod is. Survival island maps zijn er genoeg. En om nou zo'n standaard custom map te gaan maken met verhaal/parkours enz lijkt me ook niks.
Iemand ideeën?![]()
alleen een springplank met daaronder de void?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:53 schreef maurisioo het volgende:
Oh en ik wil ook graag weer een custom map maken maar heb geen idee wat voor. Zombie survival is niet veel vraag naar, tenzij het met een mod is. Survival island maps zijn er genoeg. En om nou zo'n standaard custom map te gaan maken met verhaal/parkours enz lijkt me ook niks.
Iemand ideeën?
+ dispenser voor daimonds: vang zo veel mogelijk diamanten
[ Bericht 7% gewijzigd door mschol op 12-09-2012 15:32:23 ]![]()
Hahaquote:Op woensdag 12 september 2012 15:27 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen een springplank met daaronder de void?
+ dispenser voor daimonds: vang zo veel mogelijk diamanten![]()
![]()
Binnenkort kan ik weel gewoon Minecraft spelenIk ga deze pc waarschijnlijk kopen; http://gamepc.nl/amd-game-pc
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Waarom kon je dat niet meer dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:14 schreef JaimyLee het volgende:
Binnenkort kan ik weel gewoon Minecraft spelenIk ga deze pc waarschijnlijk kopen; http://gamepc.nl/amd-game-pc
![]()
M'n pc kan het niet aan, als ik het 2 minuten speel gaat MC gewoon ineens weg zonder waarschuwing of melding of wat dan ook. M'n computer is sowieso wel aan vervanging toequote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef Mender het volgende:
[..]
Waarom kon je dat niet meer dan?
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Crap, 20 stacks half slabs een halve blok te laag geplaatst
Voor wat?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:45 schreef Jump het volgende:
Crap, 20 stacks half slabs een halve blok te laag geplaatsthttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Enderfarm dat ik wil maken.quote:
Nieuws over een nieuwe mob voor 1.4:twitter:Dinnerbone twitterde op donderdag 13-09-2012 om 11:46:56While talking with @jeb_ about some stuff he's doing, I realized the perfect mob to add for halloween; it'd be our second ranged one too! reageer retweet
twitter:Dinnerbone twitterde op donderdag 13-09-2012 om 11:48:11Uhh. Second overworld ranged mob! reageer retweet
Ah changelist w37quote:Tweaks to the Wither.
It creates an explosion around itself once it is done regenerating from spawning.
Added "Re-Create" option to the World selection menu.
Allows you to edit a world as if you are creating a new one without changing the existing world, e.g. bonus chest, cheats, world type.
'Carrots' are now 'Carrot'.
Added Pumpkin Pie.
Tweaks to a couple of item sprites.
Bread, Raw Chicken, Cooked Chicken, Raw Beef, Steak, Raw Porkchop, Cooked Porkchop, Red Apple, and Nether Star no longer have a dark outline.
Golden Carrot now matches Carrot, and Heads are now centered.
Leather armor now has a non-dyed layer.
Time of the redstone signal of the wooden/stone button extended.
Superflat customization GUI:
Comes with 7 presets: Classic Flat, Tunnelers' Dream, Water World, Overworld, Snowy Kingdom, Bottomless Pit (Broken[2]), and Desert.
Custom starts off with Classic Flat with three options: Add Layer, Edit Layer, Remove Layer. Adding and editing are NYI.
You can customize superflat without add/edit layer option using the "seed" in the preset list.
You now get XP for fishing.
Pigs are now able to jump when players ride on them.
Added /clear command to empty the inventory.
Evil mobs are now a little bit more fearless in hard difficulty.
Various bug fixes.![]()
![]()
![]()
Comes with 7 presets: Classic Flat, Tunnelers' Dream, Water World, Overworld, Snowy Kingdom, Bottomless Pit (Broken[2]), and Desert.
Custom starts off with Classic Flat with three options: Add Layer, Edit Layer, Remove Layer. Adding and editing are NYI.
You can customize superflat without add/edit layer option using the "seed" in the preset list.
You now get XP for fishing.
Added Pumpkin Pie.![]()
Weet iemand een manier waarmee ik een sign de functie kan geven dat iemand een bepaald bedrag betaald om een hogere permissions rank te krijgen?![]()
Nieuw command block:
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Command_Block#cite_note-1
Handig voor map makers
Komt in de volgende update.![]()
-effe afstoffen hier-http://www.syfy.com/tinman/oz/
twitter:Dinnerbone twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 11:26:08Finished some behaviour code for the a new ranged mob, now the hard part; texturing it
reageer retweet
Hmm, heksentwitter:Dinnerbone twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 11:28:00How do you even draw a witch anyway? Pointy nose? In a blocky world it'd look like Pinocchio! reageer retweet
Las het net ook op z'n twitter. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:36 schreef Jump het volgende:
twitter:Dinnerbone twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 11:26:08Finished some behaviour code for the a new ranged mob, now the hard part; texturing it
reageer retweet
Hmm, heksentwitter:Dinnerbone twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 11:28:00How do you even draw a witch anyway? Pointy nose? In a blocky world it'd look like Pinocchio! reageer retweet
![]()
![]()
Inderdaad. Nieuwe mobs zijn altijd werl leuk. Als ze iets nuttigs toevoegen tenminste.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:09 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Las het net ook op z'n twitter. Ben benieuwd.
Zojuist in the end nog maar eens dood gegaan. In plaats van een beetje naar voor te gaan, sprint ik. Wou ik nog naar water gaan, open ik inventory in plaats van op w te drukken
Nieuwe snapshot trouwens
Ik had 2 ringen gemaakt bij die Endermenfarm maar dat is echt meer dan genoeg.
Heeft er iemand nog een server over waar hij niks mee doet? Lijkt me leuk om eens een weekje ofzo eenlarge biome world in hardcore mode te doen met de nieuwste snapshot.![]()
![]()
Om toch maar een change list te plaatsen van de nieuwe snapshot:quote:• Nether loads faster when going through a portal
• • In creative mode, teleportation is instantaneous[2]
• The Water overlay is more saturated blue.
• Updated and added new sounds by C418
• • New footstep sounds: Sand, Gravel, Soulsand, Grass Block, Ladders, Snow and Stone
• • New block-placing sounds: Wood, Stone, Plants, Sand, Gravel, although unintended by C418 since they are just like Minecraft: pocket edition[3]
• • New block breaking sounds: Wood, Snow, Glass
• • New mob sounds: Cow, Pigs, Enderman, Zombie, and Skeleton
• • New tool sounds: Flint and Steel, Shears (when shearing sheep)
• • Lava and Flowing Water now have constant noise
• • Added level up sound, but will be changed later for a shorter one [4]
• Added a passive mob (Bat)
• • Spawns in dark caves
• • Spawns in Peaceful mode
• • Sleeps during the day
• • Hangs on the ceiling when idle, starts flying when players come near
• Added a hostile mob (Witch)
• • Their nose slowly bobs up and down when not hostile.
• • Throws splash potions of poison, slowness, weakness and instant damage at you
• • Regenerate health over time
• • Hold an empty bottle and rise their noses when attacking
• • Drink potions of instant health and fire resistance to defend themselves in combat
• • Rarely drop potions of instant health and fire resistance
• • Is immune to some splash potions
• • Does not spawn naturally (yet), but a Spawn Egg exists for it in Creative Mode
• Command block target parameters have been upgraded, check here for details: https://gist.github.com/3736487
• Beacon artwork was changed
• • The beam of light was changed
• Item Frames no longer despawn when 20 blocks away.
• Wood blocks are now rotated differently. Instead of using the player’s position, it will rotate based on the face it is placed upon, like a lever (this is mainly a test).![]()
• Stone Monster Egg blocks (which spawn Silverfish) will rarely generate underground.[5]Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:12w38b
/say command works again.
Updated sound engine
Added Minecart sounds
Block placing uses different sounds
Changed level-up sound
Changed fall-damage sound
Changed the new block placing sounds (which were in 12w38a) back to original sounds
New cave sound
A few tweaks to the witch mob.
Can't hurt themselves now.
Texture changed slightly.
New drops
Misc potion ingredients
Sticks
Chance to drop what they're holding at the time of death
Notable bugs (Complete bug list): [Collapse]
Placing glass, glowstone, redstone lamp or ice has the same sound of breaking it.![]()
Oke ik heb jullie hulp nodig,
Ik heb dus industrial craft 1.3.2 gedownload en geïnstalleerd. Nou ging goed, TooManyItems erbij, en Trains And Zeplin mod erbij gedaan. Nou dat allemaal klaar, download ik compact solars (soort van uitbreiding van IC) maar die wil maar niet goed werken. Waar moet ik hem neerzetten enz?
Kan iemand helpen?
Is trouwens ook fan van Taylor Swift![]()
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:33 schreef drumstickNL het volgende:
Zullen wel enorm rare zijn want zit o.a. ook een enchantment table in.![]()
![]()
Oh die had ik ook gelezen maar blijkbaar dat niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:30 schreef Jump het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/M(...)itches_out_of_place/![]()
![]()
Installeer gewoon Tekkit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:44 schreef mar456 het volgende:
Oke ik heb jullie hulp nodig,
Ik heb dus industrial craft 1.3.2 gedownload en geïnstalleerd. Nou ging goed, TooManyItems erbij, en Trains And Zeplin mod erbij gedaan. Nou dat allemaal klaar, download ik compact solars (soort van uitbreiding van IC) maar die wil maar niet goed werken. Waar moet ik hem neerzetten enz?
Kan iemand helpen?
![]()
![]()
Is nog geen 1.3.2..quote:
En heeft EE wat eigenlijk soort van cheaten is. En er missen een paar mods die ik wil.
Is trouwens ook fan van Taylor Swift![]()
![]()
![]()
Dit heeft potentie..http://www.syfy.com/tinman/oz/
Wowquote:Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Wat is het?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:46 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft potentie..![]()
Light fix voor slabs.http://www.syfy.com/tinman/oz/
zoekende naar een leuke sugercane farm kwam ik deze tegen:
leuk ding, maar niet helemaal bug vrij..
iemand die wel een bugvrije weet? (A)
kleine aanpassing en hij werkt prima
[ Bericht 7% gewijzigd door mschol op 28-09-2012 18:53:33 ]![]()
Holy shit.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
ik vind het jammer dat deze lijkt te zijn gestalled:
http://www.planetminecraf(...)rate-forbidden-city/![]()
wie had hier ookalweer die branchmine ? zo'n mooie, 3 verdiepingen ofzo, stonebrick trappetjes etc
zou diegene die foto weer kunnen uploaden?
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Deze?
of deze?
die eerste idd, thanks!quote:Op zondag 30 september 2012 16:13 schreef Jump het volgende:
Deze?
[ afbeelding ]
of deze?
[ afbeelding ]
101010101010101010101010101010101010101010It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
10?quote:Op zondag 30 september 2012 16:20 schreef TJV het volgende:
101010101010101010101010101010101010101010Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Even gekeken, en voetlevel op die onderste is 8. Al denk ik dat je op andere lagen misschien meer zal vinden, daar heb ik geen idee van.quote:Op zondag 30 september 2012 16:19 schreef gogosweden het volgende:
op welke diepte ligt de onderste gang?Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
dan gok ik op 10. dan zit die middelste op 12 (wat als de beste layer word beschouwd) en die bovenste er net boven. Thanks manquote:Op zondag 30 september 2012 16:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Even gekeken, en voetlevel op die onderste is 8. Al denk ik dat je op andere lagen misschien meer zal vinden, daar heb ik geen idee van.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Speel weer een beetje singleplayer survival op hard. Best leuk. Echt al 2 jaar of zo niet meer sp gespeeld.![]()
![]()
![]()
Al weer 7 maanden geleden. Nu is Orion al weer een stuk groter
.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Kan iemand mij op m.fok weer rechten geven.Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.![]()
Graag even PM naar mij sturen met waarom je je rechten bent kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:47 schreef Zenato het volgende:
Kan iemand mij op m.fok weer rechten geven.![]()
Laat maar.Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.![]()
even berend PM'enquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:47 schreef Zenato het volgende:
![]()
Zie je DM.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:47 schreef Zenato het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:46 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft potentie..Bummer...twitter:Dinnerbone twitterde op donderdag 04-10-2012 om 10:26:03Lighting is really annoying me now. Reverting everything I've done to it, will come back to it in 1.5 : ( reageer retweet
En dit:zal diagonaal aansturen van pistons zijn waarschijnlijk, en andere rariteiten. Redstone lamps die je kan doen branden zonder redstone in de buurt.twitter:jeb_ twitterde op donderdag 04-10-2012 om 10:48:23The redstone changes we did yesterday will not be in 1.4. We fixed incorrect behaviours, but those behaviours are used in many contraptions reageer retweet
Oh changelistquote:Minecraft Snapshot 12w40a
by Jens Bergensten on October 4, 2012
We’re now fully into the “prepare for release” mode, so we’ve almost only worked on bug fixing and performance. We’ve decided to aim for October 24 for the full Pretty Scary Update. Here’s this week’s changelog:
Minor terrain additions for the witch
Flatworld configuration now allows you to generate trees, strongholds etc
A number of new NBT tags for items (intended for custom map makers)
The pick block action now works on items
Pressing the 1-9 hotkeys while hovering over an item will put that item into the inventory bar
The left-click action will no longer open doors, pull levers, push buttons or open trapdoors. Use the right mouse button!
Firespread has been slightly nerfed again to prevent infinitely spreading fires
More bugfixes & tweaks!
Client: http://assets.minecraft.net/12w40a/minecraft.jar
Server: http://assets.minecraft.net/12w40a/minecraft_server.jar (or EXE)
If you don’t have Minecraft you can download the launcher here: http://www.minecraft.net/download
// The Minecraft Team![]()
ik heb zo MC op de achtergrond open (peacefull geen mobs dus, creative in SP)
en hoor om de zoveel tijd een voetstap...
dit had ik in SMP ook, en dacht dat dat mobs waren, maar nu weet ik het zo 1,2,3 niet.. wie herkent dit en kan mij helpen het op te lossen?![]()
Heb er ook last van. Behoorlijk irritant.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:24 schreef mschol het volgende:
ik heb zo MC op de achtergrond open (peacefull geen mobs dus, creative in SP)
en hoor om de zoveel tijd een voetstap...
dit had ik in SMP ook, en dacht dat dat mobs waren, maar nu weet ik het zo 1,2,3 niet.. wie herkent dit en kan mij helpen het op te lossen?
Hoe op te lossen, geen idee.![]()
Oh kan ook. Maar 1.4 zou toch (eindelijk) mod api krijgen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik denk zelf dat ik 1.4 oversla en op 1.5 ga wachten.![]()
nee, die gaat naar 1.5, net zoals de lightning fixes en redstone fix etcquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh kan ook. Maar 1.4 zou toch (eindelijk) mod api krijgen?
daarom wacht ik liever op 1.5
1.4 zal alleen wat nieuwe content brengenWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ah alweer.. Da's lelijk. Ik verwacht al bijna een jaar de Mod Api.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, die gaat naar 1.5, net zoals de lightning fixes en redstone fix etc
1.4 zal alleen wat nieuwe content brengen![]()
![]()
idd, vraag me soms af of het net zo iets zal worden als hl3quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:44 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah alweer.. Da's lelijk. Ik verwacht al bijna een jaar de Mod Api.
wedden dat de boel wordt opgeschoven naar 1.6quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, die gaat naar 1.5, net zoals de lightning fixes en redstone fix etc
1.4 zal alleen wat nieuwe content brengen
en je weet wat ze zeggen he: van uitstel komt afstel![]()
iddquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:25 schreef mschol het volgende:
[..]
wedden dat de boel wordt opgeschoven naar 1.6
en je weet wat ze zeggen he: van uitstel komt afstel
Ze zijn bij Mojang ook veel te druk met die bij voorbaat al gefailde games zoals scrolls.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
eensquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:06 schreef drumstickNL het volgende:
Ze zijn bij Mojang ook veel te druk met die bij voorbaat al gefailde games zoals scrolls.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: