10?quote:Op zondag 30 september 2012 16:20 schreef TJV het volgende:
101010101010101010101010101010101010101010
Even gekeken, en voetlevel op die onderste is 8. Al denk ik dat je op andere lagen misschien meer zal vinden, daar heb ik geen idee van.quote:Op zondag 30 september 2012 16:19 schreef gogosweden het volgende:
op welke diepte ligt de onderste gang?
dan gok ik op 10. dan zit die middelste op 12 (wat als de beste layer word beschouwd) en die bovenste er net boven. Thanks manquote:Op zondag 30 september 2012 16:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Even gekeken, en voetlevel op die onderste is 8. Al denk ik dat je op andere lagen misschien meer zal vinden, daar heb ik geen idee van.
Graag even PM naar mij sturen met waarom je je rechten bent kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:47 schreef Zenato het volgende:
Kan iemand mij op m.fok weer rechten geven.
even berend PM'enquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:47 schreef Zenato het volgende:
Zie je DM.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:47 schreef Zenato het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:46 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft potentie..
Bummer...twitter:Dinnerbone twitterde op donderdag 04-10-2012 om 10:26:03Lighting is really annoying me now. Reverting everything I've done to it, will come back to it in 1.5 : ( reageer retweet
zal diagonaal aansturen van pistons zijn waarschijnlijk, en andere rariteiten. Redstone lamps die je kan doen branden zonder redstone in de buurt.twitter:jeb_ twitterde op donderdag 04-10-2012 om 10:48:23The redstone changes we did yesterday will not be in 1.4. We fixed incorrect behaviours, but those behaviours are used in many contraptions reageer retweet
quote:Minecraft Snapshot 12w40a
by Jens Bergensten on October 4, 2012
We’re now fully into the “prepare for release” mode, so we’ve almost only worked on bug fixing and performance. We’ve decided to aim for October 24 for the full Pretty Scary Update. Here’s this week’s changelog:
Minor terrain additions for the witch
Flatworld configuration now allows you to generate trees, strongholds etc
A number of new NBT tags for items (intended for custom map makers)
The pick block action now works on items
Pressing the 1-9 hotkeys while hovering over an item will put that item into the inventory bar
The left-click action will no longer open doors, pull levers, push buttons or open trapdoors. Use the right mouse button!
Firespread has been slightly nerfed again to prevent infinitely spreading fires
More bugfixes & tweaks!
Download the snapshot here:
Client: http://assets.minecraft.net/12w40a/minecraft.jar
Server: http://assets.minecraft.net/12w40a/minecraft_server.jar (or EXE)
If you don’t have Minecraft you can download the launcher here: http://www.minecraft.net/download
// The Minecraft Team
Heb er ook last van. Behoorlijk irritant.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:24 schreef mschol het volgende:
ik heb zo MC op de achtergrond open (peacefull geen mobs dus, creative in SP)
en hoor om de zoveel tijd een voetstap...
dit had ik in SMP ook, en dacht dat dat mobs waren, maar nu weet ik het zo 1,2,3 niet.. wie herkent dit en kan mij helpen het op te lossen?
Oh kan ook. Maar 1.4 zou toch (eindelijk) mod api krijgen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik denk zelf dat ik 1.4 oversla en op 1.5 ga wachten.
nee, die gaat naar 1.5, net zoals de lightning fixes en redstone fix etcquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh kan ook. Maar 1.4 zou toch (eindelijk) mod api krijgen?
Ah alweer.. Da's lelijk. Ik verwacht al bijna een jaar de Mod Api.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, die gaat naar 1.5, net zoals de lightning fixes en redstone fix etc
daarom wacht ik liever op 1.5
1.4 zal alleen wat nieuwe content brengen
idd, vraag me soms af of het net zo iets zal worden als hl3quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:44 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah alweer.. Da's lelijk. Ik verwacht al bijna een jaar de Mod Api.
wedden dat de boel wordt opgeschoven naar 1.6quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, die gaat naar 1.5, net zoals de lightning fixes en redstone fix etc
daarom wacht ik liever op 1.5
1.4 zal alleen wat nieuwe content brengen
iddquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:25 schreef mschol het volgende:
[..]
wedden dat de boel wordt opgeschoven naar 1.6
en je weet wat ze zeggen he: van uitstel komt afstel
eensquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:06 schreef drumstickNL het volgende:
Ze zijn bij Mojang ook veel te druk met die bij voorbaat al gefailde games zoals scrolls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |