SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 18% gewijzigd door STING op 01-09-2012 14:06:58 ]
De derde.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:34 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?
Dat laat ik over aan zij die er verantwoordelijk voor waren dat die überhaupt dicht moest.quote:
ik ben vannochtend naar duitsland geweest, op welgeteld 1 stuk mochten we 130.. de rest was begrensd met 120km bordenquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:53 schreef tuut-chips het volgende:
Net voor het eerst 130 gereden bij mijn (hopelijk!) laatste rijles, maandag om 9 uur examen
Over arnhem gereden?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben vannochtend naar duitsland geweest, op welgeteld 1 stuk mochten we 130.. de rest was begrensd met 120km borden
Leuke video, maar die reactiesquote:
quote:They must be getting really bored now that we've killed all the terrorists lol. GOD BLESS OUR TROOPS!
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Leuke video, maar die reacties
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A12 kom je inderdaad over Arnhem, wel een lekker stukje autobahn daarnaquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:07 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij A12 en A3 (naar oberhausen)
dat wel idd, teruggegaan via nijmegenquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:12 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
A12 kom je inderdaad over Arnhem, wel een lekker stukje autobahn daarna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |