abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2012 @ 20:30:53 #226
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_116703181
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef Mender het volgende:

[..]

Waarom kon je dat niet meer dan?
M'n pc kan het niet aan, als ik het 2 minuten speel gaat MC gewoon ineens weg zonder waarschuwing of melding of wat dan ook. M'n computer is sowieso wel aan vervanging toe :)
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
  Lieve Belg woensdag 12 september 2012 @ 21:24:01 #227
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_116707695
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Lieve Belg woensdag 12 september 2012 @ 23:45:26 #228
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_116720744
Crap, 20 stacks half slabs een halve blok te laag geplaatst :')
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 13 september 2012 @ 12:04:27 #229
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_116736059
quote:
11s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:45 schreef Jump het volgende:
Crap, 20 stacks half slabs een halve blok te laag geplaatst :')
Voor wat?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  Lieve Belg donderdag 13 september 2012 @ 13:06:43 #230
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_116738100
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:04 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Voor wat?
Enderfarm dat ik wil maken.

Nieuws over een nieuwe mob voor 1.4:

Dinnerbone twitterde op donderdag 13-09-2012 om 11:46:56 While talking with @jeb_ about some stuff he's doing, I realized the perfect mob to add for halloween; it'd be our second ranged one too! reageer retweet
Dinnerbone twitterde op donderdag 13-09-2012 om 11:48:11 Uhh. Second overworld ranged mob! reageer retweet
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_116753551
Ah changelist w37

quote:
Tweaks to the Wither.
It creates an explosion around itself once it is done regenerating from spawning.
Added "Re-Create" option to the World selection menu.
Allows you to edit a world as if you are creating a new one without changing the existing world, e.g. bonus chest, cheats, world type.
'Carrots' are now 'Carrot'.
Added Pumpkin Pie.
Tweaks to a couple of item sprites.
Bread, Raw Chicken, Cooked Chicken, Raw Beef, Steak, Raw Porkchop, Cooked Porkchop, Red Apple, and Nether Star no longer have a dark outline.
Golden Carrot now matches Carrot, and Heads are now centered.
Leather armor now has a non-dyed layer.
Time of the redstone signal of the wooden/stone button extended.
Superflat customization GUI:
Comes with 7 presets: Classic Flat, Tunnelers' Dream, Water World, Overworld, Snowy Kingdom, Bottomless Pit (Broken[2]), and Desert.
Custom starts off with Classic Flat with three options: Add Layer, Edit Layer, Remove Layer. Adding and editing are NYI.
You can customize superflat without add/edit layer option using the "seed" in the preset list.
You now get XP for fishing.
Pigs are now able to jump when players ride on them.
Added /clear command to empty the inventory.
Evil mobs are now a little bit more fearless in hard difficulty.
Various bug fixes.
:D :D :D

Comes with 7 presets: Classic Flat, Tunnelers' Dream, Water World, Overworld, Snowy Kingdom, Bottomless Pit (Broken[2]), and Desert.
Custom starts off with Classic Flat with three options: Add Layer, Edit Layer, Remove Layer. Adding and editing are NYI.
You can customize superflat without add/edit layer option using the "seed" in the preset list.
You now get XP for fishing.

Added Pumpkin Pie.
pi_116762162
Weet iemand een manier waarmee ik een sign de functie kan geven dat iemand een bepaald bedrag betaald om een hogere permissions rank te krijgen?
  zaterdag 15 september 2012 @ 21:41:25 #233
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_116829099
Nieuw command block:
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Command_Block#cite_note-1

Handig voor map makers :D

Komt in de volgende update.
  zondag 16 september 2012 @ 22:50:45 #234
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_116873199
-effe afstoffen hier-
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  Lieve Belg dinsdag 18 september 2012 @ 12:36:57 #235
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_116929238
Dinnerbone twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 11:26:08 Finished some behaviour code for the a new ranged mob, now the hard part; texturing it :( reageer retweet
Dinnerbone twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 11:28:00 How do you even draw a witch anyway? Pointy nose? In a blocky world it'd look like Pinocchio! reageer retweet
Hmm, heksen :D
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_116940976
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:36 schreef Jump het volgende:
Dinnerbone twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 11:26:08 Finished some behaviour code for the a new ranged mob, now the hard part; texturing it :( reageer retweet
Dinnerbone twitterde op dinsdag 18-09-2012 om 11:28:00 How do you even draw a witch anyway? Pointy nose? In a blocky world it'd look like Pinocchio! reageer retweet
Hmm, heksen :D
Las het net ook op z'n twitter. Ben benieuwd. :P
  Lieve Belg dinsdag 18 september 2012 @ 23:44:38 #237
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_116964075
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:09 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Las het net ook op z'n twitter. Ben benieuwd. :P
Inderdaad. Nieuwe mobs zijn altijd werl leuk. Als ze iets nuttigs toevoegen tenminste.

Zojuist in the end nog maar eens dood gegaan. In plaats van een beetje naar voor te gaan, sprint ik. Wou ik nog naar water gaan, open ik inventory in plaats van op w te drukken :')
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Lieve Belg donderdag 20 september 2012 @ 16:22:36 #238
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_117027925
Nieuwe snapshot trouwens :)
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_117027981
Ik had 2 ringen gemaakt bij die Endermenfarm maar dat is echt meer dan genoeg. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_117030006
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:22 schreef Jump het volgende:
Nieuwe snapshot trouwens :)
Met 2 nieuwe mobs (waarvan een dan nog niet spawned)



_O_ _O_
pi_117032151
Heeft er iemand nog een server over waar hij niks mee doet? Lijkt me leuk om eens een weekje ofzo eenlarge biome world in hardcore mode te doen met de nieuwste snapshot. :P
  Lieve Belg donderdag 20 september 2012 @ 21:43:26 #242
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_117043410
Om toch maar een change list te plaatsen van de nieuwe snapshot:

quote:
• Nether loads faster when going through a portal
• • In creative mode, teleportation is instantaneous[2]
• The Water overlay is more saturated blue.
• Updated and added new sounds by C418
• • New footstep sounds: Sand, Gravel, Soulsand, Grass Block, Ladders, Snow and Stone
• • New block-placing sounds: Wood, Stone, Plants, Sand, Gravel, although unintended by C418 since they are just like Minecraft: pocket edition[3]
• • New block breaking sounds: Wood, Snow, Glass
• • New mob sounds: Cow, Pigs, Enderman, Zombie, and Skeleton
• • New tool sounds: Flint and Steel, Shears (when shearing sheep)
• • Lava and Flowing Water now have constant noise
• • Added level up sound, but will be changed later for a shorter one [4]
• Added a passive mob (Bat)
• • Spawns in dark caves
• • Spawns in Peaceful mode
• • Sleeps during the day
• • Hangs on the ceiling when idle, starts flying when players come near
• Added a hostile mob (Witch)
• • Their nose slowly bobs up and down when not hostile.
• • Throws splash potions of poison, slowness, weakness and instant damage at you
• • Regenerate health over time
• • Hold an empty bottle and rise their noses when attacking
• • Drink potions of instant health and fire resistance to defend themselves in combat
• • Rarely drop potions of instant health and fire resistance
• • Is immune to some splash potions
• • Does not spawn naturally (yet), but a Spawn Egg exists for it in Creative Mode
• Command block target parameters have been upgraded, check here for details: https://gist.github.com/3736487
• Beacon artwork was changed
• • The beam of light was changed
• Item Frames no longer despawn when 20 blocks away.
• Wood blocks are now rotated differently. Instead of using the player’s position, it will rotate based on the face it is placed upon, like a lever (this is mainly a test). _O_
• Stone Monster Egg blocks (which spawn Silverfish) will rarely generate underground.[5] :o
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_117101583
quote:
12w38b
/say command works again.
Updated sound engine
Added Minecart sounds
Block placing uses different sounds
Changed level-up sound
Changed fall-damage sound
Changed the new block placing sounds (which were in 12w38a) back to original sounds
New cave sound
A few tweaks to the witch mob.
Can't hurt themselves now.
Texture changed slightly.
New drops
Misc potion ingredients
Sticks
Chance to drop what they're holding at the time of death
Notable bugs (Complete bug list): [Collapse]
Placing glass, glowstone, redstone lamp or ice has the same sound of breaking it.
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:44:21 #245
357211 mar456
Is fan van Chloė Grace Moretz
pi_117109300
Oke ik heb jullie hulp nodig,

Ik heb dus industrial craft 1.3.2 gedownload en geļnstalleerd. Nou ging goed, TooManyItems erbij, en Trains And Zeplin mod erbij gedaan. Nou dat allemaal klaar, download ik compact solars (soort van uitbreiding van IC) maar die wil maar niet goed werken. Waar moet ik hem neerzetten enz?

Kan iemand helpen :D?
Is trouwens ook fan van Taylor Swift
pi_117112530
Oh er komen hutjes in swamp biomes waar die witches gaan spawnen.
pi_117114551
Zullen wel enorm rare zijn want zit o.a. ook een enchantment table in.
pi_117114780
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 september 2012 14:33 schreef drumstickNL het volgende:
Zullen wel enorm rare zijn want zit o.a. ook een enchantment table in.
Hoe weet je dat? :o
  Lieve Belg zaterdag 22 september 2012 @ 19:30:42 #249
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_117124646
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_117124800
quote:
Oh die had ik ook gelezen maar blijkbaar dat niet. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')