http://www.minecraftwiki.(...)Development_versionsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat is de voorlopige changelist van 1.4 dan? Te lui om te zoeken. Aangezien de sc dicht is. Maken we een fc aan. 1 topic per dag haalden we toch al.
Is daar uberhaupt wel een fatsoenlijke plattegrond van dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Lijkt me nog steeds vet om een 1:1 replica van hogwarts en omgeving te maken. Maar weinig tijd.
Meerdere, zal wel eens een rarretje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Is daar uberhaupt wel een fatsoenlijke plattegrond van dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Oh hier nog wat Stokstaart grief screenshots. Gefeliciteerd met je MC ban
[ afbeelding ]Ben jij ook al mod?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Ik lees hetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:35 schreef maurisioo het volgende:
Oh lorre, als je dit hier leest. Aldie heeft er al een voor me gemaakt. Niet precies zoals ik verwacht had, maar ik vind hem wel mooi.![]()
Btw ben benieuwd naar die beacon block.
Daar was ik mee begonnen. had boathouse en een stuk berg al af.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Lijkt me nog steeds vet om een 1:1 replica van hogwarts en omgeving te maken. Maar weinig tijd.
QFT. Ik hoor alleen maar meeh meeh.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik vind die muts nog steeds vervelend.
Ik heb ook wel eens geprobeerd dat kasteel na te maken, het probleem is alleen dat een groot gedeelte diagonaal staat.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:00 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
QFT. Ik hoor alleen maar meeh meeh.
[ afbeelding ]
Binnenkort een grotere versie.
De eerste of de derdequote:Op zaterdag 1 september 2012 14:34 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?
Perfectionist.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:52 schreef Jump het volgende:
Pfff, waarom lijkt het in gedachten altijd wel mooi, maar eenmaal ik blokjes begin te plaatsen trekt het op niks meer. Ik kan dus niks meer deftig bouwen zonder het elfendertig keer opnieuw te beginnen, en dan nog trekt het op niks
zo herkenbaarquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:52 schreef Jump het volgende:
Pfff, waarom lijkt het in gedachten altijd wel mooi, maar eenmaal ik blokjes begin te plaatsen trekt het op niks meer. Ik kan dus niks meer deftig bouwen zonder het elfendertig keer opnieuw te beginnen, en dan nog trekt het op niks
godnondejuquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Heb je geunbanned, en ook gelijk de server uitgezet.
http://www.mediafire.com/?70z9ib5jsvpejauquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:13 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hey timkuik, ik quote je even om je hier te laten komen.
Jij had ooit een server hier, als je je dat nog herinnerd. Maar heb je die map die toen daarop stond eigenlijk nog? Leek me leuk om nog eens rond te kijken daar.
Jawel, heel erg bedankt!quote:Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef TimKuik het volgende:
[..]
http://www.mediafire.com/?70z9ib5jsvpejau
Geen dank
*heimwee*quote:Op maandag 3 september 2012 14:38 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Jawel, heel erg bedankt!![]()
edit:
[ link | afbeelding ]
Ik dacht dat die geel was eerder.
Was was alles toen lelijk zeg.
En Parijs gemaakt door Drebbelman waarvan de Eiffeltoren niet hoger kon![]()
[ link | afbeelding ]
Kom bij aldie kijken dan.quote:
Ja ik ken het wel. Heb ook een keer een eilandje gemaakt met worldpainter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:07 schreef maurisioo het volgende:
Mijn zelfgemaakte eiland
[ link | afbeelding ]
Je kunt er wel mooie dingen mee maken. Alleen ik moet nog even doorkrijgen hoe het precies werkt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:18 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja ik ken het wel. Heb ook een keer een eilandje gemaakt met worldpainter.
En er een keer perongeluk een heel verassend uitziende cave mee gekregen. Vanavond eens kijken of ik die screenshot nog heb.
Da's waar. Maar ik gebruik het juist om niet dezelfde worlds te maken dan die door mc gemaakt worden. Hier kun je ook nog eens de zeldzaamheid van alle ores instellen enz.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:25 schreef Mender het volgende:
Nadeel vind ik wel de caves die je er mee krijgt. Die zijn niet hetzelfde als vanilla mc.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fixed.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:25 schreef maurisioo het volgende:
Lijkt me leuk om binnenkort die survival island als event te houden die we gemaakt hebben.
Als remymine zijn grot nog even afmaakt, zou het vnv nog lukken.
Poll: Wanneer
• Nevah!
• Morgenavond
• Vrijdagavond
• Zaterdagavond
• Volgende week pas
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
In het weekend kan ik trouwens wss zelf niet hosten dus dan zou iemand anders dat moeten doen.
Oh nee goede suggestie ga er nu mee bezig.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:29 schreef maurisioo het volgende:
Wie stemt er nou volgende week pas dan
Laat me raden, Powerkiwi en Tomvnl?![]()
Och tuurlijk was te verwachtenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Oh nee goede suggestie ga er nu mee bezig.
| 1 2 | C:\Windows\System32\java.exe -Xms512m -Xmx1024m -jar "%APPDATA%\.m inecraft\bin\minecraft.jar" minecraft.client.Minecraft "mschol" |
| 1 2 | Error: Invalid or corrupt jarfile C:\Users\user\AppData\Roaming\.minecraft\bin\m inecraft.jar |
Ik niet. Met zulke dingen ben ik heel slecht.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:46 schreef mschol het volgende:
vraagje: aangezien ik even een offline variant van MC naast de reguliere wil hebben, die tevens minder ram opslurpt wil hebben dacht ik ik maar een aparte snelkoppeling aan:
[ code verwijderd ]
maar dan krijg ik deze melding:
[ code verwijderd ]
wie o wie kan mij helpen?
dat dacht ik ook, dan krijg ik dezelfde meldingquote:Op woensdag 5 september 2012 16:59 schreef shaderon het volgende:
Moet je niet als source gebruiken:
c:\windows\program files\java\jre[versie]\bin...
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:29 schreef maurisioo het volgende:
Wie stemt er nou volgende week pas dan
Laat me raden, Powerkiwi en Tomvnl?![]()
WAAR THE FUCK GAAT HET OVERquote:Op woensdag 5 september 2012 17:57 schreef maurisioo het volgende:
[..]
WAS GEWOON EEN GOKJE JA
Heb zin in 1.4
Verdulleme...quote:
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 06-09-2012 om 10:31:2512w36a will come later today. Contains a new mob variant, a new block, a new useful item, updated beacon and minor changes to dyeing reageer retweet
Ben benieuwdquote:Op donderdag 6 september 2012 13:42 schreef Jump het volgende:
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 06-09-2012 om 10:31:2512w36a will come later today. Contains a new mob variant, a new block, a new useful item, updated beacon and minor changes to dyeing reageer retweet
edit: grappigquote:Hey hey! We are currently working to get Minecraft 1.4 out around Halloween – the Pretty Scary Update! Until then, have the (near-)weekly snapshot, 12w36a:
A new scary decoration block
The “secret” from previous snapshots is now spawnable
A new mob variant in the Nether
Minor changes to the leather dyeing (the colors will attempt to maintain intensity and not dilute as much)
The “work in progress block” is now called “Beacon” and can be crafted
Carrot on a stick!
Bug fixes
Download the snapshot here:
Client: http://assets.minecraft.net/12w36a/minecraft.jar
Server: http://assets.minecraft.net/12w36a/minecraft_server.jar (or EXE)
If you don’t have Minecraft you can download the launcher here: http://www.minecraft.net/download
// The Minecraft Team
Leuk.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:40 schreef TimKuik het volgende:
Ik heb trouwens weer een tijdje een server (dedicated), misschien zal ik die hier binnenkort wel posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |