Ik ben morgen de hele dag weg, ik zal zondag wel eff kijken of ik wat tekstjes kan op schrijvenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:48 schreef Berend. het volgende:
[..]
Het kan dat sommige plaatjes nog niet werken, ik fix het allemaal een beetje langzaam.
Als je zin hebt mag je inderdaad best meehelpen met wat pagina's schrijven voor www.mfok.nl..? Alle pagina's heb ik even snel geschreven als opvulling
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:59 schreef Euribob het volgende:
Berend, ik zou graag een villagerdorp willen opbouwen from scratch. Is dit mogelijk op jouw server?
Helpt reloggen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:08 schreef Hameren_Yzer het volgende:
Is het normaal dat ik bij een bezoek aan het Nether op de villian server mijn xp verlies? Mijn 20 xp was toen plots verdwenen.
Zo vaak. Mc afsluiten en opnieuw starten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:49 schreef SosuaCafe het volgende:
Jullie wel eens bad login bij server joinen gehad?
Werkte niet. Probeer later wel weer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:52 schreef Mender het volgende:
[..]
Zo vaak. Mc afsluiten en opnieuw starten.
Thx!quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef Jump het volgende:
@sosua: je stuff zit in een chest in je base
Hey timkuik, ik quote je even om je hier te laten komen.quote:
Dan zou ik even moeten kijken of ik die op m'n PC heb. Ik zal vanavond als ik thuis ben 't even opzoeken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:13 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hey timkuik, ik quote je even om je hier te laten komen.
Jij had ooit een server hier, als je je dat nog herinnerd. Maar heb je die map die toen daarop stond eigenlijk nog? Leek me leuk om nog eens rond te kijken daar.
Oke mooi.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dan zou ik even moeten kijken of ik die op m'n PC heb. Ik zal vanavond als ik thuis ben 't even opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |