welkom terug.quote:
Ai, dat klinkt niet best man..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:12 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
pols gebroken zit met ijzer aan elkaar na de laatste ct blijk dat er maar een kwart weer vast is gegroeit en de rest lig nog nol en zal niet meer groeien ook
enkel en voet 13 breuken hoop ijzerwerk nu maar omdat alles bijelkaar gehouden is door wat spieren en bloedvaten en de rest allemaal afgescheurt was heb ik nu heel veel slpeling op mn enkel waardoor lopen afentoe lastig is sluitage in mn enkel is ook in een jaar van nagenoeg niets naar bijna max gegaan dus heb een enkel van een 90jarege
Nou vooruit, je hebt ook netjes (en nog vlot ook!) een nieuwe geopendquote:
Heel soms kan ik wel wat... behalve een route plannen voor donderdag... ik weet het echt nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ai, dat klinkt niet best man..
Sterkte ermee in ieder geval..
[..]
Nou vooruit, je hebt ook netjes (en nog vlot ook!) een nieuwe geopend
jawel kan wel maar moet wel oppassenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
welkom terug.
Maar motorrijden kan wel of helemaal niet meer?
Komt goed, dan kijk ik er nog wel even naar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heel soms kan ik wel wat... behalve een route plannen voor donderdag... ik weet het echt niet
Begint op een date te lijkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Komt goed, dan kijk ik er nog wel even naar.
Hoefde toch ook niet zo bijzonder te zijn..
Heb je nog wel een voorkeur voor een eettentje?
Wat voor werk doe/deed je ook alweer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef peterzx9r het volgende:
het grootste probleem is werk ik moet wat anders gaan doen mag mn werk niet meer doen
Niet te lang/ver inderdaad en eettentje mag van mij best simpel zijn. zo'n aan het water gevalzit tentjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Komt goed, dan kijk ik er nog wel even naar.
Hoefde toch ook niet zo bijzonder te zijn..
Heb je nog wel een voorkeur voor een eettentje?
Kom je hier vaak?quote:
auto en motorfiets monteurquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor werk doe/deed je ook alweer?
Knap klote hoorquote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 21 augustus 2012 10:24 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
jawel kan wel maar moet wel oppassen
Dat maakt het helemaal zuurquote:dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef peterzx9r het volgende:[/b]
het grootste probleem is werk ik moet wat anders gaan doen mag mn werk niet meer doen
Dat lijkt het niet, dat is het... het hangt er alleen vanaf hoe jij tegen het woord date aankijkt en hoe beladen jij het wil makenquote:
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat lijkt het niet, dat is het... het hangt er alleen vanaf hoe jij tegen het woord date aankijkt en hoe beladen jij het wil maken
leraarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke! Hmm, wel lastig om wat anders te verzinnen denk ik.
lol, dank je.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk inVeel plezier alvast!
Motorvoertuigentechniek denk ik?quote:
Balen man. Super veel sterkte!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:29 schreef peterzx9r het volgende:
ben er mee bezich tot nu mog ik niet een soliciteren
tnxsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Balen man. Super veel sterkte!
Als ik/we een keer iets moeten voor je, even zeggen
Je hebt alleen de pech dat nu het schooljaar aangebroken is dat de meeste vacatures vervult zijn...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:29 schreef peterzx9r het volgende:
ben er mee bezich tot nu mog ik niet een soliciteren
Had ik al door hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
lol, dank je.
Overigens is het gewoon om mij weer even de feeling met de motor terug te verkrijgen. Gewoon donderdagmiddag/begin van de avond even klein stukje rijden
Eten is een noodzakelijk kwaad, toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat lijkt het niet, dat is het... het hangt er alleen vanaf hoe jij tegen het woord date aankijkt en hoe beladen jij het wil maken
Volgens mij is dat geen probleem zolang je wel open kaart speelt zodra het wat begint te worden (dus voor het dienstverband begint)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:32 schreef peterzx9r het volgende:
heb er 1 lopen nu maar heb nog niets tegen uwv en fisio gezegt
Lol, ik zoek (nog) geen relatie hoor. Lig in scheiding en handel dat soort zaken altijd eerst netjes afquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik al door hoorIk doelde met 'date' meer relatiegerelateerd (zit ook in datingtopic, vandaar
).
Gaat vast goed komen!
Hehehe, hoort er allemaal bij en een vaatwasser is een superuitvinding!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Eten is een noodzakelijk kwaad, toch?
Ik zal proberen vanavond even wat te verzinnen, ok? We hebben nog wel even contact. Eerst even de motor en de auto wassen.. En boodschappen doen, en een onderdeeltje halen bij de garage in Lelystad enz. enz.
En oh ja, er staat ook nog een afwas op me te wachten..
Damn, druk programma vanavond
Ja inderdaad, motorrijgevoel weer terug krijgen voordat ik met de motorrit de 16e mee gaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een paar andere dingen noemen
Volgens mij hebben we een misverstand hier.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, ik zoek (nog) geen relatie hoor. Lig in scheiding en handel dat soort zaken altijd eerst netjes af
Guys, please..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een paar andere dingen noemen
Ja klopt, alleen die kan ik helaas niet op een fatsoenlijke plek kwijt bij mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hehehe, hoort er allemaal bij en een vaatwasser is een superuitvinding!
Zo erg is het niet hoor. En een misverstand is het niet, wil alleen voorkomen voor de meesten dat het een misverstand gaat wordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we een misverstand hier.
Ik zei 'volgens mij begint het hier op een date te lijken' op een grappige toon, ik doelde er helemaal niet op dat jullie uberhaupt relatiegerelateerd afsprakenIk wist namelijk dat het gewoon om het motorrijden ging
Oja, ik las al ergens zoiets ja. Wel balen! Sterkte!
lolquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zo erg is het niet hoor. En een misverstand is het niet, wil alleen voorkomen voor de meesten dat het een misverstand gaat worden![]()
Enne... ik ben een happy dame. Ik heb een motor en ik heb jullie allemaal!
Oké gelukkig. Voor mij is het duidelijk in ieder gevalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zo erg is het niet hoor. En een misverstand is het niet, wil alleen voorkomen voor de meesten dat het een misverstand gaat worden![]()
Enne... ik ben een happy dame. Ik heb een motor en ik heb jullie allemaal!
Dank je voor het compliment !quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oké gelukkig. Voor mij is het duidelijk in ieder geval.
Je lijkt sterk in je schoenen te staan, dat is het belangrijkste! En met een motor komt alles goed
en als ik iets voor jullie kan doen motor auto geef maar een gilquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Balen man. Super veel sterkte!
Als ik/we een keer iets moeten voor je, even zeggen
Altijd? Als in; elke keer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, ik zoek (nog) geen relatie hoor. Lig in scheiding en handel dat soort zaken altijd eerst netjes af
Die worden pas leuk vanaf de 120. Sinds ik mijn KTM heb zijn drempels het tegenovergestelde waarvoor ze er neer gelegd zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon stenen, zulke:
[ afbeelding ]
Alleen zijn deze niet van steen.
Komt goed, niet te gehaast willen zijn (ook al duurt het al lang)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:53 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
en als ik iets voor jullie kan doen motor auto geef maar een gil
Een huwelijk is ook een relatie en ja, relaties doe je m.i. netjes afhandelen. Overigens was dit wel mijn 2e huwelijk waar ik mij in het laten lullen... never nooit meer in laten lullen dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Altijd? Als in; elke keer?
Sterkte!
Jij ook sterkte....quote:
Ah, die hou ik zeker in gedachten!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:53 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
en als ik iets voor jullie kan doen motor auto geef maar een gil
Ik neem aan dat je hiermee het woord 'praten' bedoelde. Al kan ik de referentie maken naar iets anders.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Een huwelijk is ook een relatie en ja, relaties doe je m.i. netjes afhandelen. Overigens was dit wel mijn 2e huwelijk waar ik mij in het laten lullen... never nooit meer in laten lullen dus
Hehe, ik knal er ook zo met 100 overheen, veel leuker als afremmenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Die worden pas leuk vanaf de 120. Sinds ik mijn KTM heb zijn drempels het tegenovergestelde waarvoor ze er neer gelegd zijn.
In laten lullen? Dat klinkt niet erg.. mja, liefdevol. Sterktequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Een huwelijk is ook een relatie en ja, relaties doe je m.i. netjes afhandelen. Overigens was dit wel mijn 2e huwelijk waar ik mij in het laten lullen... never nooit meer in laten lullen dus
Zo, das al wel snelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:00 schreef Mickeys het volgende:
Ow, ik was al een keer getrouwd geweest en deed het meer voor hem. Hij was ook degene die binnen een jaar eigenlijk alweer wou scheiden... maar genoeg daarover... heb er in ieder geval iets moois aan over gehouden... mijn motorrijbewijs en mijn motor (en ook mijn auto maar dat is niet echt gerelateerd aan dit topic)
Ehm, wel allemaal zelf betaald !quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo, das al wel snel
Maar niet echt gerelateerd aan dit topic nee. Haha, wel lekker dat je dat eraan over gehouden hebt
maak jij er een sport van niet kwaad bedoeld hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:00 schreef Mickeys het volgende:
Ow, ik was al een keer getrouwd geweest en deed het meer voor hem. Hij was ook degene die binnen een jaar eigenlijk alweer wou scheiden... maar genoeg daarover... heb er in ieder geval iets moois aan over gehouden... mijn motorrijbewijs en mijn motor (en ook mijn auto maar dat is niet echt gerelateerd aan dit topic)
Nou, niet echt. Alle relaties die ik in mijn leven heb gehad zijn op amper 2 handen te tellen.... lolquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:02 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
maak jij er een sport van niet kwaad bedoeld hoor
oh dan kan je nog ffquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Alle relaties die ik in mijn leven heb gehad zijn op amper 2 handen te tellen.... lol
Komt er dan wellicht toch nog een rallymotor voor de markt aan?quote:Honda Will Race in the 2013 Dakar Rally with Factory Team
Honda has announced that it will field a factory entry in the upcoming 2013 Dakar Rally, which starts January 2013 and goes through Peru, Argentina, and Chile. Enlisting four riders to ride on the yet to be released HRC adventure racer, the return of HRC factory team to The Dakar is a boon for the series, which has been dominated by KTM in recent years.
Coming into the series with a pedigree of winning in the 1980′s, HRC hopes that Portuguese rider Helder Rodrigues, who came in third in the 2012 Dakar Rally, will be able to contend with KTM’s factory-backed efforts for Marc Coma and Cyril Despres.
Team HRC's other riders are Brazilian Felipe Zanol, Brit Sam Sunderland, and Argentinian Javier Pizzolito. All four riders will be on a prototype race bike that is being developed by Honda's Research & Development specifically for The Dakar, basing the model off the Honda CRF450X.
"The Dakar requires competitors to cover several hundred kilometers per day for more than two weeks,” commented Tetsuo Suzuki, President of Honda Racing Corporation. “It needs a totally different type of vehicle from events such as motocross, trials and road races. Honda has put a great deal of effort into designing and building a powerful and winning machine. We are aiming for the championship from this first year."
http://www.asphaltandrubb(...)-rally-factory-team/
JAAAAquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:08 schreef Dekatria het volgende:
Overigens, er is hoop!
[..]
Komt er dan wellicht toch nog een rallymotor voor de markt aan?
Ik mag het hopen. En dan wel een échte... niet al die over the top te zware asfalt vreters die de laatste tijd uitkomen. (Super Tenere, GS, etc...)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:08 schreef Dekatria het volgende:
Overigens, er is hoop!
[..]
Komt er dan wellicht toch nog een rallymotor voor de markt aan?
Als ik het bericht lees zat ik meer aan een 450 te denken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JAAAANieuwe Honda rallymotor
Als 't maar niet zo'n gedrocht wordt als een Crosstourer
Dat lijkt me een beter idee jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als ik het bericht lees zat ik meer aan een 450 te denken.
Inderdaad... en wie weet waar dit verder nog toe gaat leidenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als ik het bericht lees zat ik meer aan een 450 te denken.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:08 schreef -Splash- het volgende:
Zullen we weer over motoren gaan lullen.
Wat voor motor rij je Mickeys? Laat maar... in de OP gekeken.
Mooie motorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]Dat dus inderdaad... Geen mega snelle of zware motor, maar wel eentje die perfect bij mij past bij mijn korte beentjes
wel het goeie merk zie ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]Dat dus inderdaad... Geen mega snelle of zware motor, maar wel eentje die perfect bij mij past bij mijn korte beentjes
Mwoh... tot je de snelweg op gaat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooie motorEn sportief ook
Had ik om een of andere reden niet verwacht eigenlijk
Ja sportief in de zin van sportief uitziend. Snelweg is geen bal aan, bochtige wegen moet je hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mwoh... tot je de snelweg op gaat.Maar met kortere beentjes wel de ideale motor.
Dat is toch ook een vergelijking van niks?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JAAAANieuwe Honda rallymotor
Als 't maar niet zo'n gedrocht wordt als een Crosstourer
Weet ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is toch ook een vergelijking van niks?
Ze hebben het over een motor voor Dakar.. Heb je daar ooit wel eens naar gekeken?
170 is hard zat voor mij, anders waai ik er afquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mwoh... tot je de snelweg op gaat.Maar met kortere beentjes wel de ideale motor.
Die komen dan wel vaakquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb af en toe zo mijn momenten
Dat 'ie niet dom lult, bedoelt 'ie waarschijnlijk..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:19 schreef WhiteJoker het volgende:
Ben benieuwd hoe die motor eruit gaat zien
[..]
Die komen dan wel vaak
Nee hoor. In juni nog gehaald van Lelystad naar Almere. Maar daarna houdt het echt opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:20 schreef -Splash- het volgende:
Seriously? Gaat dat ding 170? Met wind mee en vanaf de Mont Blanc zeker?![]()
Dat valt me echt reuze mee.
Dakarmotorenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is toch ook een vergelijking van niks?
Ze hebben het over een motor voor Dakar.. Heb je daar ooit wel eens naar gekeken?
Dit jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat 'ie niet dom lult, bedoelt 'ie waarschijnlijk..
En niet zo onderhoudsgevoelig.quote:
Die mogen ze best voor mijn deur parkeren en de sleutels bij mij neerleggenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dakarmotoren
[ afbeelding ]
Vooral die schofterig grote benzinetank tot aan de achterkant aan toe
Welke sleutels?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:23 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Die mogen ze best voor mijn deur parkeren en de sleutels bij mij neerleggen
Wat een ding zeg, heerlijk!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dakarmotoren
[ afbeelding ]
Vooral die schofterig grote benzinetank tot aan de achterkant aan toe
Toch jammer dat ze het hebben teruggeschroefd naar 450ccquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:23 schreef -Splash- het volgende:
Dakarmotoren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
950 CC en goan!
De kuil bij IJmuiden, en er zijn nog genoeg andere weggetjes. Maar je moet ze kennenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat een ding zeg, heerlijk!
Wat mij wel ook een beetje tegenhoudt om een offroad te kopen is dat ik echt geen flauw idee heb waar je in NL nog een beetje legaal op onverhard mag rijden..
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze het hebben teruggeschroefd naar 450cc
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best veel hoor. Je moet even uitvinden waar en waar er geen bordjes staan dat het expliciet niet mag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat een ding zeg, heerlijk!
Wat mij wel ook een beetje tegenhoudt om een offroad te kopen is dat ik echt geen flauw idee heb waar je in NL nog een beetje legaal op onverhard mag rijden..
x 1.6quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:27 schreef Mickeys het volgende:
Hoeveel is 1mph ook al weer? Volgens specs zou mijn motor een topspeed hebben van 110 MPH
dus 170 km/h is niet eens zo gek dat ik dat heb gehaaldquote:
netjes hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
dus 170 km/h is niet eens zo gek dat ik dat heb gehaald
bandenmaat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef Mickeys het volgende:
Maar nu het volgende probleem... hoeveel bar moet er verdorie in die banden? instructieboekje ligt nog bij mijn ex en ik kan het niet vinden op de kawa site. Ik heb de kawasaki ninja 250R model 2010
ehm... standaard... zal even erbij pakkenquote:
Baas, ben jij dat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef -Splash- het volgende:
Ik hoop dat deze de post 2005 achterbrug had.
[ afbeelding ]
http://faq.ninja250.org/wiki/Main_Pagequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef Mickeys het volgende:
Maar nu het volgende probleem... hoeveel bar moet er verdorie in die banden? instructieboekje ligt nog bij mijn ex en ik kan het niet vinden op de kawa site. Ik heb de kawasaki ninja 250R model 2010
Anders krak?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef -Splash- het volgende:
Ik hoop dat deze de post 2005 achterbrug had.
[ afbeelding ]
voor 110/70 17quote:
ehm... jij weet dat ik vrouw ben en hier en daar antiek blond? lol... ik zoek me rotquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
http://faq.ninja250.org/wiki/Main_Page
quote:Tire Pressure (Cold)
—Front 28 psi (1.95 bar)
—Rear 32 psi (2.20 bar)
ja, zag het net, maar wat de f*&^% is PSI? kunnen ze dat niet gewoon heel netjes in bar aangeven?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef WhiteJoker het volgende:
Kawasaki Spec sheet voor het 2010 model zegt:
[..]
15 PSI = ~1 bar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ja, zag het net, maar wat de f*&^% is PSI? kunnen ze dat niet gewoon heel netjes in bar aangeven?
Zie editquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ja, zag het net, maar wat de f*&^% is PSI? kunnen ze dat niet gewoon heel netjes in bar aangeven?
Even checkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee.... ik ben nog van dit niveau.
http://contour.com/stories/ktm-990-adventure-dune-riding
Mijn motortje weegt ook maar 169 kg droog gewicht dus daar zal het vast wel mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
Maar druk is toch niet afhankelijk van motorfabrikant, ligt toch aan bandenfabrikant?
Bij mijn BT45'ers (zelfde maat) heb ik 2,5 bar voor, 2,8 achter.
Voor dit modeljaar niet:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Anders krak?
[ afbeelding ]
Laatste twin in de Dakar
Ja. Nee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm... jij weet dat ik vrouw ben en hier en daar antiek blond? lol... ik zoek me rot
Mijn motor ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn motortje weegt ook maar 169 kg droog gewicht dus daar zal het vast wel mee te maken hebben.
Wat hebben ze met zijn rug gedaan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Voor dit modeljaar niet:
[ afbeelding ]
Maar ken een ouder model jaar waarbij iemand een mega jump maakte (ok die was echt huge) en zijn achterbrug er door brak bij de veer ophanging... samen met zijn rug....
Maar dat is door KTM in de nieuwe modellen gefixed en kan er weer lekker gesprongen worden.
Ja, IJmuiden is voor mij 100km rijden..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De kuil bij IJmuiden, en er zijn nog genoeg andere weggetjes. Maar je moet ze kennen
Volgens mij moet ik maar gewoon naar Canada verhuizen ofzo, daar lekker de bossen in.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Best veel hoor. Je moet even uitvinden waar en waar er geen bordjes staan dat het expliciet niet mag.
Ligt ook aan de soort band uiteraard, en de motor die op die bandjes staat. Niet alleen aan de maat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
Maar druk is toch niet afhankelijk van motorfabrikant, ligt toch aan bandenfabrikant?
Bij mijn BT45'ers (zelfde maat) heb ik 2,5 bar voor, 2,8 achter.
Hou je er toch een leuk ritje aan overquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, IJmuiden is voor mij 100km rijden..
[..]
Volgens mij moet ik maar gewoon naar Canada verhuizen ofzo, daar lekker de bossen in.
Hoewel ik ook niet weet of het daar zomaar mag
[..]
Ligt ook aan de soort band uiteraard, en de motor die op die bandjes staat. Niet alleen aan de maat.
Kan zijn dat er niet zoveel bar in gaat omdat het een redelijk lichte motor is, ik weet het niet..
Ik gooi bijv. ook 2.8 of 2.9 bar in mijn achterband, die 180 breed is..
Ja in Canada kan dat. Overigens heb je daar, als je in een/aan een dorp woont zoals mijn moeder, een stuk grond waar je jaloers op word dus crossterrein genoeg. Ze heeft een geweldig bos (3 voetbalvelden groot) een een mega weiland....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:42 schreef JK1982 het volgende:
knip
[..]
Volgens mij moet ik maar gewoon naar Canada verhuizen ofzo, daar lekker de bossen in.
Hoewel ik ook niet weet of het daar zomaar mag
knip
http://www.juandiego.nl/m(...)anning-kawasaki.htmlquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja in Canada kan dat. Overigens heb je daar, als je in een/aan een dorp woont zoals mijn moeder, een stuk grond waar je jaloers op word dus crossterrein genoeg. Ze heeft een geweldig bos (3 voetbalvelden groot) een een mega weiland....
afbeelding[/url] ]quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:43 schreef Dekatria het volgende:
[ [url=http://64.136.20.22/3145241_l.JPG
2.2 v 2.5 aquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja in Canada kan dat. Overigens heb je daar, als je in een/aan een dorp woont zoals mijn moeder, een stuk grond waar je jaloers op word dus crossterrein genoeg. Ze heeft een geweldig bos (3 voetbalvelden groot) een een mega weiland....
Ah, mooi lijstje. tnx!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:49 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
http://www.juandiego.nl/m(...)anning-kawasaki.html
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:52 schreef -Splash- het volgende:
Colorado... daar woont Geek:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=557461
Fotogallery van geek is altijd goed:
http://topgeek.smugmug.com/Adventure-Riding
[ afbeelding ]
Leuke bron aan foto's om bij weg te kwijlen:
http://www.advrider.com/forums/forumdisplay.php?f=78
Mijn oude stageadres maakte geloof ik zelfdragende kunststof tanks voor de dakar-BMW'squote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de BMW 800GS heeft ook de tank onder de seat he wist je dat
Kijk, dat biedt perspectieven..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Is dat jouw bandenspanning, of.. Denk wel dat het zaak is dat Mickeys straks met de goede spanning rondrijdt, ik zie nu al wat verschillende waarden voorbij komen..quote:
Schitterend!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:52 schreef -Splash- het volgende:
[ afbeelding ]
Nou enquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de BMW 800GS heeft ook de tank onder de seat he wist je dat
Concept is volgens mij ook van een Nederlander. Boert er ook aardig goed mee naar verluidquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn oude stageadres maakte geloof ik zelfdragende kunststof tanks voor de dakar-BMW's
Ik zit er over te denken om even langs motorport te gaan dan donderdagmorgen/middag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kijk, dat biedt perspectieven..
[..]
Is dat jouw bandenspanning, of.. Denk wel dat het zaak is dat Mickeys straks met de goede spanning rondrijdt, ik zie nu al wat verschillende waarden voorbij komen..
klopt. trekt lekker door de bocht bij 7 a 8 K toerenquote:[..]
Schitterend!
Overigens, even wat anders, zo'n Ninja 250R lijkt me best een geinig ding om op te rijden hoor. Ik heb zo'n vermoeden dat hij nog best rap is als je hem een beetje op toeren houdt..
1e hit op Google als je zoekt op 'bandenspanning kawasaki ninja 250r'quote:
Ik rij dus wel even bij MP langs, kan ik meteen tankenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
1e hit op Google als je zoekt op 'bandenspanning kawasaki ninja 250r'
Alleen de vraag is dan, welke moet je hebben?
Ik zal wel achterlijk zijn, maar ik zie het zo snel even niet..
Dat zeg ik, dat deden ze bij mijn oude stageadresquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nou en
[..]
Concept is volgens mij ook van een Nederlander. Boert er ook aardig goed mee naar verluid
of even hier vragen: http://www.motor-forum.nl(...)-Topic-Deel-8-1.htmlquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik rij dus wel even bij MP langs, kan ik meteen tanken
Met de hand is fijnerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef El_Thijs het volgende:
Even een vraagje:
Spuiten jullie je motor ook af met tuinslang/hoge druk? Ik doe het altijd met de hand namelijk
Met de hand, ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef El_Thijs het volgende:
Even een vraagje:
Spuiten jullie je motor ook af met tuinslang/hoge druk? Ik doe het altijd met de hand namelijk
gewoon emmertje koud water en een zachte doek. werkt perfectquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef El_Thijs het volgende:
Even een vraagje:
Dank u (en de rest ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
gewoon emmertje koud water en een zachte doek. werkt perfect
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nou en
[..]
Concept is volgens mij ook van een Nederlander. Boert er ook aardig goed mee naar verluid
Naam weet ik weer. Bert Duursma & Frans Verhoevenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat deden ze bij mijn oude stageadresLeverde tanks aan BMW (naam ff kwijt).
Ah, nog een inmatequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:52 schreef -Splash- het volgende:
[ afbeelding ]
FRANS VERHOEVENNNNquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Naam weet ik weer. Bert Duursma & Frans Verhoeven
Mijn stagebedrijf ontwikkelde dus daar brandstoftanks voor, hoe vet is datquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
FRANS VERHOEVENNNN
Wát een eindbaas was die gast afgelopen Dakar. MacGuyveren is dankzij hem nu een werkwoord.
hefvun!quote:
Houdoequote:
Wat is daar genant aan dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:11 schreef Mickeys het volgende:
En ik ga mij flink schamen..... m.a.w. eens wassen en normale kleding aandoen en dan nog wat huishoudelijke zaken doen..
Top! Pas je wel op dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik rij dus wel even bij MP langs, kan ik meteen tanken
Eigenlijk altijd met de tuinslang en dan een emmertje sop erbij..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef El_Thijs het volgende:
Even een vraagje:
Die van jou is dan ook alleen maar stoffig.. Die kun je ook met een plumeau doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
gewoon emmertje koud water en een zachte doek. werkt perfect
Omdat ik niet de hele dag wil stinken en ik ook nog wel wat gedaan wil hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Houdoe
[..]
Wat is daar genant aan dan?
Heb je een puntquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Omdat ik niet de hele dag wil stinken en ik ook nog wel wat gedaan wil hebben
Weegt dat kleine ding serieus zoveelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn motortje weegt ook maar 169 kg droog gewicht dus daar zal het vast wel mee te maken hebben.
Mijn GS ook xD.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:54 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Weegt dat kleine ding serieus zoveel
Mijn 650cc twin zit ook op 169kg droog
Waarom.zag ik.dan op wikipedia 169kgquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:57 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia zit de GS op 174
Danku! Had hier gister ook al gepost hoor
Geen idee?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom.zag ik.dan op wikipedia 169kg
Haha, ja was beetje druk.enzo xD.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GS500quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
Hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GS_500e
Mijne komt uit 1994, daar staat 169 bij. Maar volgens mij is een GS 174kg. Dat de F wat zwaarder is, is logisch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:03 schreef Tankiej het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GS500
Deze zegt 174 voor de GS500(E) en 180 voor de GS500F.
De Engelse: http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GS500
Daar staan 4 verschillende gewichten
Duidelijk allemaal
Sorry, ik heb denk ik geliegt... rijklaar is die 169 kgquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:54 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Weegt dat kleine ding serieus zoveel
Mijn 650cc twin zit ook op 169kg droog
Scheelt toch een tank benzine + ander vloeistoffenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sorry, ik heb denk ik geliegt... rijklaar is die 169 kg
Linkje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
Serieus, wat is op de snelweg rijden klote zeg.![]()
Ik kan me niet eens concentreren op het rijden, al m'n aandacht gaat naar het überhaupt op dat ding blijven zitten. Voelde me echt zo'n hond die z'n kop uit een autoraampje steekt.Die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AhwHet is vooral gewenning! Goed proberen met je benen te klemmen en iets voorover zitten inderdaad. Bij het lessen waaide ik er ook zowat vanaf, maar nu kan ik prima 120 cruizen zonder te veel moeite te doen.
Hoe ging de rest van je les?![]()
Hahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:32 schreef Lilliesleaf het volgende:
Instructeur had wel een geniale methode om te laten zien hoe je nou fatsoenlijk weg moet rijden bij een stoplicht. 2 banen rechtdoor, linkerbaan met na het stoplicht korte invoegstrook naar rechterbaan. Ik ging links staan met de motor, hij rechts met de auto. Toen werd het groen en begon hij me helemaal op te fokken, door totaal geen ruimte te geven en mij tot op het aller laatste moment te dwingen om heel erg snel op te schakelen en snelheid te maken zodat ik er nog voor langs kon.
Na afloop: 'En zó moet je dus wegrijden bij een stoplicht!'
Die gast had met zulke acties zo m'n vader geweest kunnen zijn.
tot na je examen heet een stoplicht een verkeerslicht! klein maar belangrijk detail ! Bij groen licht stop je nl nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:32 schreef Lilliesleaf het volgende:
Instructeur had wel een geniale methode om te laten zien hoe je nou fatsoenlijk weg moet rijden bij een stoplicht. 2 banen rechtdoor, linkerbaan met na het stoplicht korte invoegstrook naar rechterbaan. Ik ging links staan met de motor, hij rechts met de auto. Toen werd het groen en begon hij me helemaal op te fokken, door totaal geen ruimte te geven en mij tot op het aller laatste moment te dwingen om heel erg snel op te schakelen en snelheid te maken zodat ik er nog voor langs kon.
Na afloop: 'En zó moet je dus wegrijden bij een stoplicht!'
Die gast had met zulke acties zo m'n vader geweest kunnen zijn.
Is gewoon hetzelfde hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
tot na je examen heet een stoplicht een verkeerslicht! klein maar belangrijk detail ! Bij groen licht stop je nl niet
quote:Betekenis ' Stoplicht '
Je hebt gezocht op het woord: Stoplicht.
stop·licht (het; o; meervoud: stoplichten) 1verkeerslicht
Klopt, maar bij mijn afrijden werd er expliciet op gewezen. Better be safe then be sorryquote:
Ja sorry, goed gereden hoor, maar je bent gezakt omdat je stoplicht zei ipv verkeerslicht... Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
tot na je examen heet een stoplicht een verkeerslicht! klein maar belangrijk detail ! Bij groen licht stop je nl niet
Lijkt me sterk dat ze je laten zakken op het gebruiken van een synoniem. Dan moet je nog op je woorden gaan letten ook, dus ook 'richtingaanwijzer' zeggen ipv 'knipperlicht' en 'dimlicht' ipv 'kruislicht'.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Klopt, maar bij mijn afrijden werd er expliciet op gewezen. Better be safe then be sorry
.. kruislicht? Da's werkelijk de eerste keer dat ik dat hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze je laten zakken op het gebruiken van een synoniem. Dan moet je nog op je woorden gaan letten ook, dus ook 'richtingaanwijzer' zeggen ipv 'knipperlicht' en 'dimlicht' ipv 'kruislicht'.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kruislichtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:31 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
.. kruislicht? Da's werkelijk de eerste keer dat ik dat hoor.
En ja, ook op die woorden moet je letten, want een knipperlicht kun je ook gebruiken om te waarschuwen voor gevaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze je laten zakken op het gebruiken van een synoniem. Dan moet je nog op je woorden gaan letten ook, dus ook 'richtingaanwijzer' zeggen ipv 'knipperlicht' en 'dimlicht' ipv 'kruislicht'.
Ik heb er ook nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:31 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
.. kruislicht? Da's werkelijk de eerste keer dat ik dat hoor.
Dat heten alarmlichten toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En ja, ook op die woorden moet je letten, want een knipperlicht kun je ook gebruiken om te waarschuwen voor gevaar
Die noem ik juist de alarmlichten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En ja, ook op die woorden moet je letten, want een knipperlicht kun je ook gebruiken om te waarschuwen voor gevaar
Gelukkig zijn de meeste mensen wel slim genoeg om te begrijpen wat er bedoeld wordt. Als je instructeur zegt "vergeet je knipperlicht niet als je naar rechts gaat" neem ik aan dat je niet je alarmlichten aanzet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Quote van mijn examinator: Meis, je hebt je richtingaanwijzer vergeten uit te zetten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meeste mensen wel slim genoeg om te begrijpen wat er bedoeld wordt. Als je instructeur zegt "vergeet je knipperlicht niet als je naar rechts gaat" neem ik aan dat je niet je alarmlichten aanzet.
Ik bedoel dit niet aanvallend, want ik heb het afgelopen topic even teruggelezen en ik mag je juist best wel, van wat ik heb gezien,quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Quote van mijn examinator: Meis, je hebt je richtingaanwijzer vergeten uit te zetten.
Niks knipperlicht en zo
Ik bedoelde het ook niet aanvallend, ik probeerde juist een tip mee te geven om te helpen. Vraag je rij instructeur anders gewoon eens. Mogelijk dat die zegt dat beide kunnen maar dat ze liever horen dat je spreekt over verkeerslicht ipv stoplicht, maar misschien ook niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet aanvallend, want ik heb het afgelopen topic even teruggelezen en ik mag je juist best wel, van wat ik heb gezien,, maar: Omdat jouw ene examinator iets deed, betekent niet dat het een algemene regel is.
De ene examinator zegt op een rotonde: Rotonde naar links, of, rotonde driekwart, of, rotonde driekwart naar links. De ander weer iets anders. Er zullen genoeg examinatoren/instructeurs zijn die knipperlicht zeggen ipv richtingaanwijzer.
Consequent stoplicht en knipperlicht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet aanvallend, ik probeerde juist een tip mee te geven om te helpen. Vraag je rij instructeur anders gewoon eens. Mogelijk dat die zegt dat beide kunnen maar dat ze liever horen dat je spreekt over verkeerslicht ipv stoplicht, maar misschien ook niet.
Lol.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Consequent stoplicht en knipperlicht.
(Vooral dat laatste weet ik zeker, vaak genoeg in m'n oortje gehoord: ' *'kggkkrkrrgg' .. 'Je knipperlicht staat nog aan.' ... 'kggkkrrgkkg' * Keer, op keer op keer... )
Richting aanwijzerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Consequent stoplicht en knipperlicht.
(Vooral dat laatste weet ik zeker, vaak genoeg in m'n oortje gehoord: ' *'kggkkrkrrgg' .. 'Je knipperlicht staat nog aan.' ... 'kggkkrrgkkg' * Keer, op keer op keer... )
En groen ergens in de verte is binnenkort gas los moeten doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:02 schreef Dekatria het volgende:
Po-tey-toe, po-tah-toe. Rood is stoppen, groen is gas.
2de foto, net onder het leren tasje achterop.. Wat is dat rode rietje ooit? En waarom heeft dat ding zo'n rare ondoorzichtige kap voorop?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook een manier om je AT te modden
Nog een benzinetankquote:
Ruitjes kunnen vaak (zeker bij dit soort fietsen) net zo goed ondoorzichtig zijn. Bij Dakarfietsen is het gewoon een gedeelte van de cockpit.quote:En waarom heeft dat ding zo'n rare ondoorzichtige kap voorop?
Slangetje is tank ontluchting, en zorgt ervoor dat er geen zand etc in de benzine terecht komt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nog een benzinetank
[..]
Ruitjes kunnen vaak (zeker bij dit soort fietsen) net zo goed ondoorzichtig zijn.
Hoe moet er in godsnaam zand in de tank komen als er gewoon een dop op zit?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Slangetje is tank ontluchting, en zorgt ervoor dat er geen zand etc in de benzine terecht komt.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoe moet er in godsnaam zand in de tank komen als er gewoon een dop op zit?
Als der geen lucht bij kan krijg je toch een vacuüm en krijgt je motor geen benzine meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoe moet er in godsnaam zand in de tank komen als er gewoon een dop op zit?
Toppie!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:53 schreef peterzx9r het volgende:
ook rondje gedaan was weer heerlijk
Balen! Ff het nieuws in de gaten houden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:43 schreef El_Thijs het volgende:
Net een stukje gereden, is er een flink ongeluk gebeurt richting Poppel. Van wat ik zo snel kon zien stond er een auto dwars op de weg en zat de rechter voorkant helemaal inelkaar. De auto stond ook niet meer met alle vier de banden op de baan. Toen ik verder reed kwam de ambulance me tegemoet. Ik ben benieuwd wat de oorzaak was, het was er in ieder geval vrij 'druk'
Een flux-capacitor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Wat is dat groene ding bij de achterband?
Kijk Back To The Future maar eensquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijk Back To The Future maar eens
Geen dankquote:
past die in je top koffer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meenemen of hier opeten?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Almere ligt er mee volgebouwd
Goedemorgen all trouwens
werk superquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:58 schreef Anne het volgende:
Nou.. Zo te zien lekt ook de keerring van de uitgaande as olie..
Straks maar even alles schoonmaken en nog eens kijken..
Ja heb ik wel eens gedaan. Geeft leuk resultaat wel oppassen voor de lak natuurlijk, met de hand wordt het wel mooier maar spuiten en ff poetsen geeft voor mij voldoende resultaat om een half jaar te rijden voor de volgende schoonmaakquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef El_Thijs het volgende:
Even een vraagje:
Da's mooi klotequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:58 schreef Anne het volgende:
Nou.. Zo te zien lekt ook de keerring van de uitgaande as olie..
Straks maar even alles schoonmaken en nog eens kijken..
Volgens mij zou je.er vrij makkelijk bij moeten kunnen komen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:13 schreef peterzx9r het volgende:
ja maar die keering zit toch vanaf buiten
Thanks, volgens mij wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:27 schreef peterzx9r het volgende:
zal ff kijken voor je geloof keering vanav buiten
Nee inderdaad.... alleen maar recht toe recht aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Maar hier zijn toch geen leuke wegen om te rijden
Motor wassen is voor mij inspuiten met S100 alles reiniger en afspoelen met de tuinslangquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:08 schreef whY... het volgende:
[..]
Ja heb ik wel eens gedaan. Geeft leuk resultaat wel oppassen voor de lak natuurlijk, met de hand wordt het wel mooier maar spuiten en ff poetsen geeft voor mij voldoende resultaat om een half jaar te rijden voor de volgende schoonmaak
Helaas is de 80km wwon-werk niet veel beterquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee inderdaad.... alleen maar recht toe recht aan
ja jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:29 schreef Anne het volgende:
Credits gaan naar m'n vader hoor. Ik schroef en peuter alleen maar mee.
Wat een bescheidenheid!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:29 schreef Anne het volgende:
Credits gaan naar m'n vader hoor. Ik schroef en peuter alleen maar mee.
anders rij ik wel een keer om om te kijkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:24 schreef Anne het volgende:
Nou... blijkbaar hield de vorige eigenaar niet zo van dingen aandraaien ofzo.
Oliefilter kon nog zo'n 3-4 slagen verder, ontvulbout/dop op de carter kon nog aangedraaid worden.
Nu alles schoongemaakt (inclusief de ketting een klein beetje droger gemaakt met een doekkie,SDik liet de motor weer even lopen namelijk en gelijk alles weer onder 't dikke vet, teringjantje nietnormaal
![]()
);
[ afbeelding ]
Meteen ook maar even allerlei ontbrekende bouten en schroefjes erin gestoken. Zadel zat aardig los bijvoorbeeld. En ook even het "cruise-control"-probleem proberen op te lossen; Maar da's niet gelukt, al gaat het gashendel nu wel iets soepeler; hij gaat nog steeds niet uit zijn eigen dicht.
Morgen maar weer eens kijken of er weer een plasje olie ligt; zo ja, dan ga ik gewoon 't oliefilter vervangen (en de olie; want volgens mij is die sinds '95 niet ververst) en de ringetjes ende zo.
Nu ga ik 't vuil maar even onder m'n nagels vandaan pulken![]()
!
Die zou je vorige week toch al laten fixen bij een garage?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werkt dit ook voor lekke koppelingsstiftkeering?
Nice goed bezig! Olie lekkage zou goed van dat oliefilter af kunnen komen, en als het al zo oud is kan je het maar beter verversen jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:24 schreef Anne het volgende:
Nou... blijkbaar hield de vorige eigenaar niet zo van dingen aandraaien ofzo.
Oliefilter kon nog zo'n 3-4 slagen verder, ontvulbout/dop op de carter kon nog aangedraaid worden.
Nu alles schoongemaakt (inclusief de ketting een klein beetje droger gemaakt met een doekkie,SDik liet de motor weer even lopen namelijk en gelijk alles weer onder 't dikke vet, teringjantje nietnormaal
![]()
);
[ afbeelding ]
Meteen ook maar even allerlei ontbrekende bouten en schroefjes erin gestoken. Zadel zat aardig los bijvoorbeeld. En ook even het "cruise-control"-probleem proberen op te lossen; Maar da's niet gelukt, al gaat het gashendel nu wel iets soepeler; hij gaat nog steeds niet uit zijn eigen dicht.
Morgen maar weer eens kijken of er weer een plasje olie ligt; zo ja, dan ga ik gewoon 't oliefilter vervangen (en de olie; want volgens mij is die sinds '95 niet ververst) en de ringetjes ende zo.
Nu ga ik 't vuil maar even onder m'n nagels vandaan pulken![]()
!
Vette meuk en zulks, geen remmenreiniger meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:30 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
maak er ander eens een foto van
Geen tijd enzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:38 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Die zou je vorige week toch al laten fixen bij een garage?
vertelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:00 schreef Salatrel het volgende:
Verlaagde Alp te koop. Verder in originele staat
Aah, da's lief, maar dat wil ik je niet aan doen hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:37 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
anders rij ik wel een keer om om te kijken
dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Aah, da's lief, maar dat wil ik je niet aan doen hoor.
Da's 140 km enkele reis om.
Doe ik m'n kisten er wel opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:15 schreef WhiteJoker het volgende:
@Dekatra, d'r past er toch nog wel eentje in je topkoffer? Ik wil er ook wel een![]()
waarom nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kom toevallig aankomend weekend die kant op. Maar niet op de motor!
Zie nu pas meer pics. Damn die met die akra is nicequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Moar
[ afbeelding ]
Die beugel aan de achterkant vind ik reteslim - hij valt totaal niet op
[ afbeelding ]
Snap ook niet helemaal waarom mensen twee nieuwe dempers erop willen terwijl duidelijk 1 volstaat. Scheelt een paar kwartjes.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie nu pas meer pics. Damn die met die akra is nice
hehehehe....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:23 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol misschien kan je het aanhangertje van Micky lenen
In theorie is 2 dempers stiller als 1. Maar hij hoeft niet stiller, juist luiderquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Snap ook niet helemaal waarom mensen twee nieuwe dempers erop willen terwijl duidelijk 1 volstaat. Scheelt een paar kwartjes.
Als je nieuwe dempers erop zet doe je dat niet om 'm stiller te maken me dunktquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In theorie is 2 dempers stiller als 1. Maar hij hoeft niet stiller, juist luider
Nope, meestal niet neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je nieuwe dempers erop zet doe je dat niet om 'm stiller te maken me dunkt
Mijn punt is meer, stel, je wil andere dempers dan de stocks die eropzitten - ga je dan serieus 2 Akra's/Leo's/etc. kopen terwijl 1 genoeg is?quote:
Lachen, maar kan nooit goed zijn voor je motor hahaha....Ga dit echt niet met mijn Ninja doenquote:
In 't geval van m'n Alp valt dat wel mee... beetje kietelen en hij start daarna weer prima heurquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lachen, maar kan nooit goed zijn voor je motor hahaha....Ga dit echt niet met mijn Ninja doen
Hahaha.... neh.... ik kan wel op mijn rug op mijn Ninja liggen... maar als je je dan zou omdraaien, flikker je er af...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In 't geval van m'n Alp valt dat wel mee... beetje kietelen en hij start daarna weer prima heur
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:46 schreef Dekatria het volgende:
Nog ééntje en dan kap ik - iemand die z'n eigenste Yammie heeft gefacelift (incl rear tanks) naar de Dakarfiets van Franco Picco uit de 80s
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik hou van symmetrie dus 2 is beter dan 1quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mijn punt is meer, stel, je wil andere dempers dan de stocks die eropzitten - ga je dan serieus 2 Akra's/Leo's/etc. kopen terwijl 1 genoeg is?
Die 'replica' is gewoon een opgeleukte XT660Z. Eénpitter, 660cc, >1:25 verbruik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:52 schreef Captain_Ghost het volgende:
wat is brandstof verbruik en motorinhoud van dat dakar bike?
ben benieuwd ernaar.
Ik denk dat die xtz een zuiniger verbruik heeft dan een AT of TA.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:07 schreef Salatrel het volgende:
kun je die gewoon een V-twin uit een AT of ene alp overlepelen
tevens begon het net te druppelen toen ik thuis kwam... wel weer zon josti met alle lichten die die aan de voorkant had achterop kroop... zo dichtbij dat ik alleen aan de overbelichting voor mij kon zien dat er iemand achter me zat want in de spiegels was geen auto te bekennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |