Ja sportief in de zin van sportief uitziend. Snelweg is geen bal aan, bochtige wegen moet je hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mwoh... tot je de snelweg op gaat.Maar met kortere beentjes wel de ideale motor.
Dat is toch ook een vergelijking van niks?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JAAAANieuwe Honda rallymotor
Als 't maar niet zo'n gedrocht wordt als een Crosstourer
Weet ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is toch ook een vergelijking van niks?
Ze hebben het over een motor voor Dakar.. Heb je daar ooit wel eens naar gekeken?
170 is hard zat voor mij, anders waai ik er afquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mwoh... tot je de snelweg op gaat.Maar met kortere beentjes wel de ideale motor.
Die komen dan wel vaakquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb af en toe zo mijn momenten
Dat 'ie niet dom lult, bedoelt 'ie waarschijnlijk..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:19 schreef WhiteJoker het volgende:
Ben benieuwd hoe die motor eruit gaat zien
[..]
Die komen dan wel vaak
Nee hoor. In juni nog gehaald van Lelystad naar Almere. Maar daarna houdt het echt opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:20 schreef -Splash- het volgende:
Seriously? Gaat dat ding 170? Met wind mee en vanaf de Mont Blanc zeker?![]()
Dat valt me echt reuze mee.
Dakarmotorenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is toch ook een vergelijking van niks?
Ze hebben het over een motor voor Dakar.. Heb je daar ooit wel eens naar gekeken?
Dit jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat 'ie niet dom lult, bedoelt 'ie waarschijnlijk..
En niet zo onderhoudsgevoelig.quote:
Die mogen ze best voor mijn deur parkeren en de sleutels bij mij neerleggenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dakarmotoren
[ afbeelding ]
Vooral die schofterig grote benzinetank tot aan de achterkant aan toe
Welke sleutels?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:23 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Die mogen ze best voor mijn deur parkeren en de sleutels bij mij neerleggen
Wat een ding zeg, heerlijk!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dakarmotoren
[ afbeelding ]
Vooral die schofterig grote benzinetank tot aan de achterkant aan toe
Toch jammer dat ze het hebben teruggeschroefd naar 450ccquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:23 schreef -Splash- het volgende:
Dakarmotoren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
950 CC en goan!
De kuil bij IJmuiden, en er zijn nog genoeg andere weggetjes. Maar je moet ze kennenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat een ding zeg, heerlijk!
Wat mij wel ook een beetje tegenhoudt om een offroad te kopen is dat ik echt geen flauw idee heb waar je in NL nog een beetje legaal op onverhard mag rijden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |