Met de hand, ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef El_Thijs het volgende:
Even een vraagje:
Spuiten jullie je motor ook af met tuinslang/hoge druk? Ik doe het altijd met de hand namelijk
gewoon emmertje koud water en een zachte doek. werkt perfectquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef El_Thijs het volgende:
Even een vraagje:
Spuiten jullie je motor ook af met tuinslang/hoge druk? Ik doe het altijd met de hand namelijk
Dank u (en de rest ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
gewoon emmertje koud water en een zachte doek. werkt perfect
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nou en
[..]
Concept is volgens mij ook van een Nederlander. Boert er ook aardig goed mee naar verluid
Naam weet ik weer. Bert Duursma & Frans Verhoevenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat deden ze bij mijn oude stageadresLeverde tanks aan BMW (naam ff kwijt).
Ah, nog een inmatequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:52 schreef -Splash- het volgende:
Colorado... daar woont Geek:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=557461
Fotogallery van geek is altijd goed:
http://topgeek.smugmug.com/Adventure-Riding
[ afbeelding ]
Leuke bron aan foto's om bij weg te kwijlen:
http://www.advrider.com/forums/forumdisplay.php?f=78
FRANS VERHOEVENNNNquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Naam weet ik weer. Bert Duursma & Frans Verhoeven
Mijn stagebedrijf ontwikkelde dus daar brandstoftanks voor, hoe vet is datquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
FRANS VERHOEVENNNN
Wát een eindbaas was die gast afgelopen Dakar. MacGuyveren is dankzij hem nu een werkwoord.
hefvun!quote:
Houdoequote:
Wat is daar genant aan dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:11 schreef Mickeys het volgende:
En ik ga mij flink schamen..... m.a.w. eens wassen en normale kleding aandoen en dan nog wat huishoudelijke zaken doen..
Top! Pas je wel op dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik rij dus wel even bij MP langs, kan ik meteen tanken
Eigenlijk altijd met de tuinslang en dan een emmertje sop erbij..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef El_Thijs het volgende:
Even een vraagje:
Die van jou is dan ook alleen maar stoffig.. Die kun je ook met een plumeau doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
gewoon emmertje koud water en een zachte doek. werkt perfect
Omdat ik niet de hele dag wil stinken en ik ook nog wel wat gedaan wil hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Houdoe
[..]
Wat is daar genant aan dan?
Heb je een puntquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Omdat ik niet de hele dag wil stinken en ik ook nog wel wat gedaan wil hebben
Weegt dat kleine ding serieus zoveelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn motortje weegt ook maar 169 kg droog gewicht dus daar zal het vast wel mee te maken hebben.
Mijn GS ook xD.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:54 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Weegt dat kleine ding serieus zoveel
Mijn 650cc twin zit ook op 169kg droog
Waarom.zag ik.dan op wikipedia 169kgquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:57 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia zit de GS op 174
Danku! Had hier gister ook al gepost hoor
Geen idee?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom.zag ik.dan op wikipedia 169kg
Haha, ja was beetje druk.enzo xD.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GS500quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
Hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GS_500e
Mijne komt uit 1994, daar staat 169 bij. Maar volgens mij is een GS 174kg. Dat de F wat zwaarder is, is logisch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:03 schreef Tankiej het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GS500
Deze zegt 174 voor de GS500(E) en 180 voor de GS500F.
De Engelse: http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GS500
Daar staan 4 verschillende gewichten
Duidelijk allemaal
Sorry, ik heb denk ik geliegt... rijklaar is die 169 kgquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:54 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Weegt dat kleine ding serieus zoveel
Mijn 650cc twin zit ook op 169kg droog
Scheelt toch een tank benzine + ander vloeistoffenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sorry, ik heb denk ik geliegt... rijklaar is die 169 kg
Linkje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
Serieus, wat is op de snelweg rijden klote zeg.![]()
Ik kan me niet eens concentreren op het rijden, al m'n aandacht gaat naar het überhaupt op dat ding blijven zitten. Voelde me echt zo'n hond die z'n kop uit een autoraampje steekt.Die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AhwHet is vooral gewenning! Goed proberen met je benen te klemmen en iets voorover zitten inderdaad. Bij het lessen waaide ik er ook zowat vanaf, maar nu kan ik prima 120 cruizen zonder te veel moeite te doen.
Hoe ging de rest van je les?![]()
Hahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:32 schreef Lilliesleaf het volgende:
Instructeur had wel een geniale methode om te laten zien hoe je nou fatsoenlijk weg moet rijden bij een stoplicht. 2 banen rechtdoor, linkerbaan met na het stoplicht korte invoegstrook naar rechterbaan. Ik ging links staan met de motor, hij rechts met de auto. Toen werd het groen en begon hij me helemaal op te fokken, door totaal geen ruimte te geven en mij tot op het aller laatste moment te dwingen om heel erg snel op te schakelen en snelheid te maken zodat ik er nog voor langs kon.
Na afloop: 'En zó moet je dus wegrijden bij een stoplicht!'
Die gast had met zulke acties zo m'n vader geweest kunnen zijn.
tot na je examen heet een stoplicht een verkeerslicht! klein maar belangrijk detail ! Bij groen licht stop je nl nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:32 schreef Lilliesleaf het volgende:
Instructeur had wel een geniale methode om te laten zien hoe je nou fatsoenlijk weg moet rijden bij een stoplicht. 2 banen rechtdoor, linkerbaan met na het stoplicht korte invoegstrook naar rechterbaan. Ik ging links staan met de motor, hij rechts met de auto. Toen werd het groen en begon hij me helemaal op te fokken, door totaal geen ruimte te geven en mij tot op het aller laatste moment te dwingen om heel erg snel op te schakelen en snelheid te maken zodat ik er nog voor langs kon.
Na afloop: 'En zó moet je dus wegrijden bij een stoplicht!'
Die gast had met zulke acties zo m'n vader geweest kunnen zijn.
Is gewoon hetzelfde hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
tot na je examen heet een stoplicht een verkeerslicht! klein maar belangrijk detail ! Bij groen licht stop je nl niet
quote:Betekenis ' Stoplicht '
Je hebt gezocht op het woord: Stoplicht.
stop·licht (het; o; meervoud: stoplichten) 1verkeerslicht
Klopt, maar bij mijn afrijden werd er expliciet op gewezen. Better be safe then be sorryquote:
Ja sorry, goed gereden hoor, maar je bent gezakt omdat je stoplicht zei ipv verkeerslicht... Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
tot na je examen heet een stoplicht een verkeerslicht! klein maar belangrijk detail ! Bij groen licht stop je nl niet
Lijkt me sterk dat ze je laten zakken op het gebruiken van een synoniem. Dan moet je nog op je woorden gaan letten ook, dus ook 'richtingaanwijzer' zeggen ipv 'knipperlicht' en 'dimlicht' ipv 'kruislicht'.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Klopt, maar bij mijn afrijden werd er expliciet op gewezen. Better be safe then be sorry
.. kruislicht? Da's werkelijk de eerste keer dat ik dat hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze je laten zakken op het gebruiken van een synoniem. Dan moet je nog op je woorden gaan letten ook, dus ook 'richtingaanwijzer' zeggen ipv 'knipperlicht' en 'dimlicht' ipv 'kruislicht'.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kruislichtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:31 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
.. kruislicht? Da's werkelijk de eerste keer dat ik dat hoor.
En ja, ook op die woorden moet je letten, want een knipperlicht kun je ook gebruiken om te waarschuwen voor gevaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze je laten zakken op het gebruiken van een synoniem. Dan moet je nog op je woorden gaan letten ook, dus ook 'richtingaanwijzer' zeggen ipv 'knipperlicht' en 'dimlicht' ipv 'kruislicht'.
Ik heb er ook nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:31 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
.. kruislicht? Da's werkelijk de eerste keer dat ik dat hoor.
Dat heten alarmlichten toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En ja, ook op die woorden moet je letten, want een knipperlicht kun je ook gebruiken om te waarschuwen voor gevaar
Die noem ik juist de alarmlichten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En ja, ook op die woorden moet je letten, want een knipperlicht kun je ook gebruiken om te waarschuwen voor gevaar
Gelukkig zijn de meeste mensen wel slim genoeg om te begrijpen wat er bedoeld wordt. Als je instructeur zegt "vergeet je knipperlicht niet als je naar rechts gaat" neem ik aan dat je niet je alarmlichten aanzet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Quote van mijn examinator: Meis, je hebt je richtingaanwijzer vergeten uit te zetten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meeste mensen wel slim genoeg om te begrijpen wat er bedoeld wordt. Als je instructeur zegt "vergeet je knipperlicht niet als je naar rechts gaat" neem ik aan dat je niet je alarmlichten aanzet.
Ik bedoel dit niet aanvallend, want ik heb het afgelopen topic even teruggelezen en ik mag je juist best wel, van wat ik heb gezien,quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Quote van mijn examinator: Meis, je hebt je richtingaanwijzer vergeten uit te zetten.
Niks knipperlicht en zo
Ik bedoelde het ook niet aanvallend, ik probeerde juist een tip mee te geven om te helpen. Vraag je rij instructeur anders gewoon eens. Mogelijk dat die zegt dat beide kunnen maar dat ze liever horen dat je spreekt over verkeerslicht ipv stoplicht, maar misschien ook niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet aanvallend, want ik heb het afgelopen topic even teruggelezen en ik mag je juist best wel, van wat ik heb gezien,, maar: Omdat jouw ene examinator iets deed, betekent niet dat het een algemene regel is.
De ene examinator zegt op een rotonde: Rotonde naar links, of, rotonde driekwart, of, rotonde driekwart naar links. De ander weer iets anders. Er zullen genoeg examinatoren/instructeurs zijn die knipperlicht zeggen ipv richtingaanwijzer.
Consequent stoplicht en knipperlicht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet aanvallend, ik probeerde juist een tip mee te geven om te helpen. Vraag je rij instructeur anders gewoon eens. Mogelijk dat die zegt dat beide kunnen maar dat ze liever horen dat je spreekt over verkeerslicht ipv stoplicht, maar misschien ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |