Motorvoertuigentechniek denk ik?quote:
Balen man. Super veel sterkte!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:29 schreef peterzx9r het volgende:
ben er mee bezich tot nu mog ik niet een soliciteren
tnxsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Balen man. Super veel sterkte!
Als ik/we een keer iets moeten voor je, even zeggen
Je hebt alleen de pech dat nu het schooljaar aangebroken is dat de meeste vacatures vervult zijn...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:29 schreef peterzx9r het volgende:
ben er mee bezich tot nu mog ik niet een soliciteren
Had ik al door hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
lol, dank je.
Overigens is het gewoon om mij weer even de feeling met de motor terug te verkrijgen. Gewoon donderdagmiddag/begin van de avond even klein stukje rijden
Eten is een noodzakelijk kwaad, toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat lijkt het niet, dat is het... het hangt er alleen vanaf hoe jij tegen het woord date aankijkt en hoe beladen jij het wil maken
Volgens mij is dat geen probleem zolang je wel open kaart speelt zodra het wat begint te worden (dus voor het dienstverband begint)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:32 schreef peterzx9r het volgende:
heb er 1 lopen nu maar heb nog niets tegen uwv en fisio gezegt
Lol, ik zoek (nog) geen relatie hoor. Lig in scheiding en handel dat soort zaken altijd eerst netjes afquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik al door hoorIk doelde met 'date' meer relatiegerelateerd (zit ook in datingtopic, vandaar
).
Gaat vast goed komen!
Hehehe, hoort er allemaal bij en een vaatwasser is een superuitvinding!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Eten is een noodzakelijk kwaad, toch?
Ik zal proberen vanavond even wat te verzinnen, ok? We hebben nog wel even contact. Eerst even de motor en de auto wassen.. En boodschappen doen, en een onderdeeltje halen bij de garage in Lelystad enz. enz.
En oh ja, er staat ook nog een afwas op me te wachten..
Damn, druk programma vanavond
Ja inderdaad, motorrijgevoel weer terug krijgen voordat ik met de motorrit de 16e mee gaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een paar andere dingen noemen
Volgens mij hebben we een misverstand hier.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, ik zoek (nog) geen relatie hoor. Lig in scheiding en handel dat soort zaken altijd eerst netjes af
Guys, please..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een paar andere dingen noemen
Ja klopt, alleen die kan ik helaas niet op een fatsoenlijke plek kwijt bij mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hehehe, hoort er allemaal bij en een vaatwasser is een superuitvinding!
Zo erg is het niet hoor. En een misverstand is het niet, wil alleen voorkomen voor de meesten dat het een misverstand gaat wordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we een misverstand hier.
Ik zei 'volgens mij begint het hier op een date te lijken' op een grappige toon, ik doelde er helemaal niet op dat jullie uberhaupt relatiegerelateerd afsprakenIk wist namelijk dat het gewoon om het motorrijden ging
Oja, ik las al ergens zoiets ja. Wel balen! Sterkte!
lolquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zo erg is het niet hoor. En een misverstand is het niet, wil alleen voorkomen voor de meesten dat het een misverstand gaat worden![]()
Enne... ik ben een happy dame. Ik heb een motor en ik heb jullie allemaal!
Oké gelukkig. Voor mij is het duidelijk in ieder gevalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zo erg is het niet hoor. En een misverstand is het niet, wil alleen voorkomen voor de meesten dat het een misverstand gaat worden![]()
Enne... ik ben een happy dame. Ik heb een motor en ik heb jullie allemaal!
Dank je voor het compliment !quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oké gelukkig. Voor mij is het duidelijk in ieder geval.
Je lijkt sterk in je schoenen te staan, dat is het belangrijkste! En met een motor komt alles goed
en als ik iets voor jullie kan doen motor auto geef maar een gilquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Balen man. Super veel sterkte!
Als ik/we een keer iets moeten voor je, even zeggen
Altijd? Als in; elke keer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, ik zoek (nog) geen relatie hoor. Lig in scheiding en handel dat soort zaken altijd eerst netjes af
Die worden pas leuk vanaf de 120. Sinds ik mijn KTM heb zijn drempels het tegenovergestelde waarvoor ze er neer gelegd zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon stenen, zulke:
[ afbeelding ]
Alleen zijn deze niet van steen.
Komt goed, niet te gehaast willen zijn (ook al duurt het al lang)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:53 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
en als ik iets voor jullie kan doen motor auto geef maar een gil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |