Motor wassen is voor mij inspuiten met S100 alles reiniger en afspoelen met de tuinslangquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:08 schreef whY... het volgende:
[..]
Ja heb ik wel eens gedaan. Geeft leuk resultaat wel oppassen voor de lak natuurlijk, met de hand wordt het wel mooier maar spuiten en ff poetsen geeft voor mij voldoende resultaat om een half jaar te rijden voor de volgende schoonmaak
Helaas is de 80km wwon-werk niet veel beterquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee inderdaad.... alleen maar recht toe recht aan
ja jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:29 schreef Anne het volgende:
Credits gaan naar m'n vader hoor. Ik schroef en peuter alleen maar mee.
Wat een bescheidenheid!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:29 schreef Anne het volgende:
Credits gaan naar m'n vader hoor. Ik schroef en peuter alleen maar mee.
anders rij ik wel een keer om om te kijkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:24 schreef Anne het volgende:
Nou... blijkbaar hield de vorige eigenaar niet zo van dingen aandraaien ofzo.
Oliefilter kon nog zo'n 3-4 slagen verder, ontvulbout/dop op de carter kon nog aangedraaid worden.
Nu alles schoongemaakt (inclusief de ketting een klein beetje droger gemaakt met een doekkie,SDik liet de motor weer even lopen namelijk en gelijk alles weer onder 't dikke vet, teringjantje nietnormaal
![]()
);
[ afbeelding ]
Meteen ook maar even allerlei ontbrekende bouten en schroefjes erin gestoken. Zadel zat aardig los bijvoorbeeld. En ook even het "cruise-control"-probleem proberen op te lossen; Maar da's niet gelukt, al gaat het gashendel nu wel iets soepeler; hij gaat nog steeds niet uit zijn eigen dicht.
Morgen maar weer eens kijken of er weer een plasje olie ligt; zo ja, dan ga ik gewoon 't oliefilter vervangen (en de olie; want volgens mij is die sinds '95 niet ververst) en de ringetjes ende zo.
Nu ga ik 't vuil maar even onder m'n nagels vandaan pulken![]()
!
Die zou je vorige week toch al laten fixen bij een garage?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werkt dit ook voor lekke koppelingsstiftkeering?
Nice goed bezig! Olie lekkage zou goed van dat oliefilter af kunnen komen, en als het al zo oud is kan je het maar beter verversen jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:24 schreef Anne het volgende:
Nou... blijkbaar hield de vorige eigenaar niet zo van dingen aandraaien ofzo.
Oliefilter kon nog zo'n 3-4 slagen verder, ontvulbout/dop op de carter kon nog aangedraaid worden.
Nu alles schoongemaakt (inclusief de ketting een klein beetje droger gemaakt met een doekkie,SDik liet de motor weer even lopen namelijk en gelijk alles weer onder 't dikke vet, teringjantje nietnormaal
![]()
);
[ afbeelding ]
Meteen ook maar even allerlei ontbrekende bouten en schroefjes erin gestoken. Zadel zat aardig los bijvoorbeeld. En ook even het "cruise-control"-probleem proberen op te lossen; Maar da's niet gelukt, al gaat het gashendel nu wel iets soepeler; hij gaat nog steeds niet uit zijn eigen dicht.
Morgen maar weer eens kijken of er weer een plasje olie ligt; zo ja, dan ga ik gewoon 't oliefilter vervangen (en de olie; want volgens mij is die sinds '95 niet ververst) en de ringetjes ende zo.
Nu ga ik 't vuil maar even onder m'n nagels vandaan pulken![]()
!
Vette meuk en zulks, geen remmenreiniger meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:30 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
maak er ander eens een foto van
Geen tijd enzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:38 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Die zou je vorige week toch al laten fixen bij een garage?
vertelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:00 schreef Salatrel het volgende:
Verlaagde Alp te koop. Verder in originele staat
Aah, da's lief, maar dat wil ik je niet aan doen hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:37 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
anders rij ik wel een keer om om te kijken
dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Aah, da's lief, maar dat wil ik je niet aan doen hoor.
Da's 140 km enkele reis om.
Doe ik m'n kisten er wel opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:15 schreef WhiteJoker het volgende:
@Dekatra, d'r past er toch nog wel eentje in je topkoffer? Ik wil er ook wel een![]()
waarom nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kom toevallig aankomend weekend die kant op. Maar niet op de motor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |