Lol.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Consequent stoplicht en knipperlicht.
(Vooral dat laatste weet ik zeker, vaak genoeg in m'n oortje gehoord: ' *'kggkkrkrrgg' .. 'Je knipperlicht staat nog aan.' ... 'kggkkrrgkkg' * Keer, op keer op keer... )
Richting aanwijzerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Consequent stoplicht en knipperlicht.
(Vooral dat laatste weet ik zeker, vaak genoeg in m'n oortje gehoord: ' *'kggkkrkrrgg' .. 'Je knipperlicht staat nog aan.' ... 'kggkkrrgkkg' * Keer, op keer op keer... )
En groen ergens in de verte is binnenkort gas los moeten doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:02 schreef Dekatria het volgende:
Po-tey-toe, po-tah-toe. Rood is stoppen, groen is gas.
2de foto, net onder het leren tasje achterop.. Wat is dat rode rietje ooit? En waarom heeft dat ding zo'n rare ondoorzichtige kap voorop?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook een manier om je AT te modden
Nog een benzinetankquote:
Ruitjes kunnen vaak (zeker bij dit soort fietsen) net zo goed ondoorzichtig zijn. Bij Dakarfietsen is het gewoon een gedeelte van de cockpit.quote:En waarom heeft dat ding zo'n rare ondoorzichtige kap voorop?
Slangetje is tank ontluchting, en zorgt ervoor dat er geen zand etc in de benzine terecht komt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nog een benzinetank
[..]
Ruitjes kunnen vaak (zeker bij dit soort fietsen) net zo goed ondoorzichtig zijn.
Hoe moet er in godsnaam zand in de tank komen als er gewoon een dop op zit?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Slangetje is tank ontluchting, en zorgt ervoor dat er geen zand etc in de benzine terecht komt.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoe moet er in godsnaam zand in de tank komen als er gewoon een dop op zit?
Als der geen lucht bij kan krijg je toch een vacuüm en krijgt je motor geen benzine meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoe moet er in godsnaam zand in de tank komen als er gewoon een dop op zit?
Toppie!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:53 schreef peterzx9r het volgende:
ook rondje gedaan was weer heerlijk
Balen! Ff het nieuws in de gaten houden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:43 schreef El_Thijs het volgende:
Net een stukje gereden, is er een flink ongeluk gebeurt richting Poppel. Van wat ik zo snel kon zien stond er een auto dwars op de weg en zat de rechter voorkant helemaal inelkaar. De auto stond ook niet meer met alle vier de banden op de baan. Toen ik verder reed kwam de ambulance me tegemoet. Ik ben benieuwd wat de oorzaak was, het was er in ieder geval vrij 'druk'
Een flux-capacitor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Wat is dat groene ding bij de achterband?
Kijk Back To The Future maar eensquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijk Back To The Future maar eens
Geen dankquote:
past die in je top koffer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meenemen of hier opeten?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Almere ligt er mee volgebouwd
Goedemorgen all trouwens
werk superquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:58 schreef Anne het volgende:
Nou.. Zo te zien lekt ook de keerring van de uitgaande as olie..
Straks maar even alles schoonmaken en nog eens kijken..
Ja heb ik wel eens gedaan. Geeft leuk resultaat wel oppassen voor de lak natuurlijk, met de hand wordt het wel mooier maar spuiten en ff poetsen geeft voor mij voldoende resultaat om een half jaar te rijden voor de volgende schoonmaakquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef El_Thijs het volgende:
Even een vraagje:
Spuiten jullie je motor ook af met tuinslang/hoge druk? Ik doe het altijd met de hand namelijk
Da's mooi klotequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:58 schreef Anne het volgende:
Nou.. Zo te zien lekt ook de keerring van de uitgaande as olie..
Straks maar even alles schoonmaken en nog eens kijken..
Volgens mij zou je.er vrij makkelijk bij moeten kunnen komen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:13 schreef peterzx9r het volgende:
ja maar die keering zit toch vanaf buiten
Thanks, volgens mij wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:27 schreef peterzx9r het volgende:
zal ff kijken voor je geloof keering vanav buiten
Nee inderdaad.... alleen maar recht toe recht aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Maar hier zijn toch geen leuke wegen om te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |