??quote:Op maandag 20 augustus 2012 03:03 schreef Dhaha het volgende:
lekker hard rijden ja toch ik doe het in mijn scootmobiel mag eigerlek niet wel leuk oke
Dhahaquote:Op maandag 20 augustus 2012 03:08 schreef Dhaha het volgende:
mooie wagen maar waarom is jouw kenteken de vlag van turkije dat mag helemaal niet
quote:Op maandag 20 augustus 2012 05:28 schreef J.Appleseed het volgende:
Imageshack dus niet gekeken naar je pauperbak.
Je mist er niks aan, mijn god, wat een grafbak.quote:Op maandag 20 augustus 2012 05:28 schreef J.Appleseed het volgende:
Dat zit wat comfortabeler, terwijl ze aan het wachten zijn op de boulevard tot er wat crackhoertjes langskomen.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 05:28 schreef J.Appleseed het volgende:
BMW's grafbakken noemen. -1quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:42 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Je mist er niks aan, mijn god, wat een grafbak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:15 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
BMW's grafbakken noemen. -1Ik zou mijn 3 maanden oude Polo voor geen goud willen inruilen tegen een BMW van 8-10 jaar oud met meer dan 200.000 op de teller. Dus jaloers? Waarom zou ik, ik tank voor 50 Euro mijn auto vol, en rij vervolgens meer dan 800 km, betaal geen wegenbelasting, en heb vrijwel geen onderhoud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar veel plezier met je afgeragde statussymbool, wat alleen maar een statussymbool in negatief opzicht is.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:15 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
BMW's grafbakken noemen. -11. Ik rijd niet, ik laat me rijden. Ik heb geen rijbewijs namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Niet elke BMW is een grafbak. BMW in combinatie met 'amenth' is altijd een grafbak.
3. Ik prefereer de Chevy Camaro ZL1 over een BMW M3 any day, omdat de Chevy 580 pk heeft, de BMW M3 maar 360, de ZL1 een hogere koppel heeft dan de BMW (754 tegenover 400 Nm), de ZL1 meer trekkracht heeft dan de BMW, en derhalve ook sneller accelereert. De Chevy is daarbij nog mooier ook.
Nadeel; de Chevy is zwaarder en dus ook minder zuinig dan de BMW (14/19 l. per 100 km. in stad/snelweg tegenover 12,9 l. per 100 km. van de cabriolet-versie van de BMW).
Oh, en vergelijkbaar omdat een nieuwe Chevy Camaro ZL1 ¤97.295,- kost en een nieuwe BMW-M3 coupe-versie ¤118.115,- Hoe noemen ze dat? Meer waar voor je geld?
Maar dank voor het quoten, nu voel ik me belangrijk!
Met dank aan OEM edit toegepast
[ Bericht 4% gewijzigd door Mucha-Girl op 20-08-2012 10:48:45 ]Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
Er zijn nog wel meer auto's te vinden met nog meer vermogen en koppel hoor. Die prefereer je dan boven de ZL1 neem ik aan? De huidige M3 heeft trouwens 420pk, maar dat terzijde.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:32 schreef Mucha-Girl het volgende:
3. Ik prefereer de Chevy Camaro ZL1 over een BMW M3 any day, omdat de Chevy 580 pk heeft, de BMW M3 maar 360, de ZL1 een hogere koppeling heeft dan de BMW (754 tegenover 400 Nm), de ZL1 meer trekkracht heeft dan de BMW, en derhalve ook sneller accelereert. De Chevy is daarbij nog mooier ook.
Ja sorry, verkeerde woordkeus w.b.t dat 'hogere'. Ik weet de juiste term niet, noem dat altijd hogere.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:39 schreef OEM het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer auto's te vinden met nog meer vermogen en koppel hoor. Die prefereer je dan boven de ZL1 neem ik aan? De huidige M3 heeft trouwens 420pk, maar dat terzijde.
Overigens, een hogere koppeling? Ligt de versnellingsbak van een ZL1 op het dak ofzo?
Het is koppel, niet koppeling.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:43 schreef Mucha-Girl het volgende:
Ja sorry, verkeerde woordkeus w.b.t dat 'hogere'. Ik weet de juiste term niet, noem dat altijd hogere.
Dank!quote:
Nadeel: Amerikanen kunnen geen fatsoenlijke auto's maken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:32 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Nadeel; de Chevy is zwaarder en dus ook minder zuinig dan de BMW (14/19 l. per 100 km. in stad/snelweg tegenover 12,9 l. per 100 km. van de cabriolet-versie van de BMW).
Duitsers maken degelijkere auto's, en niet allemaal met dat plastic fantastic in het interieur.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nadeel: Amerikanen kunnen geen fatsoenlijke auto's maken.
Niet mee eens; is alleen van belang omdat wij hier wegenbelastingquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nadeel: Amerikanen kunnen geen fatsoenlijke auto's maken.
Je mag het er gerust niet mee eens zijn, koop een willekeruige amerikaanse auto, en je zult zien dat je vaker in de autogarage bent om hem te repareren, dan dat je ermee rijdt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:50 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Niet mee eens; is alleen van belang omdat wij hier wegenbelastingbetalen. Niet voor niets zijn veel oudere auto's (eerste model Ford T bijvoorbeeld) daar nog steeds rijdend te vinden. Niet algemeen natuurlijk, maar je snapt wat ik bedoel.
Amerikaanse auto'squote:Op maandag 20 augustus 2012 10:32 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
1. Ik rijd niet, ik laat me rijden. Ik heb geen rijbewijs namelijk.
2. Niet elke BMW is een grafbak. BMW in combinatie met 'amenth' is altijd een grafbak.
3. Ik prefereer de Chevy Camaro ZL1 over een BMW M3 any day, omdat de Chevy 580 pk heeft, de BMW M3 maar 360, de ZL1 een hogere koppel heeft dan de BMW (754 tegenover 400 Nm), de ZL1 meer trekkracht heeft dan de BMW, en derhalve ook sneller accelereert. De Chevy is daarbij nog mooier ook.
Oh, en vergelijkbaar omdat een nieuwe Chevy Camaro ZL1 ¤97.295,- kost en een nieuwe BMW-M3 coupe-versie ¤118.115,- Hoe noemen ze dat? Meer waar voor je geld?
Hier een foto van de meest bazige ford ooitquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:05 schreef Knofl00k het volgende:
hehh? ik snap het niet meer hoor.
BMW, T-ford, hoger koppel? ik snap het niet meer hoor.
TS heeft een nieuwe auto. watisdeze?
[ afbeelding ]
Dat was toch echt deze:quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:03 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Hier een foto van de meest bazige ford ooit
[ afbeelding ]
Uitkering jwzzquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:01 schreef Rezania het volgende:
De vraag is hoe TS dit heeft kunnen betalen.
Niet; is op afbetaling bij de garage, je weet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:01 schreef Rezania het volgende:
De vraag is hoe TS dit heeft kunnen betalen.
ja en niet de auto uitspringen voordat je de boom raakt he! wat dat is pussy weettoch eckte mannetje blijf zittuh altid voor hun waggie dus gewaon tege die boompie opriede is kk roff wa zull je vriende en chicks wl nie denke zo die turkie heb ballequote:Op maandag 20 augustus 2012 08:46 schreef Sant. het volgende:
Echt een Turken bak.
BMW 3 coupe uit 2004 ofzo.
Zet hem maar snel tegen een boom, met 200..
is goed mang wel na het suikerfeest pas even op krachten komen weet je ik ben nog niet gewend aan whisky nuquote:
ja oke goedquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:20 schreef Beach het volgende:
[..]
is goed mang wel na het suikerfeest pas even op krachten komen weet je ik ben nog niet gewend aan whisky nu
Oh met dubbele uitlaat? Dan vind ik he wel vet!quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:04 schreef amenth het volgende:
bmw 328CI dubbele uitlaat gwn zieke waggie m3 was wel erger sowiesoo maar kom goed volgend jaa ben ik binne
Alleen in 1999 en 2000 werd de 328 geleverd. Dus dat ding is 12 a 13 jaar oud, waarschijnlijk heul veul kilometers, en een gescheurd subframe. Je moet er maar in willen rijden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:36 schreef 20100 het volgende:
auto is gebouwd tussen 1999 en 2003, daarmee is het een gare pauper allochtonenbak
Misschien zit er geen motor meer in of was het een sloopauto.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Als TS de sleutels zou hebben wel
Beiden zou goed kunnen gezien TS zijn "status".quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Misschien zit er geen motor meer in of was het een sloopauto.
Vandaar mijn opmerking over het nodig zijn van de aanwezigheid van sleutelsquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:15 schreef NekoKoneko het volgende:
Of misschien heeft hij de auto niet gekocht. Verklaart ook waarom hij het kenteken heeft gecensureerd
Inderdaad, daarom ben ik ook benieuwd naar een reactie van TS.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:15 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Beiden zou goed kunnen gezien TS zijn "status".
Zul je niet krijgen, hij reageert alleen op zijn "matties" of mensen die hem complimenterenquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom ben ik ook benieuwd naar een reactie van TS.
Objectief gezien is de E46 een van de mooiere modellen die BMW gemaakt heeft. Dit exemplaar is dan weer zeer twijfelachtig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:20 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zul je niet krijgen, hij reageert alleen op zijn "matties" of mensen die hem complimenteren
"De gustibus et coloribus non est disputandum"quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:31 schreef OEM het volgende:
[..]
Objectief gezien is de E46 een van de mooiere modellen die BMW gemaakt heeft. Dit exemplaar is dan weer zeer twijfelachtig.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Als TS de sleutels zou hebben wel
En nu loop je te pochen met je "nieuwe" auto van 10 jaar oud ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef amenth het volgende:
mensen die denken dat ik de sleutels niet hebik had een m3 e46 denk je kan dees nie paye dan ofzo clowns haha
Auto is zeker van je vriendin.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef amenth het volgende:
mensen die denken dat ik de sleutels niet hebik had een m3 e46 denk je kan dees nie paye dan ofzo clowns haha
Wel eens goed in een nieuwe VW, Seat of Skoda gekeken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:50 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Duitsers maken degelijkere auto's, en niet allemaal met dat plastic fantastic in het interieur.![]()
Veel kunststof, maar van een betere kwaliteit dan in een amerikaan. Het rammelt een stuk minder, en je vingers passen niet tussen de steeds groter wordende naden. Mijn Golf 4 had na 10 jaar geen kraakjes of piepjes in het interrieur.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:00 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Wel eens goed in een nieuwe VW, Seat of Skoda gekeken?
Mijn Alfa 75 ook nog steeds niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Veel kunststof, maar van een betere kwaliteit dan in een amerikaan. Het rammelt een stuk minder, en je vingers passen niet tussen de steeds groter wordende naden. Mijn Golf 4 had na 10 jaar geen kraakjes of piepjes in het interrieur.
Dit, wij hebben een C320 uit 2001. Enigste wat ooit vervangen moest worden was de olie, meer niet. Niets kapot geweest, geen rare geluiden. Amerikanen daarintegen...quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Veel kunststof, maar van een betere kwaliteit dan in een amerikaan. Het rammelt een stuk minder, en je vingers passen niet tussen de steeds groter wordende naden. Mijn Golf 4 had na 10 jaar geen kraakjes of piepjes in het interrieur.
traagquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:15 schreef Prullenbak6 het volgende:
![]()
Echt zo'n auto waar je er 10 van op een dag tegenkomt, en ook nog zo traag als dikke stront.
De enigste mooie BMWs vind ik zelf de E38 of E32 en dan natuurlijk een 740 of 750.
Zo een golf 6 GTI nog wel, ik vind het altijd wel leuk van die tjappies met zo'n oude bmw 3 serie die denken helemaal de man te zijn. En dan trek je ze er nog steeds vol uit met een auto van 2300kgquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:46 schreef amenth het volgende:
[..]
traag?? weenie welke jij denk da t is net nog golf 6 gti er uit gerede
Die met 150 pk? Die gaat in 10 seconden naar de 100quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:13 schreef sjoemie1985 het volgende:
ach ja deze gezonde hollandse jongen trekt je bmwtje er zo uit met zijn alfa romeo 166 2.0 16V
Met een 1800 trekt hij je er denk ik nog wel uit hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
denk je dat die bmw van TS veel sneller is dan?
Ik denk dat TS niet eerst nog het gas pedaal moet weten te vinden.
valt best mee hoor, als je er alleen in zit trekt hij nog aardig door en ook met wat gewicht er in doet hij datquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Met een 1800 trekt hij je er denk ik nog wel uit hoor.
Ik heb niks tegen Alfa, mijn volgende auto wordt waarschijnlijk ook een alfa, maar ze zijn gewoon zwaar en traag als dikke stront. Maar de looks...
ik ben ook gelukkig geen echte turkenbaas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:43 schreef Sant. het volgende:
ecte turkenbazen rijden sowieso een 330
sloeber dat je bent.
je zegt 16v alsof dat heel speciaal is maar dat zijn gewoon 4 cilindersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:13 schreef sjoemie1985 het volgende:
ach ja deze gezonde hollandse jongen trekt je bmwtje er zo uit met zijn alfa romeo 166 2.0 16V
Ik refereer ook niet aan jou, maar aan TS met zijn pauper 328 coupequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik ben ook gelukkig geen echte turkenbaas.
en geen sloeber.
weet ik ook welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:53 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
je zegt 16v alsof dat heel speciaal is maar dat zijn gewoon 4 cilinders4 kleppen per cilinder wil dat zeggen
oke dan is het goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:53 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik refereer ook niet aan jou, maar aan TS met zijn pauper 328 coupe
Zilvergrijs nog wel..grotere kutkleur kun je niet krijgen.
Het gaat bij zo´n auto niet om de specificatie´s maar om de rij-ervaring. Ik kan je vertellen dat die bij een gemiddelde BMW beter is dan zo'n lompe Chevy. BMW wordt geprezen vanwege z'n rijgedrag i.c.m. wegligging.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:32 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Oh, maar dat over dat weggedrag e.d. weet ik inderdaad ook niet. Je zult ongetwijfeld gelijk hebben wat dat aangaat hoor; ik heb geen rijbewijs, derhalve geen idee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:27 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
Het gaat bij zo´n auto niet om de specificatie´s maar om de rij-ervaring. Ik kan je vertellen dat die bij een gemiddelde BMW beter is dan zo'n lompe Chevy. BMW wordt geprezen vanwege z'n rijgedrag i.c.m. wegligging.
En die auto die amenth in OP liet zien zijn nog behoorlijke auto's dus niet haten.
De nieuwe Camaro is uiterst handelbaar. Mooie balans en doet niet onder voor menig Europees wagentje in het sportsegment.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:27 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
Het gaat bij zo´n auto niet om de specificatie´s maar om de rij-ervaring. Ik kan je vertellen dat die bij een gemiddelde BMW beter is dan zo'n lompe Chevy. BMW wordt geprezen vanwege z'n rijgedrag i.c.m. wegligging.
En die auto die amenth in OP liet zien zijn nog behoorlijke auto's dus niet haten.
Oh je hebt hem al?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:22 schreef LangeJan het volgende:
[..]
De nieuwe Camaro is uiterst handelbaar. Mooie balans en doet niet onder voor menig Europees wagentje in het sportsegment.
Hij mag dan wel goed rijden, de wegligging en het rijgedrag zal altijd worden gedomineerd door de duitse autofabrikanten, en dan met name BMW.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:43 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Wel gereden. Helaas niet in staat zo een apparaat te kopen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:50 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
Hij mag dan wel goed rijden, de wegligging en het rijgedrag zal altijd worden gedomineerd door de duitse autofabrikanten, en dan met name BMW.
Maar om even terug te komen op de inhoud van dit topic: Amenth heeft een goede aankoop gedaan. Het zijn en blijven nette auto's.
en dat ik ook weer zo'n onzinquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:50 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
Hij mag dan wel goed rijden, de wegligging en het rijgedrag zal altijd worden gedomineerd door de duitse autofabrikanten, en dan met name BMW.
Maar om even terug te komen op de inhoud van dit topic: Amenth heeft een goede aankoop gedaan. Het zijn en blijven nette auto's.
Je reactie zegt meer over jou dan over BMW's.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:02 schreef WarmZaad het volgende:
[..]x 1000 flikker toch op man, BMW tokkie/aso/pauper bak nummero 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:07 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
Je reactie zegt meer over jou dan over BMW's.
PS:
Echte tokkiebakken:ow leuk, je hebt een paar ouwe auto's gevonden, gelukkig maakt dit echt duidelijk dat er geen ouwe roestige auto's van BMW bestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proficiathttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
ja want als je dyslexie hebt is het natuurlijk onmogelijk dat je niks van auto's afweetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:07 schreef misteriks het volgende:
een mening van iemand die zelfs 40procent van de merknamen niet correct kan schrijven
Nee die worden juist weer geprezen vanwege hun design.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:04 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
en dat ik ook weer zo'n onzin
italiaanse auto's zullen altijd beter blijven ( lamborgini, ferrari)
en al was het zo dat wat je zei, dan was nummer 1 porche 2 mercedes en dan moet je maar eens gaan denken aan een BMW, Kut auto's
Mensen die helemaal geen dyslexie hebben en er op het internet wel hun spelfouten mee verdedigen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:10 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ja want als je dyslexie hebt is het natuurlijk onmogelijk dat je niks van auto's afweet
ow, dus niet door hun rijgedrag en vermogen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:10 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
Nee die worden juist weer geprezen vanwege hun design.
En we hebben het hier over personenauto's niet over muscle/sportcars.
wat boeit het dat ik spelfouten maak? ga je me zometeen ook cijfers geven voor mijn posts?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:11 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
Mensen die helemaal geen dyslexie hebben en er op het internet wel hun spelfouten mee verdedigen.maar tegelijkertijd ook
Idd, maar dan wel over gangbare auto's en niet over super dure auto's.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:12 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ow, dus niet door hun rijgedrag en vermogen?en daarom is de wegligging van die auto's wel beter
we hebben het er toch over wel wegligging het beste is?
als je het niet over superdure auto's wil hebben moet je het ook niet over supertokkie bakken hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:13 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
Idd, maar dan wel over gangbare auto's en niet over super dure auto's.
Wegligging van een BMW, dat kreng heeft achterwielaandrijving. Vooral leuk als het glad is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:13 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
Idd, maar dan wel over gangbare auto's en niet over super dure auto's.
Sportonderstel BMW: bakken met geld aan onderzoek etc om de boel comfortabel te houdenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wegligging van een BMW, dat kreng heeft achterwielaandrijving. Vooral leuk als het glad is.
Dan nog, mijn broer heeft een BMW van de zaak, rijdt best fijn hoor, maar niet exceptioneel fijner dan een audi, of passat. Tevens een gemiddelde BMW bij het verkeerslicht eruit trekken is kinderspel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:58 schreef OEM het volgende:
[..]
Sportonderstel BMW: bakken met geld aan onderzoek etc om de boel comfortabel te houden
Sportonderstel concurrent: verlagen + keihard afveren + tandartsabonnement + chiropractorabonnement
Als je je redelijk normaal gedraagt in het dagelijkse verkeer merk je inderdaad niet veel. Ga je enigszins je grenzen verleggen dan zit je met je volkswagen a6 onderstuurd in de vangrail terwijl de bmw zonder slag of stoot gewoon de bocht volgt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan nog, mijn broer heeft een BMW van de zaak, rijdt best fijn hoor, maar niet exceptioneel fijner dan een audi, of passat.
Tevens een gemiddelde <insert-willekeurig-automerk> bij het verkeerslicht eruit trekken is kinderspel.quote:Tevens een gemiddelde BMW bij het verkeerslicht eruit trekken is kinderspel.
Je doet het lijken alsof een BMW zoveel beter is....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:23 schreef OEM het volgende:
[..]
Als je je redelijk normaal gedraagt in het dagelijkse verkeer merk je inderdaad niet veel. Ga je enigszins je grenzen verleggen dan zit je met je volkswagen a6 onderstuurd in de vangrail terwijl de bmw zonder slag of stoot gewoon de bocht volgt.
[..]
Tevens een gemiddelde <insert-willekeurig-automerk> bij het verkeerslicht eruit trekken is kinderspel.
http://www.clint.be/saloon/snotneus-crasht-met-de-willekerige-auto-van-zijn-papa-videoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je doet het lijken alsof een BMW zoveel beter is....
http://www.clint.be/saloo(...)-van-zijn-papa-video
Wat mijn punt is. Dat de auto van TS niet de moeite van het openen van een topic waard is. BMW is echt niet iets bijzonders, zeker niet wanneer het kreng een jaar of 10 oud is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:32 schreef OEM het volgende:
[..]
http://www.clint.be/saloon/snotneus-crasht-met-de-willekerige-auto-van-zijn-papa-video
Wat is je punt? Er staat letterlijk in de handleiding van een BMW dat BMW niet de laws of physics kan veranderen.
Een 328ci is het prima waard om een topic over te openen. Echter, zolang TS niet dood is, is geen enkel topic over TS waard om geopend te worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat mijn punt is. Dat de auto van TS niet de moeite van het openen van een topic waard is. BMW is echt niet iets bijzonders, zeker niet wanneer het kreng een jaar of 10 oud is.
Een paar weken geleden zal hij er ongeveer zo uitgezien hebben:quote:
Zwaar en traag? 1280kg met 188PK. Dat gaat best hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Met een 1800 trekt hij je er denk ik nog wel uit hoor.
Ik heb niks tegen Alfa, mijn volgende auto wordt waarschijnlijk ook een alfa, maar ze zijn gewoon zwaar en traag als dikke stront. Maar de looks...
Gaat best ja, maar niet snel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:11 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Zwaar en traag? 1280kg met 188PK. Dat gaat best hoor.
Audi A4 TFSI is niet echt een probleem.quote:
1280kg? We hebben het nog steeds over de 166? Dat gewicht is dan zonder motor ofzo?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:11 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Zwaar en traag? 1280kg met 188PK. Dat gaat best hoor.
een 1.8 TFSI was zelfs voor mijn Punto geen probleemquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:22 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Audi A4 TFSI is niet echt een probleem.
Sorry ik had het hier over een 75 als in reactie op trage alfa's.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:24 schreef OEM het volgende:
[..]
1280kg? We hebben het nog steeds over de 166? Dat gewicht is dan zonder motor ofzo?
Die alfa 75 3.0 met 188 pk gaat in 8 seconden naar de 100. Ik denk dat jouw definitie van snel anders is dan de mijnequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:44 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Sorry ik had het hier over een 75 als in reactie op trage alfa's.
Gooi er een twinspark bakkie onder en hij is een stuk rapper bij de 100quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die alfa 75 3.0 met 188 pk gaat in 8 seconden naar de 100. Ik denk dat jouw definitie van snel anders is dan de mijneDe topsnelheid van 220 is ook niet bijzonder.
Snel vind ik als je rond de 6 seconde of minder aan de 100 zit. Topsnelheden boeien me niet zo veel
Sowieso een vette auto zo'n 75quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:15 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Gooi er een twinspark bakkie onder en hij is een stuk rapper bij de 100![]()
Denk alleen dat de topsnelheid nu iets van 190 is ipv 220.
Geen idee, binnenkort even de A31 in Duitsland op om te proberen. Veel te bang dat ik hier geflitst word of gepakt wordt en m'n rijbewijs kwijtraak.quote:
Ik woon in Groningen man, veel te ver. Maar binnenkort ff proberen dus. Ik wacht op fotootjes van je velgen.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:52 schreef amenth het volgende:
a15 gorinchem rigting roffa nergns flitser daar ken je goed teste man kging pas 260 door tunnel s8salleen bij tankstations ff remme
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:33 schreef amenth het volgende:
net nieuwe velgen gefixt zal straks ff foto make
nog steeds lelijk. kun je nagaanquote:Op woensdag 5 september 2012 16:48 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooiste BMW velgen
Ik vind ze niet verkeerd staan onder een E38 740i. Daar horen ze dan ook origineel onder.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:44 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
nog steeds lelijk. kun je nagaan
kk racistquote:Op donderdag 6 september 2012 09:28 schreef AndreaW het volgende:
Ik vind je een enorme loser, en ik haat je gedrag op fok. Maar mooie auto.
Dit heeft niets met racisme te maken, goed lezen... koop anders een bril en je mag je scheldwoorden bij je houden.quote:
Ja en dan heb je een gare Amerikaanse bak met plastic interieur die alleen goed rechtdoor kan rijden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:32 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
3. Ik prefereer de Chevy Camaro ZL1 over een BMW M3 any day, omdat de Chevy 580 pk heeft, de BMW M3 maar 360, de ZL1 een hogere koppel heeft dan de BMW (754 tegenover 400 Nm), de ZL1 meer trekkracht heeft dan de BMW, en derhalve ook sneller accelereert. De Chevy is daarbij nog mooier ook.i
Als je niet kan rijden is dat inderdaad zo ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en dan heb je een gare Amerikaanse bak met plastic interieur die alleen goed rechtdoor kan rijden.
Doe mij die BMW maar.
lelijke pooier bak ja, is alleen goed als brandhoutquote:Op woensdag 5 september 2012 22:46 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ik vind ze niet verkeerd staan onder een E38 740i. Daar horen ze dan ook origineel onder.
[ afbeelding ]
nee hou je mond jij vindt hem een loser omdat hij een turk isquote:Op donderdag 6 september 2012 09:37 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Dit heeft niets met racisme te maken, goed lezen... koop anders een bril en je mag je scheldwoorden bij je houden.
Haten op E38quote:Op donderdag 6 september 2012 14:53 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
lelijke pooier bak ja, is alleen goed als brandhout
/carequote:Op donderdag 6 september 2012 15:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee hou je mond jij vindt hem een loser omdat hij een turk is
vieze racist
Nee gewoon omdat die zich als een straatturk gedraagt tochquote:Op donderdag 6 september 2012 15:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee hou je mond jij vindt hem een loser omdat hij een turk is
vieze racist
Bitch pleasequote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Als je niet kan rijden is dat inderdaad zo ja.
BMW is aso/tokkie/pauper bakquote:Op donderdag 6 september 2012 17:25 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Haten op E38![]()
Ooit in een BMW E38 of 7 serie gereden? Ik vertel je; Als je er eenmaal in gereden hebt, wil je niks meer anders.![]()
En ja mensen zeggen soms wel dat het een pooier bak is![]()
Dat zijn Cadillac's toch?
dus jij vindt m6 een tokkie bak bijvoorbeeld zwifferquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:33 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
BMW is aso/tokkie/pauper bak
punt
ja, en zwiffer?quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:17 schreef amenth het volgende:
[..]
dus jij vindt m6 een tokkie bak bijvoorbeeld zwiffer
De fiets, dat is pas een bazen rijtuig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:47 schreef graspolder11 het volgende:
Gewoon 316i, das pas voor bazen!
De M5 te kopen of deze Dreier?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:45 schreef amenth het volgende:
Over 2 maand ga ik een BMW M5 leasen iemand geinteresseerd om deze te kopen?
5k is goedquote:Op maandag 21 januari 2013 14:59 schreef 12logica12 het volgende:
[..]
Die dubbele uitlaat doet het 'm, ik geef je 5 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |