Die met 150 pk? Die gaat in 10 seconden naar de 100quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:13 schreef sjoemie1985 het volgende:
ach ja deze gezonde hollandse jongen trekt je bmwtje er zo uit met zijn alfa romeo 166 2.0 16V
 Die BMW moet dan wel HEEL traag zijn.
 Die BMW moet dan wel HEEL traag zijn.

Met een 1800 trekt hij je er denk ik nog wel uit hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
denk je dat die bmw van TS veel sneller is dan?
Ik denk dat TS niet eerst nog het gas pedaal moet weten te vinden.

valt best mee hoor, als je er alleen in zit trekt hij nog aardig door en ook met wat gewicht er in doet hij datquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Met een 1800 trekt hij je er denk ik nog wel uit hoor.
Ik heb niks tegen Alfa, mijn volgende auto wordt waarschijnlijk ook een alfa, maar ze zijn gewoon zwaar en traag als dikke stront. Maar de looks...

ik ben ook gelukkig geen echte turkenbaas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:43 schreef Sant. het volgende:
ecte turkenbazen rijden sowieso een 330
sloeber dat je bent.

je zegt 16v alsof dat heel speciaal is maar dat zijn gewoon 4 cilindersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:13 schreef sjoemie1985 het volgende:
ach ja deze gezonde hollandse jongen trekt je bmwtje er zo uit met zijn alfa romeo 166 2.0 16V
 4 kleppen per cilinder wil dat zeggen
 4 kleppen per cilinder wil dat zeggen

Ik refereer ook niet aan jou, maar aan TS met zijn pauper 328 coupequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik ben ook gelukkig geen echte turkenbaas.
en geen sloeber.
 grotere kutkleur kun je niet krijgen.
 grotere kutkleur kun je niet krijgen.

weet ik ook welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:53 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
je zegt 16v alsof dat heel speciaal is maar dat zijn gewoon 4 cilinders4 kleppen per cilinder wil dat zeggen
 , het klinkt gewoon leuk
, het klinkt gewoon leuk 
oke dan is het goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:53 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik refereer ook niet aan jou, maar aan TS met zijn pauper 328 coupe
Zilvergrijs nog wel..grotere kutkleur kun je niet krijgen.

Het gaat bij zo´n auto niet om de specificatie´s maar om de rij-ervaring. Ik kan je vertellen dat die bij een gemiddelde BMW beter is dan zo'n lompe Chevy. BMW wordt geprezen vanwege z'n rijgedrag i.c.m. wegligging.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:32 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
1. Ik rijd niet, ik laat me rijden. Ik heb geen rijbewijs namelijk.
2. Niet elke BMW is een grafbak. BMW in combinatie met 'amenth' is altijd een grafbak.
3. Ik prefereer de Chevy Camaro ZL1 over een BMW M3 any day, omdat de Chevy 580 pk heeft, de BMW M3 maar 360, de ZL1 een hogere koppel heeft dan de BMW (754 tegenover 400 Nm), de ZL1 meer trekkracht heeft dan de BMW, en derhalve ook sneller accelereert. De Chevy is daarbij nog mooier ook.
Nadeel; de Chevy is zwaarder en dus ook minder zuinig dan de BMW (14/19 l. per 100 km. in stad/snelweg tegenover 12,9 l. per 100 km. van de cabriolet-versie van de BMW).
Oh, en vergelijkbaar omdat een nieuwe Chevy Camaro ZL1 ¤97.295,- kost en een nieuwe BMW-M3 coupe-versie ¤118.115,- Hoe noemen ze dat? Meer waar voor je geld?
Maar dank voor het quoten, nu voel ik me belangrijk!
Met dank aan OEM edit toegepast

Oh, maar dat over dat weggedrag e.d. weet ik inderdaad ook niet. Je zult ongetwijfeld gelijk hebben wat dat aangaat hoor; ik heb geen rijbewijs, derhalve geen idee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:27 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
Het gaat bij zo´n auto niet om de specificatie´s maar om de rij-ervaring. Ik kan je vertellen dat die bij een gemiddelde BMW beter is dan zo'n lompe Chevy. BMW wordt geprezen vanwege z'n rijgedrag i.c.m. wegligging.
En die auto die amenth in OP liet zien zijn nog behoorlijke auto's dus niet haten.

De nieuwe Camaro is uiterst handelbaar. Mooie balans en doet niet onder voor menig Europees wagentje in het sportsegment.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:27 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
Het gaat bij zo´n auto niet om de specificatie´s maar om de rij-ervaring. Ik kan je vertellen dat die bij een gemiddelde BMW beter is dan zo'n lompe Chevy. BMW wordt geprezen vanwege z'n rijgedrag i.c.m. wegligging.
En die auto die amenth in OP liet zien zijn nog behoorlijke auto's dus niet haten.

Oh je hebt hem al?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:22 schreef LangeJan het volgende:
[..]
De nieuwe Camaro is uiterst handelbaar. Mooie balans en doet niet onder voor menig Europees wagentje in het sportsegment.

Hij mag dan wel goed rijden, de wegligging en het rijgedrag zal altijd worden gedomineerd door de duitse autofabrikanten, en dan met name BMW.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:43 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Wel gereden. Helaas niet in staat zo een apparaat te kopen.

quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:50 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
Hij mag dan wel goed rijden, de wegligging en het rijgedrag zal altijd worden gedomineerd door de duitse autofabrikanten, en dan met name BMW.
Maar om even terug te komen op de inhoud van dit topic: Amenth heeft een goede aankoop gedaan. Het zijn en blijven nette auto's.
 x 1000 flikker toch op man, BMW tokkie/aso/pauper bak nummero 1
 x 1000 flikker toch op man, BMW tokkie/aso/pauper bak nummero 1

en dat ik ook weer zo'n onzinquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:50 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
Hij mag dan wel goed rijden, de wegligging en het rijgedrag zal altijd worden gedomineerd door de duitse autofabrikanten, en dan met name BMW.
Maar om even terug te komen op de inhoud van dit topic: Amenth heeft een goede aankoop gedaan. Het zijn en blijven nette auto's.

Je reactie zegt meer over jou dan over BMW's.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:02 schreef WarmZaad het volgende:
[..]x 1000 flikker toch op man, BMW tokkie/aso/pauper bak nummero 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:07 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
Je reactie zegt meer over jou dan over BMW's.
PS:
Echte tokkiebakken:ow leuk, je hebt een paar ouwe auto's gevonden, gelukkig maakt dit echt duidelijk dat er geen ouwe roestige auto's van BMW bestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proficiathttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |