??quote:Op maandag 20 augustus 2012 03:03 schreef Dhaha het volgende:
lekker hard rijden ja toch ik doe het in mijn scootmobiel mag eigerlek niet wel leuk oke
Dhahaquote:Op maandag 20 augustus 2012 03:08 schreef Dhaha het volgende:
mooie wagen maar waarom is jouw kenteken de vlag van turkije dat mag helemaal niet
quote:Op maandag 20 augustus 2012 05:28 schreef J.Appleseed het volgende:
Imageshack dus niet gekeken naar je pauperbak.
Je mist er niks aan, mijn god, wat een grafbak.quote:Op maandag 20 augustus 2012 05:28 schreef J.Appleseed het volgende:
Imageshack dus niet gekeken naar je pauperbak.
Dat zit wat comfortabeler, terwijl ze aan het wachten zijn op de boulevard tot er wat crackhoertjes langskomen.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 05:28 schreef J.Appleseed het volgende:
Imageshack dus niet gekeken naar je pauperbak.
BMW's grafbakken noemen. -1quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:42 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Je mist er niks aan, mijn god, wat een grafbak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:15 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
BMW's grafbakken noemen. -1Ik zou mijn 3 maanden oude Polo voor geen goud willen inruilen tegen een BMW van 8-10 jaar oud met meer dan 200.000 op de teller. Dus jaloers? Waarom zou ik, ik tank voor 50 Euro mijn auto vol, en rij vervolgens meer dan 800 km, betaal geen wegenbelasting, en heb vrijwel geen onderhoud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar veel plezier met je afgeragde statussymbool, wat alleen maar een statussymbool in negatief opzicht is.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:15 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
BMW's grafbakken noemen. -11. Ik rijd niet, ik laat me rijden. Ik heb geen rijbewijs namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Niet elke BMW is een grafbak. BMW in combinatie met 'amenth' is altijd een grafbak.
3. Ik prefereer de Chevy Camaro ZL1 over een BMW M3 any day, omdat de Chevy 580 pk heeft, de BMW M3 maar 360, de ZL1 een hogere koppel heeft dan de BMW (754 tegenover 400 Nm), de ZL1 meer trekkracht heeft dan de BMW, en derhalve ook sneller accelereert. De Chevy is daarbij nog mooier ook.
Nadeel; de Chevy is zwaarder en dus ook minder zuinig dan de BMW (14/19 l. per 100 km. in stad/snelweg tegenover 12,9 l. per 100 km. van de cabriolet-versie van de BMW).
Oh, en vergelijkbaar omdat een nieuwe Chevy Camaro ZL1 ¤97.295,- kost en een nieuwe BMW-M3 coupe-versie ¤118.115,- Hoe noemen ze dat? Meer waar voor je geld?
Maar dank voor het quoten, nu voel ik me belangrijk!
Met dank aan OEM edit toegepast
[ Bericht 4% gewijzigd door Mucha-Girl op 20-08-2012 10:48:45 ]Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
Er zijn nog wel meer auto's te vinden met nog meer vermogen en koppel hoor. Die prefereer je dan boven de ZL1 neem ik aan? De huidige M3 heeft trouwens 420pk, maar dat terzijde.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:32 schreef Mucha-Girl het volgende:
3. Ik prefereer de Chevy Camaro ZL1 over een BMW M3 any day, omdat de Chevy 580 pk heeft, de BMW M3 maar 360, de ZL1 een hogere koppeling heeft dan de BMW (754 tegenover 400 Nm), de ZL1 meer trekkracht heeft dan de BMW, en derhalve ook sneller accelereert. De Chevy is daarbij nog mooier ook.
Ja sorry, verkeerde woordkeus w.b.t dat 'hogere'. Ik weet de juiste term niet, noem dat altijd hogere.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:39 schreef OEM het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer auto's te vinden met nog meer vermogen en koppel hoor. Die prefereer je dan boven de ZL1 neem ik aan? De huidige M3 heeft trouwens 420pk, maar dat terzijde.
Overigens, een hogere koppeling? Ligt de versnellingsbak van een ZL1 op het dak ofzo?
Het is koppel, niet koppeling.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:43 schreef Mucha-Girl het volgende:
Ja sorry, verkeerde woordkeus w.b.t dat 'hogere'. Ik weet de juiste term niet, noem dat altijd hogere.
Dank!quote:
Nadeel: Amerikanen kunnen geen fatsoenlijke auto's maken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:32 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Nadeel; de Chevy is zwaarder en dus ook minder zuinig dan de BMW (14/19 l. per 100 km. in stad/snelweg tegenover 12,9 l. per 100 km. van de cabriolet-versie van de BMW).
Duitsers maken degelijkere auto's, en niet allemaal met dat plastic fantastic in het interieur.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nadeel: Amerikanen kunnen geen fatsoenlijke auto's maken.
Niet mee eens; is alleen van belang omdat wij hier wegenbelastingquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nadeel: Amerikanen kunnen geen fatsoenlijke auto's maken.
Je mag het er gerust niet mee eens zijn, koop een willekeruige amerikaanse auto, en je zult zien dat je vaker in de autogarage bent om hem te repareren, dan dat je ermee rijdt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:50 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Niet mee eens; is alleen van belang omdat wij hier wegenbelastingbetalen. Niet voor niets zijn veel oudere auto's (eerste model Ford T bijvoorbeeld) daar nog steeds rijdend te vinden. Niet algemeen natuurlijk, maar je snapt wat ik bedoel.
Amerikaanse auto'squote:Op maandag 20 augustus 2012 10:32 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
1. Ik rijd niet, ik laat me rijden. Ik heb geen rijbewijs namelijk.
2. Niet elke BMW is een grafbak. BMW in combinatie met 'amenth' is altijd een grafbak.
3. Ik prefereer de Chevy Camaro ZL1 over een BMW M3 any day, omdat de Chevy 580 pk heeft, de BMW M3 maar 360, de ZL1 een hogere koppel heeft dan de BMW (754 tegenover 400 Nm), de ZL1 meer trekkracht heeft dan de BMW, en derhalve ook sneller accelereert. De Chevy is daarbij nog mooier ook.
Nadeel; de Chevy is zwaarder en dus ook minder zuinig dan de BMW (14/19 l. per 100 km. in stad/snelweg tegenover 12,9 l. per 100 km. van de cabriolet-versie van de BMW).
Oh, en vergelijkbaar omdat een nieuwe Chevy Camaro ZL1 ¤97.295,- kost en een nieuwe BMW-M3 coupe-versie ¤118.115,- Hoe noemen ze dat? Meer waar voor je geld?
Maar dank voor het quoten, nu voel ik me belangrijk!
Met dank aan OEM edit toegepast
Hier een foto van de meest bazige ford ooitquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:05 schreef Knofl00k het volgende:
hehh? ik snap het niet meer hoor.
BMW, T-ford, hoger koppel? ik snap het niet meer hoor.
TS heeft een nieuwe auto. watisdeze?
[ afbeelding ]
Dat was toch echt deze:quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:03 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Hier een foto van de meest bazige ford ooit
[ afbeelding ]
Uitkering jwzzquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:01 schreef Rezania het volgende:
De vraag is hoe TS dit heeft kunnen betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |