??quote:Op maandag 20 augustus 2012 03:03 schreef Dhaha het volgende:
lekker hard rijden ja toch ik doe het in mijn scootmobiel mag eigerlek niet wel leuk oke
Dhahaquote:Op maandag 20 augustus 2012 03:08 schreef Dhaha het volgende:
mooie wagen maar waarom is jouw kenteken de vlag van turkije dat mag helemaal niet
quote:Op maandag 20 augustus 2012 05:28 schreef J.Appleseed het volgende:
Imageshack dus niet gekeken naar je pauperbak.
Je mist er niks aan, mijn god, wat een grafbak.quote:Op maandag 20 augustus 2012 05:28 schreef J.Appleseed het volgende:
Dat zit wat comfortabeler, terwijl ze aan het wachten zijn op de boulevard tot er wat crackhoertjes langskomen.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 05:28 schreef J.Appleseed het volgende:
BMW's grafbakken noemen. -1quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:42 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Je mist er niks aan, mijn god, wat een grafbak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:15 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
BMW's grafbakken noemen. -1Ik zou mijn 3 maanden oude Polo voor geen goud willen inruilen tegen een BMW van 8-10 jaar oud met meer dan 200.000 op de teller. Dus jaloers? Waarom zou ik, ik tank voor 50 Euro mijn auto vol, en rij vervolgens meer dan 800 km, betaal geen wegenbelasting, en heb vrijwel geen onderhoud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar veel plezier met je afgeragde statussymbool, wat alleen maar een statussymbool in negatief opzicht is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |