lelijke pooier bak ja, is alleen goed als brandhoutquote:Op woensdag 5 september 2012 22:46 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ik vind ze niet verkeerd staan onder een E38 740i. Daar horen ze dan ook origineel onder.
[ afbeelding ]
nee hou je mond jij vindt hem een loser omdat hij een turk isquote:Op donderdag 6 september 2012 09:37 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Dit heeft niets met racisme te maken, goed lezen... koop anders een bril en je mag je scheldwoorden bij je houden.
Haten op E38quote:Op donderdag 6 september 2012 14:53 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
lelijke pooier bak ja, is alleen goed als brandhout
/carequote:Op donderdag 6 september 2012 15:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee hou je mond jij vindt hem een loser omdat hij een turk is
vieze racist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee gewoon omdat die zich als een straatturk gedraagt tochquote:Op donderdag 6 september 2012 15:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee hou je mond jij vindt hem een loser omdat hij een turk is
vieze racist
Bitch pleasequote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Als je niet kan rijden is dat inderdaad zo ja.
BMW is aso/tokkie/pauper bakquote:Op donderdag 6 september 2012 17:25 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Haten op E38![]()
Ooit in een BMW E38 of 7 serie gereden? Ik vertel je; Als je er eenmaal in gereden hebt, wil je niks meer anders.![]()
En ja mensen zeggen soms wel dat het een pooier bak is![]()
Dat zijn Cadillac's toch?
dus jij vindt m6 een tokkie bak bijvoorbeeld zwifferquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:33 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
BMW is aso/tokkie/pauper bak
punt
ja, en zwiffer?quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:17 schreef amenth het volgende:
[..]
dus jij vindt m6 een tokkie bak bijvoorbeeld zwiffer
De fiets, dat is pas een bazen rijtuig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:47 schreef graspolder11 het volgende:
Gewoon 316i, das pas voor bazen!
De M5 te kopen of deze Dreier?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:45 schreef amenth het volgende:
Over 2 maand ga ik een BMW M5 leasen iemand geinteresseerd om deze te kopen?
5k is goedquote:Op maandag 21 januari 2013 14:59 schreef 12logica12 het volgende:
[..]
Die dubbele uitlaat doet het 'm, ik geef je 5 euro
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |