Niet; is op afbetaling bij de garage, je weet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:01 schreef Rezania het volgende:
De vraag is hoe TS dit heeft kunnen betalen.

ja en niet de auto uitspringen voordat je de boom raakt he! wat dat is pussy weettoch eckte mannetje blijf zittuh altid voor hun waggie dus gewaon tege die boompie opriede is kk roff wa zull je vriende en chicks wl nie denke zo die turkie heb ballequote:Op maandag 20 augustus 2012 08:46 schreef Sant. het volgende:
Echt een Turken bak.
BMW 3 coupe uit 2004 ofzo.
Zet hem maar snel tegen een boom, met 200..

wanneer gaan we feunen en samen met Gulmez sletjes hosselen amenth?
 wanneer gaan we feunen en samen met Gulmez sletjes hosselen amenth?

is goed mang wel na het suikerfeest pas even op krachten komen weet je ik ben nog niet gewend aan whisky nuquote:

ja oke goedquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:20 schreef Beach het volgende:
[..]
is goed mang wel na het suikerfeest pas even op krachten komen weet je ik ben nog niet gewend aan whisky nu

Oh met dubbele uitlaat? Dan vind ik he wel vet!quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:04 schreef amenth het volgende:
bmw 328CI dubbele uitlaat gwn zieke waggie m3 was wel erger sowiesoo maar kom goed volgend jaa ben ik binne

.
.

Alleen in 1999 en 2000 werd de 328 geleverd. Dus dat ding is 12 a 13 jaar oud, waarschijnlijk heul veul kilometers, en een gescheurd subframe. Je moet er maar in willen rijden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:36 schreef 20100 het volgende:
auto is gebouwd tussen 1999 en 2003, daarmee is het een gare pauper allochtonenbak

Misschien zit er geen motor meer in of was het een sloopauto.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Als TS de sleutels zou hebben wel

Beiden zou goed kunnen gezien TS zijn "status".quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Misschien zit er geen motor meer in of was het een sloopauto.

Vandaar mijn opmerking over het nodig zijn van de aanwezigheid van sleutelsquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:15 schreef NekoKoneko het volgende:
Of misschien heeft hij de auto niet gekocht. Verklaart ook waarom hij het kenteken heeft gecensureerd

Inderdaad, daarom ben ik ook benieuwd naar een reactie van TS.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:15 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Beiden zou goed kunnen gezien TS zijn "status".

Zul je niet krijgen, hij reageert alleen op zijn "matties" of mensen die hem complimenterenquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom ben ik ook benieuwd naar een reactie van TS.

Objectief gezien is de E46 een van de mooiere modellen die BMW gemaakt heeft. Dit exemplaar is dan weer zeer twijfelachtig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:20 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zul je niet krijgen, hij reageert alleen op zijn "matties" of mensen die hem complimenteren
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |