ja want als je dyslexie hebt is het natuurlijk onmogelijk dat je niks van auto's afweetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:07 schreef misteriks het volgende:
een mening van iemand die zelfs 40procent van de merknamen niet correct kan schrijven

Nee die worden juist weer geprezen vanwege hun design.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:04 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
en dat ik ook weer zo'n onzin
italiaanse auto's zullen altijd beter blijven ( lamborgini, ferrari)
en al was het zo dat wat je zei, dan was nummer 1 porche 2 mercedes en dan moet je maar eens gaan denken aan een BMW, Kut auto's

Mensen die helemaal geen dyslexie hebben en er op het internet wel hun spelfouten mee verdedigen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:10 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ja want als je dyslexie hebt is het natuurlijk onmogelijk dat je niks van auto's afweet
 maar tegelijkertijd ook
  maar tegelijkertijd ook  

ow, dus niet door hun rijgedrag en vermogen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:10 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
Nee die worden juist weer geprezen vanwege hun design.
En we hebben het hier over personenauto's niet over muscle/sportcars.
 en daarom is de wegligging van die auto's wel beter
en daarom is de wegligging van die auto's wel beter 

wat boeit het dat ik spelfouten maak? ga je me zometeen ook cijfers geven voor mijn posts?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:11 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
Mensen die helemaal geen dyslexie hebben en er op het internet wel hun spelfouten mee verdedigen.maar tegelijkertijd ook

Idd, maar dan wel over gangbare auto's en niet over super dure auto's.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:12 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ow, dus niet door hun rijgedrag en vermogen?en daarom is de wegligging van die auto's wel beter
we hebben het er toch over wel wegligging het beste is?

als je het niet over superdure auto's wil hebben moet je het ook niet over supertokkie bakken hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:13 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
Idd, maar dan wel over gangbare auto's en niet over super dure auto's.

Wegligging van een BMW, dat kreng heeft achterwielaandrijving. Vooral leuk als het glad is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:13 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
Idd, maar dan wel over gangbare auto's en niet over super dure auto's.

Sportonderstel BMW: bakken met geld aan onderzoek etc om de boel comfortabel te houdenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wegligging van een BMW, dat kreng heeft achterwielaandrijving. Vooral leuk als het glad is.

Dan nog, mijn broer heeft een BMW van de zaak, rijdt best fijn hoor, maar niet exceptioneel fijner dan een audi, of passat. Tevens een gemiddelde BMW bij het verkeerslicht eruit trekken is kinderspel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:58 schreef OEM het volgende:
[..]
Sportonderstel BMW: bakken met geld aan onderzoek etc om de boel comfortabel te houden
Sportonderstel concurrent: verlagen + keihard afveren + tandartsabonnement + chiropractorabonnement

Als je je redelijk normaal gedraagt in het dagelijkse verkeer merk je inderdaad niet veel. Ga je enigszins je grenzen verleggen dan zit je met je volkswagen a6 onderstuurd in de vangrail terwijl de bmw zonder slag of stoot gewoon de bocht volgt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan nog, mijn broer heeft een BMW van de zaak, rijdt best fijn hoor, maar niet exceptioneel fijner dan een audi, of passat.
Tevens een gemiddelde <insert-willekeurig-automerk> bij het verkeerslicht eruit trekken is kinderspel.quote:Tevens een gemiddelde BMW bij het verkeerslicht eruit trekken is kinderspel.

Je doet het lijken alsof een BMW zoveel beter is....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:23 schreef OEM het volgende:
[..]
Als je je redelijk normaal gedraagt in het dagelijkse verkeer merk je inderdaad niet veel. Ga je enigszins je grenzen verleggen dan zit je met je volkswagen a6 onderstuurd in de vangrail terwijl de bmw zonder slag of stoot gewoon de bocht volgt.
[..]
Tevens een gemiddelde <insert-willekeurig-automerk> bij het verkeerslicht eruit trekken is kinderspel.

http://www.clint.be/saloon/snotneus-crasht-met-de-willekerige-auto-van-zijn-papa-videoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je doet het lijken alsof een BMW zoveel beter is....
http://www.clint.be/saloo(...)-van-zijn-papa-video

Wat mijn punt is. Dat de auto van TS niet de moeite van het openen van een topic waard is. BMW is echt niet iets bijzonders, zeker niet wanneer het kreng een jaar of 10 oud is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:32 schreef OEM het volgende:
[..]
http://www.clint.be/saloon/snotneus-crasht-met-de-willekerige-auto-van-zijn-papa-video
Wat is je punt? Er staat letterlijk in de handleiding van een BMW dat BMW niet de laws of physics kan veranderen.

Een 328ci is het prima waard om een topic over te openen. Echter, zolang TS niet dood is, is geen enkel topic over TS waard om geopend te worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat mijn punt is. Dat de auto van TS niet de moeite van het openen van een topic waard is. BMW is echt niet iets bijzonders, zeker niet wanneer het kreng een jaar of 10 oud is.

Een paar weken geleden zal hij er ongeveer zo uitgezien hebben:quote:

Zwaar en traag? 1280kg met 188PK. Dat gaat best hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Met een 1800 trekt hij je er denk ik nog wel uit hoor.
Ik heb niks tegen Alfa, mijn volgende auto wordt waarschijnlijk ook een alfa, maar ze zijn gewoon zwaar en traag als dikke stront. Maar de looks...

Gaat best ja, maar niet snel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:11 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Zwaar en traag? 1280kg met 188PK. Dat gaat best hoor.

Audi A4 TFSI is niet echt een probleem.quote:

1280kg? We hebben het nog steeds over de 166? Dat gewicht is dan zonder motor ofzo?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:11 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Zwaar en traag? 1280kg met 188PK. Dat gaat best hoor.

een 1.8 TFSI was zelfs voor mijn Punto geen probleemquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:22 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Audi A4 TFSI is niet echt een probleem.
 Maar als jij 7 - 8 seconden naar de 100 snel vindt...
 Maar als jij 7 - 8 seconden naar de 100 snel vindt...  Als je een echt snelle auto wilt hebben moet je gewoon geen Alfa kopen, maar wel als je een goede smaak hebt.
  Als je een echt snelle auto wilt hebben moet je gewoon geen Alfa kopen, maar wel als je een goede smaak hebt.
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |