"De gustibus et coloribus non est disputandum"quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:31 schreef OEM het volgende:
[..]
Objectief gezien is de E46 een van de mooiere modellen die BMW gemaakt heeft. Dit exemplaar is dan weer zeer twijfelachtig.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Als TS de sleutels zou hebben wel
En nu loop je te pochen met je "nieuwe" auto van 10 jaar oud ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef amenth het volgende:
mensen die denken dat ik de sleutels niet hebik had een m3 e46 denk je kan dees nie paye dan ofzo clowns haha
Auto is zeker van je vriendin.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef amenth het volgende:
mensen die denken dat ik de sleutels niet hebik had een m3 e46 denk je kan dees nie paye dan ofzo clowns haha
Wel eens goed in een nieuwe VW, Seat of Skoda gekeken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:50 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Duitsers maken degelijkere auto's, en niet allemaal met dat plastic fantastic in het interieur.![]()
Veel kunststof, maar van een betere kwaliteit dan in een amerikaan. Het rammelt een stuk minder, en je vingers passen niet tussen de steeds groter wordende naden. Mijn Golf 4 had na 10 jaar geen kraakjes of piepjes in het interrieur.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:00 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Wel eens goed in een nieuwe VW, Seat of Skoda gekeken?
Mijn Alfa 75 ook nog steeds niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Veel kunststof, maar van een betere kwaliteit dan in een amerikaan. Het rammelt een stuk minder, en je vingers passen niet tussen de steeds groter wordende naden. Mijn Golf 4 had na 10 jaar geen kraakjes of piepjes in het interrieur.
Dit, wij hebben een C320 uit 2001. Enigste wat ooit vervangen moest worden was de olie, meer niet. Niets kapot geweest, geen rare geluiden. Amerikanen daarintegen...quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Veel kunststof, maar van een betere kwaliteit dan in een amerikaan. Het rammelt een stuk minder, en je vingers passen niet tussen de steeds groter wordende naden. Mijn Golf 4 had na 10 jaar geen kraakjes of piepjes in het interrieur.
traagquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:15 schreef Prullenbak6 het volgende:
![]()
Echt zo'n auto waar je er 10 van op een dag tegenkomt, en ook nog zo traag als dikke stront.
De enigste mooie BMWs vind ik zelf de E38 of E32 en dan natuurlijk een 740 of 750.
Zo een golf 6 GTI nog wel, ik vind het altijd wel leuk van die tjappies met zo'n oude bmw 3 serie die denken helemaal de man te zijn. En dan trek je ze er nog steeds vol uit met een auto van 2300kgquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:46 schreef amenth het volgende:
[..]
traag?? weenie welke jij denk da t is net nog golf 6 gti er uit gerede
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |