Neee! Was je er ook?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:17 schreef yvonne het volgende:
Net in Den Haag, ongelogen waar, 5 spatjes regen.
Meeuwepis Lieverd...quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:17 schreef yvonne het volgende:
Net in Den Haag, ongelogen waar, 5 spatjes regen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neee! Was je er ook?
Ik voelde ook die regen op het strand.
Die kunnen aardig piesen danquote:
Oh damn! En ik zat met een opdringerige Bulgaar op het strand terwijl ik met jou had kunnen kletsen!quote:
Ja daar lag ik dus ook! En normaal gesproken lig ik ook rechts van de strandtent maar nu lag ik bij de reddingsbrigade en de douche. Me te ergeren aan een bulgaar die ondanks dat ik zei dat ik geen zin had om met hem te kletsen en ik ging lezen naast me ging liggen. En daarna meeliep naar mijn fiets terwijl ik zei dat ik dat niet wilde en me daar een kus in mijn nek gafquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:40 schreef yvonne het volgende:
We zaten op het hondenstrandje, keigezellig en idd niet zo druk.
En harstikke goedkoop vergeleken met andere badplaatsen.
en die Bulgaar heb je niet ff een knietje gegeven??? dat laat je toch niet zomaar toe Liesje, gewoon ff je nageltjes in zijn ogen of ballen geprikt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar lag ik dus ook! En normaal gesproken lig ik ook rechts van de strandtent maar nu lag ik bij de reddingsbrigade en de douche. Me te ergeren aan een bulgaar die ondanks dat ik zei dat ik geen zin had om met hem te kletsen en ik ging lezen naast me ging liggen. En daarna meeliep naar mijn fiets terwijl ik zei dat ik dat niet wilde en me daar een kus in mijn nek gaf
Dus het is een beetje zuur om te lezen dat ik best een leuke middag had kunnen hebben achteraf.
Nou het was niet alsof ik het zag aankomen, ik stond met mijn rug naar hem toe mijn fiets los te maken. Ik heb heel boos Rot op gezegd en ben toen weggelopen met mijn fiets,quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en die Bulgaar heb je niet ff een knietje gegeven??? dat laat je toch niet zomaar toe Liesje, gewoon ff je nageltjes in zijn ogen of ballen geprikt.
en niet je middelvinger ff vlug opgestoken?? wat een griezelquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou het was niet alsof ik het zag aankomen, ik stond met mijn rug naar hem toe mijn fiets los te maken. Ik heb heel boos Rot op gezegd en ben toen weggelopen met mijn fiets,
jij zegt het ik denk hetquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en die Bulgaar heb je niet ff een knietje gegeven??? dat laat je toch niet zomaar toe Liesje, gewoon ff je nageltjes in zijn ogen of ballen geprikt.
en nieteens een schepijsje genomen?quote:
Nee die was al weg.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
en nieteens een schepijsje genomen?
Oh leuk joh! Waar is dat? Ik lag op het strand waar yvonne een foto van poste en het was er heerlijk koel, de wind was zelfs aan de frisse kant.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:01 schreef markvanrinsum het volgende:
liesje
![]()
ik ben vandaag hier [ afbeelding ] wezen zwemmen en jullie/jij???????
in braamt bij stroombroek 5 killometer van doetinchemquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh leuk joh! Waar is dat? Ik lag op het strand waar yvonne een foto van poste en het was er heerlijk koel, de wind was zelfs aan de frisse kant.
Ziet er mooi uit, alleen de foto is van begin herfst zo te zien en daar wil ik nog niet aan denken. Vorig jaar zwom ik 1 Oktober nog in de zee, ik hoop op hetzelfde najaar als vorig jaar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
in braamt bij stroombroek 5 killometer van doetinchem
en hier was het ook lekker weer enzow
dat is welquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
. Vorig jaar zwom ik 1 Oktober nog in de zee, ik hoop op hetzelfde najaar als vorig jaar.
quote:
Hitte.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:59 schreef mootie het volgende:
Babyfeestje, de hele middag in de hitte gezeten.
tss babyfeestje zou ik gewoon lekker hebben overgeslagen. baby is er van de week enzo ook nog hequote:Op zondag 19 augustus 2012 23:59 schreef mootie het volgende:
Babyfeestje, de hele middag in de hitte gezeten.
Buren/vrienden, en ik vind ze stiekem wel heel erg lief.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:01 schreef gomi het volgende:
[..]
tss babyfeestje zou ik gewoon lekker hebben overgeslagen. baby is er van de week enzo ook nog he
allemaal afgekomen op jouw tt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Er hebben al 11 verschillende mensen in dit topic gepost.
ah maar lieve bren zijn er morgen ook nog hequote:Op maandag 20 augustus 2012 00:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Buren/vrienden, en ik vind ze stiekem wel heel erg lief.
Ja, en morgen ben ik vast ook wel weer bij de buren om te helpen met de babies, dagelijkse kost.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:03 schreef gomi het volgende:
[..]
ah maar lieve bren zijn er morgen ook nog he
maar wel leuk gehad?
quote:
ah so. gewoon dagelijks babyfeestjequote:Op maandag 20 augustus 2012 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en morgen ben ik vast ook wel weer bij de buren om te helpen met de babies, dagelijkse kost.
En leuk gehad ja, het duurde tot 5 uur, en we gingen om half 11 weg.![]()
Nou... Maar met dit weer kan het best inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:06 schreef gomi het volgende:
[..]
had ik nog staan dus kan ik hier ook posten.
hazes kan immers altijd en overal
hazes heerst he.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou... Maar met dit weer kan het best inderdaad.
Dit was wel het officiele feestje, met bier en snacks. En 50 man bezoek.quote:
Zeer sporadische vlagen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij vlagen kan ik het wel waaderen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
Was het niet iets met een tweeling Mootz?
ik ben hazesfan . houd niet echt van veel nltalig, maar hazes blijft altijd goed imo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij vlagen kan ik het wel waaderen.
Dat deed ik nadat de kinderen weg waren, en toen vroeg ik me ineens af hoe vaak ze gepiest hadden in het badje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:14 schreef gomi het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 20 augustus 2012 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit was wel het officiele feestje, met bier en snacks. En 50 man bezoek.
En een kinderbadje waar ik niet in mocht.
[/quote
wel met dit weer mogen of niet mogen. ik was er gewoon ingegaan hoor
opzij met de kinderen en er gewoon lekker in gaan liggen
lol idd. dat zijn dingen war je te laat aan denkt he?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat deed ik nadat de kinderen weg waren, en toen vroeg ik me ineens af hoe vaak ze gepiest hadden in het badje.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:19 schreef gomi het volgende:
[..]
lol idd. dat zijn dingen war je te laat aan denkt he?
Nou het zal je misschien verbazen maar ik heb zeg maar echt zo'n periode gehad. Dat ik Hazes en Paul de Leeuw enzo heel erg leuk vond. En helemaal als we op vakantie waren, ex zette het dan speciaal op de ipod zodat ik het mee kon bleren. Maar ik ben ook zo iemand die op vakantie helemaal blij wordt van een Nederlands nummerbord tegenkomen.quote:
LOL!quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat deed ik nadat de kinderen weg waren, en toen vroeg ik me ineens af hoe vaak ze gepiest hadden in het badje.
hehe ok zo ver ga ik dus niet. ik neem t nooit mee op vakantie. en paul de leeuw draai ik uberhaupt eigenlijk nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou het zal je misschien verbazen maar ik heb zeg maar echt zo'n periode gehad. Dat ik Hazes en Paul de Leeuw enzo heel erg leuk vond. En helemaal als we op vakantie waren, ex zette het dan speciaal op de ipod zodat ik het mee kon bleren. Maar ik ben ook zo iemand die op vakantie helemaal blij wordt van een Nederlands nummerbord tegenkomen.
hmmm ik zat paar maanden terug in suriname. gingen ze zwemmen in een rivier. ik pastte maar. had gehoord dat er verderop kaaimannen zaten en piranha's.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik durf niet meer diep in de zee sinds die haai in Belgie. En ja ik weet dat het een plankton etende haai was ja. Maar toch.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:26 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm ik zat paar maanden terug in suriname. gingen ze zwemmen in een rivier. ik pastte maar. had gehoord dat er verderop kaaimannen zaten en piranha's.
verloor mijn camera ook in die rivier, maar die mochten de vissen ook maar hebben
Oostenwind.quote:
Zoek een post van haar en quote het!quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
Is Yvonne hier?
Ik wil haar even feliciteren.
Niet één gezien? En die dikke kwal op het strand zelf dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oostenwind.
Gister niet één gezien, vandaag niet gezwommen omdat ik mijn tas niet alleen bij die vent wilde laten.
Ze is jarig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoek een post van haar en quote het!
Waarmee?
Gefeliciteerd!!!quote:
hehehe andere plekken ook nog wel hequote:Op maandag 20 augustus 2012 00:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die vind je wel op fok! Als je een keer door R&P gaat heb je een netje vol.
Dat vond ik een eikel en nog veel meer. Kwal is niet in me opgekomen!quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet één gezien? En die dikke kwal op het strand zelf dan?
Ik bedoel die kwallen zonder ruggengraat die met elke wind meedrijven.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:31 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe andere plekken ook nog wel he
yeah maar anderen gingen er wel gewoon in he. en we hadden een slang in de hut. dus wij die gasten van t kamp halen. werden we uitgelachen omdat t een ongevaarlijke slang was.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Kaaimannen en piranahs, ja nee dan zou ik ook denken, de mazzel.
Wel zonde van je camera!
oh jee daar zal je wss ook zat van tegen kunnen komen. op heel fok wel en daarbuiten ook welquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik bedoel die kwallen zonder ruggengraat die met elke wind meedrijven.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:33 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar anderen gingen er wel gewoon in he. en we hadden een slang in de hut. dus wij die gasten van t kamp halen. werden we uitgelachen omdat t een ongevaarlijke slang was.
yeah zal best, maar ik kom uit amsterdam en als ik een slang zie ga ik niet kunnen zien wat voor 1 t is en ik ga niet gokken ook
Voornamelijk in de politiek. Tijdens de regeerperiode dit roepen en nu ineens zelf overal op tegen zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:34 schreef gomi het volgende:
[..]
oh jee daar zal je wss ook zat van tegen kunnen komen. op heel fok wel en daarbuiten ook wel
Ik heb een slang in mijn broek en ik slaap ook gewoon elke nacht goed hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Een slang in je hut. Wat zal je goed geslapen hebben ook.
dat slapen ging wel goed eigenlijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Een slang in je hut. Wat zal je goed geslapen hebben ook.
Dat snap ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een slang in mijn broek en ik slaap ook gewoon elke nacht goed hoor.
daar zit t vol weekdiertjes idd. schijnt ook zo te zijn dat ze je vooraf checken. ruggengraat aanwezig en je komt niet hoger dan een 75e plek op de lijstquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voornamelijk in de politiek. Tijdens de regeerperiode dit roepen en nu ineens zelf overal op tegen zijn.
Tof hoor! Geen enge spinnen tegengekomen? En ja je hebt natuurlijk drukke dagen dan met veel indrukken en warmte enzo, dan gaat slapen al wat makkelijker. Maar alleen al het idee van een slang op de kamer, bah!quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:36 schreef gomi het volgende:
[..]
dat slapen ging wel goed eigenlijk
heb er ook best lang gewoon naar de sterrenhemel liggen kijken. zo veel scherper en duidelijker vanuit de jungle dan vanuit nl.
was gewoon echt schitterend. had zo een sterrenregen als van vorige week daar weleens willen zien
Politiek zou niets voor mij zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:38 schreef gomi het volgende:
[..]
daar zit t vol weekdiertjes idd. schijnt ook zo te zijn dat ze je vooraf checken. ruggengraat aanwezig en je komt niet hoger dan een 75e plek op de lijst
wel veel gekke insecten, maar spinnen op zich niet echt. of iig geen echte rare ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof hoor! Geen enge spinnen tegengekomen? En ja je hebt natuurlijk drukke dagen dan met veel indrukken en warmte enzo, dan gaat slapen al wat makkelijker. Maar alleen al het idee van een slang op de kamer, bah!
voor een echt weldenkend mens is t wss niets. daarom ook dat we met die knakkers zitten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Politiek zou niets voor mij zijn.
weet ik niet. wel raar iddquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom krijg ik bij jou geen quote-alert Gomi?
waar?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:52 schreef mootie het volgende:
Oi, fiets een beetje over het forum en krijg weer een-momentje.
O nu kreeg ik hem wel. Apart.quote:
ah k. dan heb ikw el een idee idd. ach ja dat idee had ik daar dus ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij had er de laatste post, vooralsnog.
das dan helemaal raar. ene keer wel en andere keer niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O nu kreeg ik hem wel. Apart.
Ik denk dat sommige mensen minder nadenken over de consequenties van hun daden dan anderen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:57 schreef mootie het volgende:
Soms snap ik mensen echt niet. Meestal eigenlijk.
Blegh, een blinde kip ziet nog dat dit gedoemd is tot falen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen minder nadenken over de consequenties van hun daden dan anderen.
maar dat is t hem dus juist. gedoemd te falen. straks weer klagen over niet meewerkende instanties en dat de controles te streng zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Blegh, een blinde kip ziet nog dat dit gedoemd is tot falen.
Het is altijd zo kut dat andere mensen, kinderen ook meegesleurd worden.
* mootie gaat daar niet meer lezen, want wordt pissig
En het is toch geen basis voor een kind. Je hoeft heus niet alles op en top in orde te hebben, maar een ietwat stabiele basis lijkt me toch een aardig begin.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat is zo en ze zitten ook in een wereldje waarin dat blijkbaar al dan niet met liefde toegelaten wordt dat ze steeds op hun bek gaan.
Toch al het tweede kind?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En het is toch geen basis voor een kind. Je hoeft heus niet alles op en top in orde te hebben, maar een ietwat stabiele basis lijkt me toch een aardig begin.
Geen idee. Jullie posten er toch?quote:
lol, daar kan ik niets aan veranderen hequote:Op maandag 20 augustus 2012 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Het enige probleem is dat ik dan in de aircoloze auto moet.
Al die mensen die zwanger worden terwijl ze de pil slikken, het is me toch wat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yups en schulden vanuit die vorige relatie.
en nu beginnen we dus aan nr 2
Ik zag het in de AT staan, dus las het topic even. En kan me nog allerlei gedoe in FHF herinneren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee. Jullie posten er toch?
man die kerel heeft zijn halve woning in laten richten door fok. daarna verhuizen want dat was dichter bij zn vriendin. geen geld, maar dat doet er niet toe en binnenkort weer verhuizen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee. Jullie posten er toch?
83quote:
Is er ook een glaasje sinas? Gewoon puur en zonder ijs?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:16 schreef yvonne het volgende:
Leven in de brouwerij. Ik trakteer!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou van jullie allemaal * snif.
Note to self, Cider is geen, ik herhaal geen limonade
feli yvonnequote:Op maandag 20 augustus 2012 01:16 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is er ook een glaasje sinas? Gewoon puur en zonder ijs?
Zweet ze.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:24 schreef yvonne het volgende:
Weet je wat ik ga doen? gewoon slapen, in deze hitte ja
Trusten lieffies
Ik neem het blikje wel. Lekker koel! Dankjewel Yvonne. En wat heb je allemaal voor je verjaardag gehad?quote:
hedde bgij ook iets friskes voor mien?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:16 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zitten niet op te letten als ze aan de diarree zijn ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Al die mensen die zwanger worden terwijl ze de pil slikken, het is me toch wat.
Ik volg je kinderen stiekem wel een beetje in OUD.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:20 schreef Marrije het volgende:
Ik zie dit topic nu pas (staat niet meer in mijn actieve topics dus duurde even tot ik erop gewezen werd), ik ben natuurlijk te druk met mijn kinderen bijbenenWant druk is het wel
Nu ff het topic lezen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik volg je kinderen stiekem wel een beetje in OUD.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:13 schreef Marrije het volgende:
[..]Daar zie je vooral wat ik aan kleding voor ze koop
Topics hoog houden valt niet mee tegenwoordig hé?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Jian het volgende:
Nu zie ik opeens de huidige bewoners van deze SC niet meer posten?! Gewoon doen hoor, NMNS komt toch niet meer terug
Sorry, 3 gouwe sterren userquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Topics hoog houden valt niet mee tegenwoordig hé?
Jaloezie?, ik ben één en al achting, 3 gouwe-sterren-users zijn de paradepaardjes van fok, de trots van het forum. De posts van een 3 gouwe-sterren-user zijn altijd subliem en smelten als truffel-chocolade op de tong. Nee, ik weet wat je er allemaal voor moet doen, petje af hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw, bespeur ik lichte jalouzie ineens hier voor die paar luizige eurootjes?
Mekkeren is gratis inderdaad hier, geeft veel plezier op de korte termijn, maar een beetje lui begaan met het goeie doel hier bekijken dit even beter..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Jaloezie?, ik ben één en al achting, 3 gouwe-sterren-users zijn de paradepaardjes van fok, de trots van het forum. De posts van een 3 gouwe-sterren-user zijn altijd subliem en smelten als truffel-chocolade op de tong. Nee, ik weet wat je er allemaal voor moet doen, petje af hoor
Shit, je hebt je gewoon ingekocht, ik dacht dat het een erebaan wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mekkeren is gratis inderdaad hier, geeft veel plezier op de korte termijn, maar een beetje lui begaan met het goeie doel hier bekijken dit even beter..
[ afbeelding ]
Je kan ook nog de "Verborgen User Optie" proberen natuurlijk, dan krijg je geld toe schijnt het!![]()
Ik heb geen idee of dat het recht geeft om bijvoorbeeld ehh een grote bek te geven tegen lieve postertjes..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Shit, je hebt je gewoon ingekocht, ik dacht dat het een erebaan was![]()
Maar 3 gouwe sterren is nog wel hoger dan een Silver Star, toch?
Tuurlijk, 't staat er niet bij, maar als 3 gouwe-sterren-user ben je vast ban-proof, immers als je geband bent betaal je natuurlijk ook niet meerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat het recht geeft om bijvoorbeeld ehh een grote bek te geven tegen lieve postertjes..![]()
Ofehh als BeterWeter een beetje Offtopic te lullen bij ouwe Opaatjes.. ik durf het niet echt meer uit te proberen...
Jeetje en dat voor die paar euro.....Geweldig, lullig alleen dat IK er voor betalen moet blijkbaar..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijk, 't staat er niet bij, maar als 3 gouwe-sterren-user ben je vast ban-proof, immers als je geband bent betaal je natuurlijk ook niet meerNee, jij bent hierbij als het ware goed verzekerd
Ja, maar daarvoor ben je wel incrowd natuurlijk, one of the guys/girls, een echte fokker. Je telt mee, jouw daden en doen op the interwebszz gaan nooit verloren. Come to think of it, .... ik ben toch wel een beetje jaloersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jeetje en dat voor die paar euro.....Geweldig, lullig alleen dat IK er voor betalen moet blijkbaar..
Je bedoelt afgemeld _23072012_1?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Jian het volgende:
Nu zie ik opeens de huidige bewoners van deze SC niet meer posten?! Gewoon doen hoor, NMNS komt toch niet meer terug
Ik geloof dat ik denk dat ik een beetje misselijke ga worden....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor ben je wel incrowd natuurlijk, one of the guys/girls, een echte fokker. Je telt mee, jouw daden en doen op the interwebszz gaan nooit verloren. Come to think of it, .... ik ben toch wel een beetje jaloers
Kus terug, ik spreek die ouwe brommert zo nu en dan nog wel eens, of ie ooit nog terugkomt hier, ...?.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt afgemeld _23072012_1?
ik denk ook niet dat we hem hier nog zien![]()
Maar hoi hoi en kus kus, want dat hoort op een reunie, wat ik me wel af vraag: Wat was er 2 jaar geleden?
81, jij ook nog gefeliciteerd! Maar ik weet wel dat dat hier niet gevierd is 2 jaar geleden, wat dan wel? Nou ja, ik wacht even op het antwoord van Liesje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Kus terug, ik spreek die ouwe brommert zo nu en dan nog wel eens, of ie ooit nog terugkomt hier, ...?.
Tsja 2 jaar geleden? ik weet het ook niet precies, of het moet zijn dat Yvonne toen ook jarig was, werd ze dus 73 of zoiets
Heidi zegt dat er een nieuwe RLS komt, dus zal ie er wel komen, het kan even duren natuurlijk, maar als Heidi het zegt geloof ik hetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
81, jij ook nog gefeliciteerd! Maar ik weet wel dat dat hier niet gevierd is 2 jaar geleden, wat dan wel? Nou ja, ik wacht even op het antwoord van Liesje.
Als jij die ouwe nog wel eens spreekt weet jij net zo goed als ik dat de kans heel klein is dat hij hier ooit nog eens post. Maar misschien opent de nieuwe RLS weer nieuwe deuren. Er komt toch weer een nieuwe RLS, toch?
We rekenden er eigenlijk op dat jij als 3 gouwe-sterren-user enig licht op deze zaak zou kunnen werpen, jullie horen immers altijd alles als eerste, toch?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf?? Wat? wat? wat gefeliciteerd met wat? wat rls? Wat mis ik hier nou weer
Godkolere, ik begin eerder te geloven dat de 3sterre overal buiten gehouden worden!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
We rekenden er eigenlijk op dat jij als 3 gouwe-sterren-user enig licht op deze zaak zou kunnen werpen, jullie horen immers altijd alles als eerste, toch?!
Inderdaad, als Heidi het zegt, dan geloof ik het. Ik zat even naar het topic te zoeken, maar kon het zo gauw niet vinden, dus mo9et 5thEncounter zelf maar even op zoen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Heidi zegt dat er een nieuwe RLS komt, dus zal ie er wel komen, het kan even duren natuurlijk, maar als Heidi het zegt geloof ik het![]()
Ik hoop toch dat ie nog es terugkomt, als NMNS of als Teun of van mijn part met een nieuwe identiteit. Ik weet zeker dat Cc, Noek en ook Gert en nog veel meer in stilte met me mee hopen
Bepaal jij dat? en zo ja sinds wanneer? Help, ik zie het nu pas een 3 gouwe-sterren-user, ow my dear god (shit dat helpt natuurlijk ook niet, want daar heb je vast ook al een streepje voor)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Teun heeft al oren en ogen genoeg hier. Een stem heeft hij hier niet nodig.
Dat bepaal ik ja. Sinds binnenkort als het blauw officieel overgedragen gaat worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Bepaal jij dat? en zo ja sinds wanneer? Help, ik zie het nu pas een 3 gouwe-sterren-user, ow my dear god (shit dat helpt natuurlijk ook niet, want daar heb je vast ook al een streepje voor)
Jij vast niet Lieverd als ik "die ene" hier mag geloven...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef Deisyy het volgende:
3*** users?![]()
Moet je je tegenwoordig inkopen om er een beetje bij te horen?
Als ze je dan maar wel wegstoppen in Knutselen en Creativiteit o.i.d.!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat bepaal ik ja. Sinds binnenkort als het blauw officieel overgedragen gaat worden.
Helaas is het hier. Vanwege de binding met dit forum in het verleden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ze je dan maar wel wegstoppen in Knutselen en Creativiteit o.i.d.!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Helaas is het hier. Vanwege de binding met dit forum in het verleden.
Schijnbaar, neem 5th, vroeger een rebel, schoppen tegen de gevestigde orde, mr. kritiek himself. Maar ze hebben 'm gebroken, hij hoort erbij nu, bij de club waar ook D_K bij hoort, nou dan weet je het welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef Deisyy het volgende:
3*** users?![]()
Moet je je tegenwoordig inkopen om er een beetje bij te horen?
Ja, ja, en nu de waarheid, is dit een strategie van Danny omdat dit sub-forum moet verdwijnen ofzo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Helaas is het hier. Vanwege de binding met dit forum in het verleden.
Nee er moet nieuw leven in geblazen worden juist. Toch ooit de basis van Fok! geweest schijnt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, en nu de waarheid, is dit een strategie van Danny omdat dit sub-forum moet verdwijnen ofzo?
Danny, tsss jij durft De Grote Danny zomaar aan te roepen??quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, en nu de waarheid, is dit een strategie van Danny omdat dit sub-forum moet verdwijnen ofzo?
Ik vermoed dat Yvonne hier eerder opduikt dan Danny.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Danny, tsss jij durft De Grote Danny zomaar aan te roepen??Dan helpen 4 sterre je ook niet veel...
ik hoop met je meequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Heidi zegt dat er een nieuwe RLS komt, dus zal ie er wel komen, het kan even duren natuurlijk, maar als Heidi het zegt geloof ik het![]()
Ik hoop toch dat ie nog es terugkomt, als NMNS of als Teun of van mijn part met een nieuwe identiteit. Ik weet zeker dat Cc, Noek en ook Gert en nog veel meer in stilte met me mee hopen
En dan stellen ze jou aan als mod .......quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee er moet nieuw leven in geblazen worden juist. Toch ooit de basis van Fok! geweest schijnt.
Heksiequote:
Ik heb geen sterren, dus ik word niet gehoordquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Danny, tsss jij durft De Grote Danny zomaar aan te roepen??Dan helpen 4 sterre je ook niet veel...
[Schuilkelder-smily]
wat is er mis met knutselen en crea bea, toevallig een heel leuk sub forum met leuke crea bea mensjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ze je dan maar wel wegstoppen in Knutselen en Creativiteit o.i.d.!
Toon Hermans? Zo lekker actueel weer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
En dan stellen ze jou aan als mod .......Ik wed dat Toon Hermans deze opneemt in zijn oudejaarsconference en ik weet zeker dat zelfs jouw grote baas zich dan de tering lacht
en wat een aanwinst zou D_K daar zijn, tochquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is er mis met knutselen en crea bea, toevallig een heel leuk sub forum met leuke crea bea mensjes![]()
Dag meiske!quote:
D-K kan alleen niet breien en haken dus niks te melden daar , llaat hem maar lekker hier aan Modderenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
en wat een aanwinst zou D_K daar zijn, toch
Hoop het niet las af en toe is gesellig groepje dus hoe meer mensen hoe meer geleuter.........quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dag meiske!
BTW: Heeft de oude garde nu alweer de nieuwe verdreven?
Ik kan toch moeilijk Theo Maassen noemen hè, die zit nog niet in dat prachtige openluchttheater van jouw grote baas, tochquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toon Hermans? Zo lekker actueel weer.![]()
Jij kon bij de zoon van de grote baas in de klas hebben gezeten.
Ik zie een geweldige kantklosser in 'm, kan ie niet veel aan verklooien ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
D-K kan alleen niet breien en haken dus niks te melden daar , llaat hem maar lekker hier aan Modderen
Zelfs die is al lichtelijk gedateerd Jian.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk Theo Maassen noemen hè, die zit nog niet in dat prachtige openluchttheater van jouw grote baas, toch
Surequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs die is al lichtelijk gedateerd Jian.
Geen idee, nooit echt gelezen. Is het de moeite waard?quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie een geweldige kantklosser in 'm, kan ie niet veel aan verklooien ook
Je weet toch dat ik beter ben met breien en haken.quote:
Gebrek in je opvoeding, maar, eh, mwah, tis maar hoe je het allemaal interpreteert, hèquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee, nooit echt gelezen. Is het de moeite waard?
Net als aan dit forumquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie een geweldige kantklosser in 'm, kan ie niet veel aan verklooien ook
hahahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik beter ben met breien en haken.
Ik haak zo een ajax-shirtje voor je
Ik heb geen idee waar jij tegenwoordig wel en niet zit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Gebrek in je opvoeding, maar, eh, mwah, tis maar hoe je het allemaal interpreteert, hè
Maar ontopic, (huh) als je eerdaags bij Crea zit, kom ik je zeker eens opzoeken. Knutselen en Wonen trouwens ook niks voor je, daar kom ik nooit namelijk
Die is al weg sinds de oude garde het weer aan het overnemen isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho, ho, wat denk je van de gezelligheid ?
U spot met eerlijke sukkels of belazert ze evenhard, hoe dan ook leuker kunnen we het niet maken.. of..?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb geen sterren, dus ik word niet gehoord
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
U spot met eerlijke sukkels of belazert ze evenhard, hoe dan ook leuker kunnen we het niet maken.. of..?
[ afbeelding ]
Geeft niet, het gaat er eigenlijk allen om waar ik nooit zit, want dat zijn geweldige plaatsen voor jou als mod. We moeten gewoon even afstemmen, meer nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar jij tegenwoordig wel en niet zit.
Een gezellig forum heeft toch ook geen mod nodigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho, ho, wat denk je van de gezelligheid ?
Mooi, dan blijf je in het vervolg in ieder geval uit dit topic!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Geeft niet, het gaat er eigenlijk allen om waar ik nooit zit, want dat zijn geweldige plaatsen voor jou als mod. We moeten gewoon even afstemmen, meer niet
Aaaarghhh, haal weg, haal weg, ik zal me gedragen, ik beloof hetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
U spot met eerlijke sukkels of belazert ze evenhard, hoe dan ook leuker kunnen we het niet maken.. of..?
[ afbeelding ]
Ja, je bent inderdaad lekker bezigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die is al weg sinds de oude garde het weer aan het overnemen is
Vind het helemaal geen gek idee als D-K Gert en Pietje gaat ondersteunen met het moeilijke Vak Modquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Geeft niet, het gaat er eigenlijk allen om waar ik nooit zit, want dat zijn geweldige plaatsen voor jou als mod. We moeten gewoon even afstemmen, meer niet
Yvonne leest met een schuin-oog mee hoor! Want wat waren sommige users in het verleden toch vervelend en nu er nieuw leven ingeblazen wordt moeten die dingen niet opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vind het helemaal geen gek idee als D-K Gert en Pietje gaat ondersteunen met het moeilijke Vak Modin voor en tegenspoed of in bange dagen of ach weet ik veel maar kunnen we D-K niet voordragen aan Danny en Yvonne
Dimmen D_Kaatje, ik heb zojuist 3 sterren gekregen ......, het zou me niks verbazen als ik straks blauw benquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooi, dan blijf je in het vervolg in ieder geval uit dit topic!
Hoeft toch ook helemaal niet, en hoop echt dat het weer een beetje gaat lopen deze SC en dat die *andere* ook gesjellig meeposten die toch hier de SC hoog hebben gehouden de afgeelopen 2 jaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yvonne leest met een schuin-oog mee hoor! Want wat waren sommige users in het verleden toch vervelend en nu er nieuw leven ingeblazen wordt moeten die dingen niet opnieuw beginnen
En dat D_K zijn promotie naar Klussen en Wonen krijgt natuurlijk, hij verdient het en dat bedoel ik positief, ........ kut me neusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoeft toch ook helemaal niet, en hoop echt dat het weer een beetje gaat lopen deze SC en dat die *andere* ook gesjellig meeposten die toch hier de SC hoog hebben gehouden de afgeelopen 2 jaar
Gadver.. je wist er nix van ook nog? Ohhmy over inkruiper crowd gesproken..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Dimmen D_Kaatje, ik heb zojuist 3 sterren gekregen ......, het zou me niks verbazen als ik straks blauw ben
Tsja, proef de Macht van de machtelozen.. jij ...jij.. ehh.. dinges...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:21 schreef Jian het volgende:
Mummie, leukerdzorg dat ze die 3 sterren van me af halen, ik wil niet bij dezelfde club als D_K horen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef Laysa het volgende:
Misschien ben ik wel degene die Mod word. Gezellig toch
Als je je echtgenoot dan een beetje in de hand houdt stem ik voorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef Laysa het volgende:
MaryMouse kom er maar in!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Waar is marymouse en zij met die bossche bol ava eigenlijk gebleven?
Nou draag me dan maar voor bij Vonnekequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je je echtgenoot dan een beetje in de hand houdt stem ik voor
Ik ken maar één echte muis, soury, kom er maar inquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Sorryquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik dacht dat je dat geheim zou houden en zou doen alsof ik de mod werd.
Ohhw wacht... wtf, ik begin het te zien nu.. 3 sterren ineens, zoveel babbels.. spammen like hell overall dat het een fucking lust is... je wil Mod worden hé? Gluipdeken!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:27 schreef Jian het volgende:
Godsamme, zo komt dit topic toch nog vol hoor. En als D_K de mensen nu even gerust stelt met de mededeling dat ie echt geen mod wordt, dan zal je zien dat het morgen helemaal storm loopt
Bij dezequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou draag me dan maar voor bij Vonneke
Admin ....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw wacht... wtf, ik begin het te zien nu.. 3 sterren ineens, zoveel babbels.. spammen like hell overall dat het een fucking lust is... je wil Mod worden hé? Gluipdeken!!
Ik vraag me af wat we hier eerder kunnen verwachten, een post van soury of de kroning van een nieuwe mod.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ken maar één echte muis, soury, kom er maar in
Hoogstwaarschijnlijk Soury...zo verknocht is ze toch niet aan 40+?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat we hier eerder kunnen verwachten, een post van soury of de kroning van een nieuwe mod.
laysa als mod. ik ben voorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef Laysa het volgende:
Soury zwerft nog wel rond hier hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat we hier eerder kunnen verwachten, een post van soury of de kroning van een nieuwe mod.
Ik denk dat soury sowieso niet zo verknocht is aan Fok!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk Soury...zo verknocht is ze toch niet aan 40+?
Gomi!quote:
Of boksenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
kunnen we ook ongegeneerd over wielrennen kletsen enzo. yeah
Ja is nl dus ook gewoom real life happeningquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
kunnen we ook ongegeneerd over wielrennen kletsen enzo. yeah
hey, zag de tt van de week en die werkte zo uitnodigend dat ik ook maar weer ff langskwamquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej, brother, goed je weer te lezen
Geef ook maar toe dat je gedrogeerd bent door Liesje en wakker werd in dit topic of wie heeft dat reunie gebeuren gestart?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef gomi het volgende:
[..]
hey, zag de tt van de week en die werkte zo uitnodigend dat ik ook maar weer ff langskwam
precies, jij snapt t. daarom ben ik voorstander van jou als mod.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja is nl dus ook gewoom real life happening
hehe ok liesje kan er ook mee te maken hebben gehad iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geef ook maar toe dat je gedrogeerd bent door Liesje en wakker werd in dit topic of wie heeft dat reunie gebeuren gestart?
Hoe lang kennen wij elkaar nu, hier en daarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:48 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, jij snapt t. daarom ben ik voorstander van jou als mod.
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geef ook maar toe dat je gedrogeerd bent door Liesje en wakker werd in dit topic of wie heeft dat reunie gebeuren gestart?
Van de baas.quote:
hehe, maar laysa is laysa. daar ben ik altijd voorstander van hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe lang kennen wij elkaar nu, hier en daarWe moeten echt weer es serieus praten
ja prima, met jou ook?quote:
ja alles lekker met mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja prima, met jou ook?
Altijd gezellig, zo'n reunie.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:01 schreef Jian het volgende:
Liesje, geweldige mod, daar hou ik nou van, echt
Slijmjurk!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:01 schreef Jian het volgende:
Liesje, geweldige mod, daar hou ik nou van, echt
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt waar hoor Liesje ...... .desnoods schreeuw ik het van de daken
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Aaaarghhh, haal weg, haal weg, ik zal me gedragen, ik beloof het
Nietus, Liesje is één van mijn favorieten hier, we kunnen heel goed praten, ook over jou, maar maak je geen zorgen dat doen we niet hier in het openbaar maar gewoon stiekum via DMquote:
is liesje er zo een?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Nietus, Liesje is één van mijn favorieten hier, we kunnen heel goed praten, ook over jou, maar maak je geen zorgen dat doen we niet hier in het openbaar maar gewoon stiekum via DM![]()
Wat zeg je, wacht effe liesje, ik kom eraan
Schocked, jij, je weet niet eens wat dat betekent. Ik ken verhalen over jou ......quote:
maar die verhalen over mij zijn waar he. daar kan ik niet shocked over zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Schocked, jij, je weet niet eens wat dat betekent. Ik ken verhalen over jou ......Ja, ja, ik weet 't, ik zeg niks
oh shit en ja, dat ene hebben we t nooit meer over hequote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Schocked, jij, je weet niet eens wat dat betekent. Ik ken verhalen over jou ......Ja, ja, ik weet 't, ik zeg niks
The word is mum, ...... alhoewel het wel een geweldig verhaal is. Als ik het hier vertel is je naam (geen goede, maar toch) gemaakt en hebben ze het er hier volgend jaar nog over, maar je weet, niks, nada, zilch, komt over mijn lippenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef gomi het volgende:
[..]
oh shit en ja, dat ene hebben we t nooit meer over he
lol k dan. we hebben t er gewoon niet meer over.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:22 schreef Jian het volgende:
[..]
The word is mum, ...... alhoewel het wel een geweldig verhaal is. Als ik het hier vertel is je naam (geen goede, maar toch) gemaakt en hebben ze het er hier volgend jaar nog over, maar je weet, niks, nada, zilch, komt over mijn lippen
Ja, ik weet niet, ik denk wel goed, maar ik maak met toch een beetje zorgen over het salarisbeleid van Ajax op het moment. Europees gezien vrees ik drama'squote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:24 schreef gomi het volgende:
[..]
lol k dan. we hebben t er gewoon niet meer over.
vind je van moisander voor ajax?
europees gaat t weer zoals de afgelopen jaren denk ik: blij zijn als we overwinteren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, ik denk wel goed, maar ik maak met toch een beetje zorgen over het salarisbeleid van Ajax op het moment. Europees gezien vrees ik drama's
Als we vorig jaar niet genaaid waren door Dinamo Zagreb en Olympique Lyon dan had ik het nog wel eens willen zien, ..... kijk maar wat er daarna is gebeurd met Apoel Nicosia die Ajax gewoon had kunnen pakken. Ik denk dat Ajax er behoorlijk op achteruit gaat, maar je hebt wel een punt natuurlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:29 schreef gomi het volgende:
[..]
europees gaat t weer zoals de afgelopen jaren denk ik: blij zijn als we overwinteren.
salarisingreep was wel nodig bij ajax. we gingen echt feyenoord achterna. psv weigert t in te zien, maar die gaan diezelfde weg op.
klopt idd, zat in t stadion en kreeg de tussenstanden op mn foon door. werd gekquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Als we vorig jaar niet genaaid waren door Dinamo Zagreb en Olympique Lyon dan had ik het nog wel eens willen zien, ..... kijk maar wat er daarna is gebeurd met Apoel Nicosia die Ajax gewoon had kunnen pakken. Ik denk dat Ajax er behoorlijk op achteruit gaat, maar je hebt wel een punt natuurlijk.
Die komt pas weer als er een RLS vanuit een kazerne komt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Yvonne! Ik wist wel dat je nog even kwam kijkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:05 schreef yvonne het volgende:
Bob
Laysa
[..]
Die komt pas weer als er een RLS vanuit een kazerne komt.
D_K![]()
iedereen
Goed topic Liesje!
Daar kom je altijd pas achter als het te laat isquote:
Slaapze Yvonne.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:21 schreef yvonne het volgende:
Waar heb ik m'n bommen ook weer gelaten..?!
Ik ga pitten mede RLS-ers, trusten
Nee joh! Zoveel is er niet gebeurd vanavond! Jij bent wel laat op zeg! Een heks die 's nachts aan het spoken is?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:40 schreef Toverheks het volgende:
En moet ik nog meer terug lezen??? is D-K al een treetje hoger geklommenis hij al Mod??? want zag Yvonne hier ergens rondstruinen misschien staat hij al in het lijstje maar willen ze het wereld kundig maken op de Frontpage
Ja via mijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe kwam het zo Bob dat je weer eens kwam kijken of hoorde je het via via?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |