Ja is nl dus ook gewoom real life happeningquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
kunnen we ook ongegeneerd over wielrennen kletsen enzo. yeah
hey, zag de tt van de week en die werkte zo uitnodigend dat ik ook maar weer ff langskwamquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej, brother, goed je weer te lezen
Geef ook maar toe dat je gedrogeerd bent door Liesje en wakker werd in dit topic of wie heeft dat reunie gebeuren gestart?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef gomi het volgende:
[..]
hey, zag de tt van de week en die werkte zo uitnodigend dat ik ook maar weer ff langskwam
precies, jij snapt t. daarom ben ik voorstander van jou als mod.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja is nl dus ook gewoom real life happening
hehe ok liesje kan er ook mee te maken hebben gehad iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geef ook maar toe dat je gedrogeerd bent door Liesje en wakker werd in dit topic of wie heeft dat reunie gebeuren gestart?
Hoe lang kennen wij elkaar nu, hier en daarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:48 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, jij snapt t. daarom ben ik voorstander van jou als mod.
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geef ook maar toe dat je gedrogeerd bent door Liesje en wakker werd in dit topic of wie heeft dat reunie gebeuren gestart?
Van de baas.quote:
hehe, maar laysa is laysa. daar ben ik altijd voorstander van hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe lang kennen wij elkaar nu, hier en daarWe moeten echt weer es serieus praten
ja prima, met jou ook?quote:
ja alles lekker met mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja prima, met jou ook?
Altijd gezellig, zo'n reunie.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:01 schreef Jian het volgende:
Liesje, geweldige mod, daar hou ik nou van, echt
Slijmjurk!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:01 schreef Jian het volgende:
Liesje, geweldige mod, daar hou ik nou van, echt
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt waar hoor Liesje ...... .desnoods schreeuw ik het van de daken
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Aaaarghhh, haal weg, haal weg, ik zal me gedragen, ik beloof het
Nietus, Liesje is één van mijn favorieten hier, we kunnen heel goed praten, ook over jou, maar maak je geen zorgen dat doen we niet hier in het openbaar maar gewoon stiekum via DMquote:
is liesje er zo een?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Nietus, Liesje is één van mijn favorieten hier, we kunnen heel goed praten, ook over jou, maar maak je geen zorgen dat doen we niet hier in het openbaar maar gewoon stiekum via DM![]()
Wat zeg je, wacht effe liesje, ik kom eraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |