Neee! Was je er ook?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:17 schreef yvonne het volgende:
Net in Den Haag, ongelogen waar, 5 spatjes regen.
Meeuwepis Lieverd...quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:17 schreef yvonne het volgende:
Net in Den Haag, ongelogen waar, 5 spatjes regen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neee! Was je er ook?
Ik voelde ook die regen op het strand.
Die kunnen aardig piesen danquote:
Oh damn! En ik zat met een opdringerige Bulgaar op het strand terwijl ik met jou had kunnen kletsen!quote:
Ja daar lag ik dus ook! En normaal gesproken lig ik ook rechts van de strandtent maar nu lag ik bij de reddingsbrigade en de douche. Me te ergeren aan een bulgaar die ondanks dat ik zei dat ik geen zin had om met hem te kletsen en ik ging lezen naast me ging liggen. En daarna meeliep naar mijn fiets terwijl ik zei dat ik dat niet wilde en me daar een kus in mijn nek gafquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:40 schreef yvonne het volgende:
We zaten op het hondenstrandje, keigezellig en idd niet zo druk.
En harstikke goedkoop vergeleken met andere badplaatsen.
en die Bulgaar heb je niet ff een knietje gegeven??? dat laat je toch niet zomaar toe Liesje, gewoon ff je nageltjes in zijn ogen of ballen geprikt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar lag ik dus ook! En normaal gesproken lig ik ook rechts van de strandtent maar nu lag ik bij de reddingsbrigade en de douche. Me te ergeren aan een bulgaar die ondanks dat ik zei dat ik geen zin had om met hem te kletsen en ik ging lezen naast me ging liggen. En daarna meeliep naar mijn fiets terwijl ik zei dat ik dat niet wilde en me daar een kus in mijn nek gaf
Dus het is een beetje zuur om te lezen dat ik best een leuke middag had kunnen hebben achteraf.
Nou het was niet alsof ik het zag aankomen, ik stond met mijn rug naar hem toe mijn fiets los te maken. Ik heb heel boos Rot op gezegd en ben toen weggelopen met mijn fiets,quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en die Bulgaar heb je niet ff een knietje gegeven??? dat laat je toch niet zomaar toe Liesje, gewoon ff je nageltjes in zijn ogen of ballen geprikt.
en niet je middelvinger ff vlug opgestoken?? wat een griezelquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou het was niet alsof ik het zag aankomen, ik stond met mijn rug naar hem toe mijn fiets los te maken. Ik heb heel boos Rot op gezegd en ben toen weggelopen met mijn fiets,
jij zegt het ik denk hetquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en die Bulgaar heb je niet ff een knietje gegeven??? dat laat je toch niet zomaar toe Liesje, gewoon ff je nageltjes in zijn ogen of ballen geprikt.
en nieteens een schepijsje genomen?quote:
Nee die was al weg.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
en nieteens een schepijsje genomen?
Oh leuk joh! Waar is dat? Ik lag op het strand waar yvonne een foto van poste en het was er heerlijk koel, de wind was zelfs aan de frisse kant.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:01 schreef markvanrinsum het volgende:
liesje
![]()
ik ben vandaag hier [ afbeelding ] wezen zwemmen en jullie/jij???????
in braamt bij stroombroek 5 killometer van doetinchemquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh leuk joh! Waar is dat? Ik lag op het strand waar yvonne een foto van poste en het was er heerlijk koel, de wind was zelfs aan de frisse kant.
Ziet er mooi uit, alleen de foto is van begin herfst zo te zien en daar wil ik nog niet aan denken. Vorig jaar zwom ik 1 Oktober nog in de zee, ik hoop op hetzelfde najaar als vorig jaar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
in braamt bij stroombroek 5 killometer van doetinchem
en hier was het ook lekker weer enzow
dat is welquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
. Vorig jaar zwom ik 1 Oktober nog in de zee, ik hoop op hetzelfde najaar als vorig jaar.
quote:
Hitte.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:59 schreef mootie het volgende:
Babyfeestje, de hele middag in de hitte gezeten.
tss babyfeestje zou ik gewoon lekker hebben overgeslagen. baby is er van de week enzo ook nog hequote:Op zondag 19 augustus 2012 23:59 schreef mootie het volgende:
Babyfeestje, de hele middag in de hitte gezeten.
Buren/vrienden, en ik vind ze stiekem wel heel erg lief.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:01 schreef gomi het volgende:
[..]
tss babyfeestje zou ik gewoon lekker hebben overgeslagen. baby is er van de week enzo ook nog he
allemaal afgekomen op jouw tt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Er hebben al 11 verschillende mensen in dit topic gepost.
ah maar lieve bren zijn er morgen ook nog hequote:Op maandag 20 augustus 2012 00:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Buren/vrienden, en ik vind ze stiekem wel heel erg lief.
Ja, en morgen ben ik vast ook wel weer bij de buren om te helpen met de babies, dagelijkse kost.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:03 schreef gomi het volgende:
[..]
ah maar lieve bren zijn er morgen ook nog he
maar wel leuk gehad?
quote:
ah so. gewoon dagelijks babyfeestjequote:Op maandag 20 augustus 2012 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en morgen ben ik vast ook wel weer bij de buren om te helpen met de babies, dagelijkse kost.
En leuk gehad ja, het duurde tot 5 uur, en we gingen om half 11 weg.![]()
Nou... Maar met dit weer kan het best inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:06 schreef gomi het volgende:
[..]
had ik nog staan dus kan ik hier ook posten.
hazes kan immers altijd en overal
hazes heerst he.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou... Maar met dit weer kan het best inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |