is liesje er zo een?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Nietus, Liesje is één van mijn favorieten hier, we kunnen heel goed praten, ook over jou, maar maak je geen zorgen dat doen we niet hier in het openbaar maar gewoon stiekum via DM![]()
Wat zeg je, wacht effe liesje, ik kom eraan
Schocked, jij, je weet niet eens wat dat betekent. Ik ken verhalen over jou ......quote:
maar die verhalen over mij zijn waar he. daar kan ik niet shocked over zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Schocked, jij, je weet niet eens wat dat betekent. Ik ken verhalen over jou ......Ja, ja, ik weet 't, ik zeg niks
oh shit en ja, dat ene hebben we t nooit meer over hequote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Schocked, jij, je weet niet eens wat dat betekent. Ik ken verhalen over jou ......Ja, ja, ik weet 't, ik zeg niks
The word is mum, ...... alhoewel het wel een geweldig verhaal is. Als ik het hier vertel is je naam (geen goede, maar toch) gemaakt en hebben ze het er hier volgend jaar nog over, maar je weet, niks, nada, zilch, komt over mijn lippenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef gomi het volgende:
[..]
oh shit en ja, dat ene hebben we t nooit meer over he
lol k dan. we hebben t er gewoon niet meer over.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:22 schreef Jian het volgende:
[..]
The word is mum, ...... alhoewel het wel een geweldig verhaal is. Als ik het hier vertel is je naam (geen goede, maar toch) gemaakt en hebben ze het er hier volgend jaar nog over, maar je weet, niks, nada, zilch, komt over mijn lippen
Ja, ik weet niet, ik denk wel goed, maar ik maak met toch een beetje zorgen over het salarisbeleid van Ajax op het moment. Europees gezien vrees ik drama'squote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:24 schreef gomi het volgende:
[..]
lol k dan. we hebben t er gewoon niet meer over.
vind je van moisander voor ajax?
europees gaat t weer zoals de afgelopen jaren denk ik: blij zijn als we overwinteren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, ik denk wel goed, maar ik maak met toch een beetje zorgen over het salarisbeleid van Ajax op het moment. Europees gezien vrees ik drama's
Als we vorig jaar niet genaaid waren door Dinamo Zagreb en Olympique Lyon dan had ik het nog wel eens willen zien, ..... kijk maar wat er daarna is gebeurd met Apoel Nicosia die Ajax gewoon had kunnen pakken. Ik denk dat Ajax er behoorlijk op achteruit gaat, maar je hebt wel een punt natuurlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:29 schreef gomi het volgende:
[..]
europees gaat t weer zoals de afgelopen jaren denk ik: blij zijn als we overwinteren.
salarisingreep was wel nodig bij ajax. we gingen echt feyenoord achterna. psv weigert t in te zien, maar die gaan diezelfde weg op.
klopt idd, zat in t stadion en kreeg de tussenstanden op mn foon door. werd gekquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Als we vorig jaar niet genaaid waren door Dinamo Zagreb en Olympique Lyon dan had ik het nog wel eens willen zien, ..... kijk maar wat er daarna is gebeurd met Apoel Nicosia die Ajax gewoon had kunnen pakken. Ik denk dat Ajax er behoorlijk op achteruit gaat, maar je hebt wel een punt natuurlijk.
Die komt pas weer als er een RLS vanuit een kazerne komt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Waar is marymouse en zij met die bossche bol ava eigenlijk gebleven?
Yvonne! Ik wist wel dat je nog even kwam kijkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:05 schreef yvonne het volgende:
Bob
Laysa
[..]
Die komt pas weer als er een RLS vanuit een kazerne komt.
D_K![]()
iedereen
Goed topic Liesje!
Daar kom je altijd pas achter als het te laat isquote:
Slaapze Yvonne.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:21 schreef yvonne het volgende:
Waar heb ik m'n bommen ook weer gelaten..?!
Ik ga pitten mede RLS-ers, trusten
Nee joh! Zoveel is er niet gebeurd vanavond! Jij bent wel laat op zeg! Een heks die 's nachts aan het spoken is?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:40 schreef Toverheks het volgende:
En moet ik nog meer terug lezen??? is D-K al een treetje hoger geklommenis hij al Mod??? want zag Yvonne hier ergens rondstruinen misschien staat hij al in het lijstje maar willen ze het wereld kundig maken op de Frontpage
Ja via mijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe kwam het zo Bob dat je weer eens kwam kijken of hoorde je het via via?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |