http://zappen.blog.nl/rtl(...)njacht-beat-the-bestquote:Gordon en Chantal presenteren talentenjacht Beat the Best
Gordon blijft verbazen. Meer dan eens verklaarde hij de talentenjacht bijna-dood, ook al was hij als jurylid te zien in X Factor en Holland’s Got Talent. En nu gaat hij zelf een nieuwe talentenjacht presenteren! Samen met Chantal Janzen neemt hij de honneurs waar bij Beat the Best, een nieuwe auditieshow die John de Mol in de markt zet bij RTL 4. Gordon vertelt in De Telegraaf: “We gaan met Talpa vanaf augustus een nieuw programma maken: Beat the Best . Een soort Holland’s Got Talent , maar dan met talent uit de hele wereld. Fakirs, folkdansers, degenslikkers… En hier en daar een zanger natuurlijk.”
Hij vervolgt: “Wij worden de Wendy en Martijn van dat programma, zeg maar. John de Mol ziet chemie tussen ons. Want ook Chantal is niet op haar mondje gevallen. Wij zijn een supermatch.”
Beat the Best is dus al dit najaar te zien op RTL 4. Mogelijk als vervanging van My Name Is…? Of als opwarmertje op de vrijdagavond voor The Voice of Holland natuurlijk.
Ik zelf in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat Gordon wel klaar was met talentenjachten
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een nare vrijeschool kinderen brrr
er komen nog vel mer delenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dit programma was eigenlijk geen deel II waard. [ afbeelding ]
quote:
En aan Richard Clayderman bij Fúr Elise.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:09 schreef Cee het volgende:
Ik moet ineens aan Dennie Cristiaan denken.
yupquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:11 schreef Cee het volgende:
Wacht effe, dus die glazendraaier hoort bij de categorie muziek?
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:11 schreef iBenny het volgende:
Dit kan ik nog steeds niet op een nromaal glas
Hij ook niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:11 schreef iBenny het volgende:
Dit kan ik nog steeds niet op een nromaal glas
Kinderen hebben ook een hekel aan Angela.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
Angela heeft ook een hekel aan kinderen.
Deze nu wel jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kinderen hebben ook een hekel aan Angela.
Die heeft prostaatkanker.quote:
Daar word ik altijd een beetje ongemakkelijk van.quote:
ditquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:16 schreef D. het volgende:
Ik denk dat we het van de dans moeten hebben
het duurt tot 10 uurquote:
Oei, als ze het maar halen met al dat zinloze gezwam.quote:
Ik zal ook iets positiefs zeggen: het is bijna afgelopenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:19 schreef iBenny het volgende:
Ben ik nou de enige die positief is over dit programma?
Jij bent gewoon biased omdat Gordon presenteertquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:19 schreef iBenny het volgende:
Voor mij niet. Ik zit deze uit, maar moet daarna helaas afhaken. Ik hou van camp-TV, maar dit is voor mij de onderkant. Ik staar nog liever naar de ontwikkelingen in een spinnenweb op het plafond.quote:
Dat ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal ook iets positiefs zeggen: het is bijna afgelopen
Chantal is leukerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:21 schreef STING het volgende:
[..]
Jij bent gewoon biased omdat Gordon presenteert
Als ze iets minder zouden kletsen en de jury iets leuker zou zijn... Ik vind Got Talent leuker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:19 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet wat er op de andere zenders is, qua concurrentie. En het is ook nog een keertje warm... dus tja.quote:
Er komt nog wel dansen, die slangenmannen. Ik vind op zich een show met van alles wat wel leuk altijd, maar dit kan me nog niet echt boeien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:23 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet of ik dit volgende week ook kijk. Strictly Come Dancing begint dan? Zo ja, dan kijk ik dat in ieder geval. Vind eigenlijk talentenjachten waarin niet wordt gezongen of gedanst in diverse stijlen nooit zo interessant. Ja, ik ben erg kieskeurig in m'n pulpprogramma's.
Uitsluitend TV kijken doe ik nooit. Ik zit er altijd wel bij te interneppen, eten halen, drinken inschenken, belletje doen, toilet, SMS-je doen, even Facebook checken, de kat eten geven, spelletje doen op de tablet en zo nog wel wat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja.
Al ben ik al half 10 andere dingen tegelijk aan het doen
nl versiequote:
Wtfquote:
Kan wel eens een klapper worden!quote:
Nee, da's de zangeresquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:26 schreef Cee het volgende:
Er komt nu op de maat van de muziek een brandweerauto voorbij hier.
dat zou wel tof zijn...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
Nou hoort er toch zo'n hockey sneer te komen van Chantalleke?
speelt Linda de mol ook mee?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Weer zo'n koddige onke-onke-holadiejee versie van het origineel.
Nee, de finale is met 9 acts in carre.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
Maar als ik het goed begrijp gaat de winnaar dus in Carré optreden? Avondvullend? Met mensen die ervoor moeten betalen? En stoelen moeten vullen?
uhuquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
Maar als ik het goed begrijp gaat de winnaar dus in Carré optreden? Avondvullend? Met mensen die ervoor moeten betalen? En stoelen moeten vullen?
Ja dusquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
Gaat die glazenwasser dit nou winnen vanavond?
yup.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
Gaat die glazenwasser dit nou winnen vanavond?
Dat wel ja, maar dan in snel tempo, ik zie normaal wel 80% van een programma, heb nu nog geen 1 act geheel gezien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Uitsluitend TV kijken doe ik nooit. Ik zit er altijd wel bij de interneppen, eten halen, drinken inschenken, belletje doen, toilet, SMS-je doen, even Facebook checken, de kat eten geven, spelletje doen op de tablet en zo nog wel wat.
onkostenvergoeding gok ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel krijgen die buitenlandse kandidaten om hier aan mee te doen?
Eén koffie, een broodje kroket en een rondleiding door de studio.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Haiiii!quote:
een ticket, hotel en de belden op dvdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Neinquote:
Kinderen? Ja dan ben ik blij toequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Haiiii!
Een brekend glas en mensen die over dingen heen springen en een hoop kutkinderen en stagemoms! Nee dus!
Ik houd niet zo van dit soort "dansen". Ik vind het maar saai.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is niet echt 'strak' in z'n bewegingen.
Maar ach, hij is cute. Scoort punten.
Danser, werd tweede bij SYTYCD en was een van de dansers die bij de laatste tour van Michael Jackson zou optreden (ook te zien in This is it).quote:
Dat mag hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dit dus serieus en tof programma
Oh hij. Had hem niet herkend zo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Danser, werd tweede bij SYTYCD en was een van de dansers die bij de laatste tour van Michael Jackson zou optreden (ook te zien in This is it).
Hij heeft een metimorfose ondergaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Oh hij. Had hem niet herkend zo.
fapfapquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
Yep.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:36 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Was dit de eerste in deze categorie?
quote:
yupquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:36 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Was dit de eerste in deze categorie?
ja idquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:37 schreef Lutte het volgende:
Timur is weggelopen uit de Adams family.
Echt he, wat een gladdequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:37 schreef Lutte het volgende:
Timur is weggelopen uit de Adams family.
Ik vind het vooral een beetje rommelig, pretentieus, kneuterig, goedkopig en een beetje futloos en zielloos.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een beetje rommelig, pretentieus, kneuterig, goedkopig en een beetje futloos en zielloos.
Dat zo ongeveer plus een beetje amateuristisch.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een beetje rommelig, pretentieus, kneuterig, goedkopig en een beetje futloos en zielloos.
Het is net mijn kapsel dus!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar nu even nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
apart eng coolquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben nu te ver weg van de tv maar is dit een Benny maisjuh?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Stom pakje, dat is gewoon ondergoed van de Hunkemoller.
Mooi nachthemd jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Stom pakje, dat is gewoon ondergoed van de Hunkemoller.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
Zij is goed met een paal. Maar wij zijn ook goed... Met kip!
quote:
Het is ook teveel Angela en teveel Jeroen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eindelijk eens een boeiende post tussen al het gezwetsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Niet veel mensen hebben een langere paal
Ja, preciesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Vind het net de dochter van Julie Fryer(?)
Danseres van eh Dancing with the stars, die danste met eh, ja lamaar. Te warm. Dat ik met dit weer binnen ga zitten voor dit programmaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, precies
*geen idee waar Pisces het over heeft
Fritsje Sissing!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Danseres van eh Dancing with the stars, die danste met eh, ja lamaar. Te warm. Dat ik met dit weer binnen ga zitten voor dit programma
Ik heb net twee uur gelopen, nou dat wil je ook nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Danseres van eh Dancing with the stars, die danste met eh, ja lamaar. Te warm. Dat ik met dit weer binnen ga zitten voor dit programma
Te warm?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, thanks!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Zap naar 1, even kijken of Koefnoen wat is
+1quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Zap naar 1, even kijken of Koefnoen wat is
Vanavond eerst een soort terugblik of zo.quote:
Geen 1x gelachen, ik zap even naar de LL stream.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
+1
Zal wel weer niet.
Oh ze dissen cavia's, idd niks dus
Nee ik bedoel ergens uit 2005, de eerste serie van Dancingquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Fritsje Sissing!
En Jimmetje Bakkum toch?
Ik wil ook m'n balkon op.
Ik zit ook nog op 0xquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen 1x gelachen, ik zap even naar de LL stream.
Als ik dat toch wel eens in het weekend voorbij zie komen, christus wat een verschil met HGTquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:50 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Die van zometeen hebben meegedaan aan America's Best Dance Crew.
quote:
Waarin?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ik gooi er maar een DVD-tje in denk ik.
die ene act kan best...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ik gooi er maar een DVD-tje in denk ik.
Ik heb nog nooit 1 aflevering in z'n volledigheid af kunnen kijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zweer het je, het lijkt soms net of er minstens 50 weken per jaar Ik Hou Van Holland op tv is
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 1 aflevering in z'n volledigheid af kunnen kijken.
Ja datquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Goh wat gek ze gaat door. Blote vrouw of robot? Tja...
Wat is Jeroens categorie?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:54 schreef Myraela het volgende:
De eerste 2 categorieën vond ik een beetje erg simpel. En ik snap Jeroen zijn keuzes echt niet.
Variety. Oftewel: Als het niet zingt of danst, dan mag het meedoen, al draait het een paarse drol op een sokkeltje.quote:
Compleet random, echt iets voor Jeroenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Variety. Oftewel: Als het niet zingt of danst, dan mag het meedoen, al draait het een paarse drol op een sokkeltje.
Ik vind het een beetje eng.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dan wel freaks die een show op kunnen zetten.
Iets met een korrel denk ik...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
Dat is wel dom, Madonna laten schieten voor Beat the Best?
are you godquote:
Ik zou Madonna ook laten schietenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
ik geloof er niks van...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
het had meer bij het variete deel gehoord eigenlijk, wat je zegt: niet echt danserig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
Maar wat was hun talent dan? Hele rare dingen met hun armen doen? Verder had het toch weinig met dans te maken? Deze hitte maakt me licht geïrriteerd door dingen zoals dit.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
Deze hitte maakt me licht geïrriteerd door dingen zoals dit.
same herequote:
Misschien heet hun tante ook wel Madonna.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ik ook niet eigenlijk, anders zijn ze echt stom.
Whut? Oh we doen weer tempo Erland, lekker snelsnelsnel door een programma heenquote:
Dat!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
Ik zou ook wel een cocktail lusten eigenlijk.
wat flauwquote:
Die basketballert gaat door.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:04 schreef iBenny het volgende:
Als die dansers niet doorgaan weet ik het ook niet...
jij kan ook mopperenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
De tieten van Chantal hangen best laag eigenlijk.
we zullen wel 38 auditierondes krijgen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut? Oh we doen weer tempo Erland, lekker snelsnelsnel door een programma heen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:04 schreef iBenny het volgende:
Als die dansers niet doorgaan weet ik het ook niet...
quote:
Eerste lachmoment van de avondquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
De tieten van Chantal hangen best laag eigenlijk.
is wel grappigquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:03 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het hele systeem van wie door mag niet echt handig eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |