uhuquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
Maar als ik het goed begrijp gaat de winnaar dus in Carré optreden? Avondvullend? Met mensen die ervoor moeten betalen? En stoelen moeten vullen?
Ja dusquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
Gaat die glazenwasser dit nou winnen vanavond?
yup.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
Gaat die glazenwasser dit nou winnen vanavond?
Dat wel ja, maar dan in snel tempo, ik zie normaal wel 80% van een programma, heb nu nog geen 1 act geheel gezien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Uitsluitend TV kijken doe ik nooit. Ik zit er altijd wel bij de interneppen, eten halen, drinken inschenken, belletje doen, toilet, SMS-je doen, even Facebook checken, de kat eten geven, spelletje doen op de tablet en zo nog wel wat.
onkostenvergoeding gok ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel krijgen die buitenlandse kandidaten om hier aan mee te doen?
Eén koffie, een broodje kroket en een rondleiding door de studio.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Haiiii!quote:
een ticket, hotel en de belden op dvdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Neinquote:
Kinderen? Ja dan ben ik blij toequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Haiiii!
Een brekend glas en mensen die over dingen heen springen en een hoop kutkinderen en stagemoms! Nee dus!
Ik houd niet zo van dit soort "dansen". Ik vind het maar saai.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is niet echt 'strak' in z'n bewegingen.
Maar ach, hij is cute. Scoort punten.
Danser, werd tweede bij SYTYCD en was een van de dansers die bij de laatste tour van Michael Jackson zou optreden (ook te zien in This is it).quote:
Dat mag hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dit dus serieus en tof programma
Oh hij. Had hem niet herkend zo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Danser, werd tweede bij SYTYCD en was een van de dansers die bij de laatste tour van Michael Jackson zou optreden (ook te zien in This is it).
Hij heeft een metimorfose ondergaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Oh hij. Had hem niet herkend zo.
fapfapquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
Yep.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:36 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Was dit de eerste in deze categorie?
quote:
yupquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:36 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Was dit de eerste in deze categorie?
ja idquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:37 schreef Lutte het volgende:
Timur is weggelopen uit de Adams family.
Echt he, wat een gladdequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:37 schreef Lutte het volgende:
Timur is weggelopen uit de Adams family.
Ik vind het vooral een beetje rommelig, pretentieus, kneuterig, goedkopig en een beetje futloos en zielloos.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een beetje rommelig, pretentieus, kneuterig, goedkopig en een beetje futloos en zielloos.
Dat zo ongeveer plus een beetje amateuristisch.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een beetje rommelig, pretentieus, kneuterig, goedkopig en een beetje futloos en zielloos.
Het is net mijn kapsel dus!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar nu even nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
apart eng coolquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben nu te ver weg van de tv maar is dit een Benny maisjuh?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Stom pakje, dat is gewoon ondergoed van de Hunkemoller.
Mooi nachthemd jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Stom pakje, dat is gewoon ondergoed van de Hunkemoller.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
Zij is goed met een paal. Maar wij zijn ook goed... Met kip!
quote:
Het is ook teveel Angela en teveel Jeroen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |