quote:
yupquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:36 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Was dit de eerste in deze categorie?
ja idquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:37 schreef Lutte het volgende:
Timur is weggelopen uit de Adams family.
Echt he, wat een gladdequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:37 schreef Lutte het volgende:
Timur is weggelopen uit de Adams family.
Ik vind het vooral een beetje rommelig, pretentieus, kneuterig, goedkopig en een beetje futloos en zielloos.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dit dus serieus en tof programma
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een beetje rommelig, pretentieus, kneuterig, goedkopig en een beetje futloos en zielloos.
Dat zo ongeveer plus een beetje amateuristisch.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een beetje rommelig, pretentieus, kneuterig, goedkopig en een beetje futloos en zielloos.
Het is net mijn kapsel dus!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar nu even nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
apart eng coolquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben nu te ver weg van de tv maar is dit een Benny maisjuh?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Stom pakje, dat is gewoon ondergoed van de Hunkemoller.
Mooi nachthemd jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Stom pakje, dat is gewoon ondergoed van de Hunkemoller.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
Zij is goed met een paal. Maar wij zijn ook goed... Met kip!
quote:
Het is ook teveel Angela en teveel Jeroen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |