http://zappen.blog.nl/rtl(...)njacht-beat-the-bestquote:Gordon en Chantal presenteren talentenjacht Beat the Best
Gordon blijft verbazen. Meer dan eens verklaarde hij de talentenjacht bijna-dood, ook al was hij als jurylid te zien in X Factor en Holland’s Got Talent. En nu gaat hij zelf een nieuwe talentenjacht presenteren! Samen met Chantal Janzen neemt hij de honneurs waar bij Beat the Best, een nieuwe auditieshow die John de Mol in de markt zet bij RTL 4. Gordon vertelt in De Telegraaf: “We gaan met Talpa vanaf augustus een nieuw programma maken: Beat the Best . Een soort Holland’s Got Talent , maar dan met talent uit de hele wereld. Fakirs, folkdansers, degenslikkers… En hier en daar een zanger natuurlijk.”
Hij vervolgt: “Wij worden de Wendy en Martijn van dat programma, zeg maar. John de Mol ziet chemie tussen ons. Want ook Chantal is niet op haar mondje gevallen. Wij zijn een supermatch.”
Beat the Best is dus al dit najaar te zien op RTL 4. Mogelijk als vervanging van My Name Is…? Of als opwarmertje op de vrijdagavond voor The Voice of Holland natuurlijk.
Ik zelf in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat Gordon wel klaar was met talentenjachten
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een nare vrijeschool kinderen brrr
er komen nog vel mer delenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dit programma was eigenlijk geen deel II waard. [ afbeelding ]
quote:
En aan Richard Clayderman bij Fúr Elise.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:09 schreef Cee het volgende:
Ik moet ineens aan Dennie Cristiaan denken.
yupquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:11 schreef Cee het volgende:
Wacht effe, dus die glazendraaier hoort bij de categorie muziek?
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:11 schreef iBenny het volgende:
Dit kan ik nog steeds niet op een nromaal glas
Hij ook niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:11 schreef iBenny het volgende:
Dit kan ik nog steeds niet op een nromaal glas
Kinderen hebben ook een hekel aan Angela.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
Angela heeft ook een hekel aan kinderen.
Deze nu wel jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kinderen hebben ook een hekel aan Angela.
Die heeft prostaatkanker.quote:
Daar word ik altijd een beetje ongemakkelijk van.quote:
ditquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:16 schreef D. het volgende:
Ik denk dat we het van de dans moeten hebben
het duurt tot 10 uurquote:
Oei, als ze het maar halen met al dat zinloze gezwam.quote:
Ik zal ook iets positiefs zeggen: het is bijna afgelopenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:19 schreef iBenny het volgende:
Ben ik nou de enige die positief is over dit programma?
Jij bent gewoon biased omdat Gordon presenteertquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:19 schreef iBenny het volgende:
Voor mij niet. Ik zit deze uit, maar moet daarna helaas afhaken. Ik hou van camp-TV, maar dit is voor mij de onderkant. Ik staar nog liever naar de ontwikkelingen in een spinnenweb op het plafond.quote:
Dat ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal ook iets positiefs zeggen: het is bijna afgelopen
Chantal is leukerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:21 schreef STING het volgende:
[..]
Jij bent gewoon biased omdat Gordon presenteert
Als ze iets minder zouden kletsen en de jury iets leuker zou zijn... Ik vind Got Talent leuker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:19 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet wat er op de andere zenders is, qua concurrentie. En het is ook nog een keertje warm... dus tja.quote:
Er komt nog wel dansen, die slangenmannen. Ik vind op zich een show met van alles wat wel leuk altijd, maar dit kan me nog niet echt boeien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:23 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet of ik dit volgende week ook kijk. Strictly Come Dancing begint dan? Zo ja, dan kijk ik dat in ieder geval. Vind eigenlijk talentenjachten waarin niet wordt gezongen of gedanst in diverse stijlen nooit zo interessant. Ja, ik ben erg kieskeurig in m'n pulpprogramma's.
Uitsluitend TV kijken doe ik nooit. Ik zit er altijd wel bij te interneppen, eten halen, drinken inschenken, belletje doen, toilet, SMS-je doen, even Facebook checken, de kat eten geven, spelletje doen op de tablet en zo nog wel wat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja.
Al ben ik al half 10 andere dingen tegelijk aan het doen
nl versiequote:
Wtfquote:
Kan wel eens een klapper worden!quote:
Nee, da's de zangeresquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:26 schreef Cee het volgende:
Er komt nu op de maat van de muziek een brandweerauto voorbij hier.
dat zou wel tof zijn...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
Nou hoort er toch zo'n hockey sneer te komen van Chantalleke?
speelt Linda de mol ook mee?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Weer zo'n koddige onke-onke-holadiejee versie van het origineel.
Nee, de finale is met 9 acts in carre.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
Maar als ik het goed begrijp gaat de winnaar dus in Carré optreden? Avondvullend? Met mensen die ervoor moeten betalen? En stoelen moeten vullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |