Gewoon haters gonna hate, mad of jelly posten zoals je altijd al deed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kut, ik moet mijn niveau weer laten verlagen
u jelly?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon haters gonna hate, mad of jelly posten zoals je altijd al deed.
Vergeet "Strootmanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon haters gonna hate, mad of jelly posten zoals je altijd al deed.
Het is Strootbaas voor jou.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet "Strootman" niet. Nu pak je slechts 66% van z'n oeuvre
Je bent niet grappig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar is GGMM de nieuwe mod of slechts op bezoek?
Gelukkig maar. Als dit je gevoel voor humor was was het wel triest gesteld met je.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Probeer ik ook helemaal niet
Geef antwoord op zijn vraag dan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Als dit je gevoel voor humor was was het wel triest gesteld met je.
Nee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef antwoord op zijn vraag dan.
Maakt niet uit, als je mij maar kent vanaf nu.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sorry dat ik niet alle functieprofielen uit mijn hoofd ken GGMM
Opperbaas in VBLquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als je mij maar kent vanaf nu.
Fuck.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leugenaar.
Daarnaast maken echte bazen geen TR.
doe normaal manquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:39 schreef Doosopwielen het volgende:
RVP word gehaat door arsenal fans gr gr
Bedankt man. Jij brengt altijd het laatste nieuws in VBLquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:39 schreef Doosopwielen het volgende:
RVP word gehaat door arsenal fans gr gr
Ik ga zo in mijn bedje VI kijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Day-V iedere nacht tot 6 uur en op vrijdag vroeg naar bed
Ok.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:42 schreef j0rdiiii het volgende:
wil iemand even reageren op een foto van davy? misschien houd ie dan op
Oppleuren met je kutfoto's van gore wijven met trailerpark-tattoo's.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga zo in mijn bedje VI kijken.
[ afbeelding ]
422 zei dat het niet veel was vandaag.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga zo in mijn bedje VI kijken.
[ afbeelding ]
422quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
422 zei dat het niet veel was vandaag.
Maar wat weet hij nou wat leuk is. Hij is ajacied.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
422 zei dat het niet veel was vandaag.
Feyenoorder op FM.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar wat weet hij nou wat leuk is. Hij is ajacied.
422 heeft helemaal geen verstand van voetbal. Hij kijkt alleen voor de gijp-lach.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
hiddden racismquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij is feyenoorder op FM.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gijpiequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
422 heeft helemaal geen verstand van voetbal. Hij kijkt alleen voor de gijp-lach.
AZquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is feyenoorder op FM.
2 topics teruglezen.
Hopen dat hij het niet verwijderd heeft; dan kun je een screenshot maken
Quote combo breakerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, zo was het weer leuk hoor.
Na 10 seizoen nu Feyenoord.quote:
Goor?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oppleuren met je kutfoto's van gore wijven met trailerpark-tattoo's.
En hij wint alles behalve CL.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morgen dan al lang weer Ajax. 422 doet 10 seizoenen FM tijdens z'n eerste bakkie.
Behalve GGMM posts.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:47 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
ik ga wel weer terug naar ONZ ik kijk soms in VBL voor het nieuw enzo tis wel interresant
En deze?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja; aardig maar niet veel bijzonders dan? Ik overdrijf wat natuurlijk.
Ah, thnxquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:47 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
ik ga wel weer terug naar ONZ ik kijk soms in VBL voor het nieuw enzo tis wel interresant
Er zouden meerdere mensen onzettend opgelucht zijn als hier gewoon mee ophoudt.quote:
Die figuren posten allemaal foto's van hun eigen lulquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zouden meerdere mensen onzettend opgelucht zijn als hier gewoon mee ophoudt.
Je weet dat er in KPD ooke en SC is toch? Die zoeken nog aardige toffe mensen die voor PSV zijn.
In de SC niet joh.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die figuren posten allemaal foto's van hun eigen lul
Nah, dan zou je mij missen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de SC niet joh.
http://forum.fok.nl/topic/1858637
Werkt niet deze linkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de SC niet joh.
http://forum.fok.nl/topic/1858637
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
I know.quote:
Dat vind ik ook steeds, maar dan komt GGMM ertussen en krijg daardoor geen normaal antwoord.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb geen dossier van hem bij de hand alleen het valt wel op.
Maar vorige week ofzo ontkende hij hetquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook steeds, maar dan komt GGMM ertussen en krijg daardoor geen normaal antwoord.
Doet hij vast expres, misselijk mannetje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook steeds, maar dan komt GGMM ertussen en krijg daardoor geen normaal antwoord.
wat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mod onwaardig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Doet hij vast expres, misselijk mannetje.
Trusten ginger.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tijd om naar bed te gaan, dacht ik zo
Nou ja, nu je mij mod-onwaardig hebt genoemd ben je net je enige voorstander kwijt geraakt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wanneer is mijn username nou blauw?
Oh, too oldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer kan je weer mailen? Het is duidelijk dat er geen geschikte mensen zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, nu je mij mod-onwaardig hebt genoemd ben je net je enige voorstander kwijt geraakt.
Ik gok dat de mod binnen nu en 3 á 4 dagen bekend worden gemaakt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wanneer kan je weer mailen? Het is duidelijk dat er geen geschikte mensen zijn.
20.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe oud ben jij dan Stylo? Nog de stad in gegaan deze week?
Leugens!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, nu je mij mod-onwaardig hebt genoemd ben je net je enige voorstander kwijt geraakt.
Woensdag en donderdag gevoetbald en stad. Vandaag ff stad. Blijkbaar zijn hotpants weer helemaal hipquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
20.
Heb Donderdag met vrienden gevoetbald en toen naar stad geweest.
Jij?
Ze komt uit Israël.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:01 schreef inZanity het volgende:
Leeftijd is ook maar een getal. Ik zou d'r doen.
Davy doe rustig aan.quote:Laatste voyeur(s)
Dj_Day-V
Dj_Day-V
GGMM
KnutdeIJsbeer
inZanity
En ze houdt van Fifa en is Barca fan.quote:
Ja dat is al hele zomer zo. Is echt aantrekkelijk, alleen lelijk bij mensen met te grote kont.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Woensdag en donderdag gevoetbald en stad. Vandaag ff stad. Blijkbaar zijn hotpants weer helemaal hip
creepquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ze houdt van Fifa en is Barca fan.
Haar lievelingsspeler van Barca is Messi.
Soms ben je gewoon echt een enge pervert.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze geeft geen antwoord of ze zich morgen schaars gaat kleden
Ben weinig in de stad geweest deze zomer. Nu Uit en stad overspoeld met hotpants. De toekomst van Utrecht ziet er de komende 4 jaar iig weer goed uitquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat is al hele zomer zo. Is echt aantrekkelijk, alleen lelijk bij mensen met te grote kont.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms ben je gewoon echt een enge pervert.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ze houdt van Fifa en is Barca fan.
Haar lievelingsspeler van Barca is Messi.
En ze vindt naar de bioscoop gaan leuk.
Utrecht heeft ook knapste dames.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben weinig in de stad geweest deze zomer. Nu Uit en stad overspoeld met hotpants. De toekomst van Utrecht ziet er de komende 4 jaar iig weer goed uit
Nog zo'n eng ventje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:04 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb gewoon binnen 1 seconden haar twitter.
Nee maar je hoeft alleen maar plaatje naar Google te slepen en je kan alles vinden. Ik doe dat vaak om gewoon te checken of het werkt. Ik word soms bang van Google.quote:
Eens. Amsterdam lopen er wel meer maar allemaal van die verwaande wijven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Utrecht heeft ook knapste dames.
Rightquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe dat vaak om gewoon te checken of het werkt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
aantal posts: 5017 (gemiddeld 168 per dag)
Iets voor ajacied?
Stel je voor als 422 straks even laat als Rens mag opblijvenquote:100823 (gemiddeld 156 per dag)
Misschien is hij dood over verlamd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn hond slaapt met alle 4 poten omhoog, hihi
Die zijn ook niet knap maar lekker. Heb er 1 in mijn klas van dat soort en is niet echt leuk(gedrag).quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens. Amsterdam lopen er wel meer maar allemaal van die verwaande wijven.
Gedragquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die zijn ook niet knap maar lekker. Heb er 1 in mijn klas van dat soort en is niet echt leuk(gedrag).
Serieus dat doe ik echt gewoon bij iedereen. Hoe denk je dat ik Eminem twitter vond.quote:
Ja, die was anders onvindbaar iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus dat doe ik echt gewoon bij iedereen. Hoe denk je dat ik Eminem twitter vond.
Wat ben je voor sukkel.quote:
Is goed, ouwe stalker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan niet toch. Maak er maar van wat je wilt.
Ja, echt vies van mij dat jij dat leest ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik las penis. Smeerpijp dat je bent Rene
Krijg je als je de hele dag piemels in KPD zit te bekijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik las penis. Smeerpijp dat je bent Rene
Was hij met zijn homies?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, dan was jij het dus tochVolgende keer zal ik hallo zeggen.
Ja, maar inZanity is wel duidelijk de leider van die Posse.quote:
Dat is wel baas. Had het niet in hem gezien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, maar inZanity is wel duidelijk de leider van die Posse.
Kan nog niet slapenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gok dat de mod binnen nu en 3 á 4 dagen bekend worden gemaakt.
Waarom ba dum tss?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt man. Ik kwam jou tegen bij het einde van Halo 3
*Ba Dum Tss*
Maar jouw reactie is niet Ba Dum Tss waard. Ben nu serieus.quote:
Vond je hem goed dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar jouw reactie is niet Ba Dum Tss waard. Ben nu serieus.
Nee en is geen Ba Dum Tss reactie.quote:
Hebben ze geprobeerd alleen Guitarist was er niet. Hij weet het dus nog niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan nog niet slapen
Is de mod zelf al ingelicht?
Maar die dikke is al mod, joh...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hebben ze geprobeerd alleen Guitarist was er niet. Hij weet het dus nog niet.
Haters gonna hatequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee en is geen Ba Dum Tss reactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar die dikke is al mod, joh...
Mja, kwam er bij toeval achter aangezien die kerel hier nooit is.quote:
Wiesdaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, kwam er bij toeval achter aangezien die kerel hier nooit is.
Die rooie, genakt dusquote:
Blauwe.quote:
Deze man snapt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Blauwe.
Toekomstige mod samen met GGMM.
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Niemand OOT uitgespeeld?Wat doe ik hier
OOT?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Niemand OOT uitgespeeld?Wat doe ik hier
Trusten ginger.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu wel naar bed
Kusjekroel ditdat alles!
Gewoon die troll nakken door naast hem te staan en over z'n schoenen pissen, jatog.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan ren ik snel een wc met deur in
Ocarina of Time, wttog.quote:
Heb alleen Playstation 1 - 2 en Xbox 360.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelda Ocarina of Time. Meest bazige game ooit
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb alleen Playstation 1 - 2 en Xbox 360.
geen nintendo!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan ga je er maar 1 kopen op marktplaats.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:
quote:
Is nu te laat. Mijn jeugd heeft andere bazen spellen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan ga je er maar 1 kopen op marktplaats.
retronintendokopen.nlquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
N64 was echt nog duidelijk toffer dan de Playstation. Jammer dat het daarna fout is gegaan.
In Japan nog een winkel tegen gekomen waar ze NES, SNES en N64 in nieuwstaat hadden liggen. Baal ervan dat ik die niet meegenomen heb, maar games waren allemaal alleen in Japans en wist niet of die Europese spellen zou pakken. Volgens mij wel
nerdjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:32 schreef inZanity het volgende:
Enige spel wat wel tof was indertijd was Goldeneye.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
retronintendokopen.nl
retrogamewinkel.nl
Nogmaals; ik wil geen mod worden op jouw forum.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is goed goede vriend en toekomstige college als VBL mod.
Dat beweer ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals; ik wil geen mod worden op jouw forum.
Playstation 1 was baas man.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
N64 was echt nog duidelijk toffer dan de Playstation. Jammer dat het daarna fout is gegaan.
In Japan nog een winkel tegen gekomen waar ze NES, SNES en N64 in nieuwstaat hadden liggen. Baal ervan dat ik die niet meegenomen heb, maar games waren allemaal alleen in Japans en wist niet of die Europese spellen zou pakken. Volgens mij wel
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Playstation 1 was baas man.
Tekken 1, 2 en 3.
Dragon Ball Z Final Bout
Bloody Roar
Crash Bandicoot 3
Driver
Medal of Honor
Strider 2
Carmageddon
Allemaal bazen spellen.
Ik vergeet er denk ik paar maar fuck it.
Die had ik niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik zoveel gespeeld. Endurance races in die geniale Alfa die erin zat.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Playstation 1 was baas man.
Tekken 1, 2 en 3.
Dragon Ball Z Final Bout
Bloody Roar
Crash Bandicoot 3
Driver
Medal of Honor
Strider 2
Carmageddon
Allemaal bazen spellen.
Ik vergeet er denk ik paar maar fuck it.
Waarom 'quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mario 64
Goldeneye
Super Smash
Ocarina of Time
Majora's Mask
Banjo Kazooie
Perfect Dark
Mario Kart 64
Je tieten zijn zo afgezakt, dat je jezelf met Griekse stand kan nemen.quote:
Gewoonquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom ''?
Is niet zo dat ik toen invloed had of ik PS1 of Nintendo had.
Trusten/kijkze.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon
Ik ga ook maar slapen/VI kijken
Rokersquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Hopelijk binnenkort net zoals rokers verboden in de openbare omgeving.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Hopelijk binnenkort net zoals rokers verboden in de openbare omgeving.
Vliegenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil ook weer roken![]()
Roken is idd tof. Maar dikke mensenEen dikzak die 12 uur lang de helft van je stoel bezet in het vliegtuig
Dat is niet alleen voor dikke mensen een goed adviesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 05:26 schreef TwenteFC het volgende:
Dikke mensen zijn inderdaad vadsig, zeker met dit weer.
Soms onvoorstelbaar dat ze zelf niet eens door hebben dat een beetje deo geen kwaad kan.
Op stap geweest?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:18 schreef Saind het volgende:
Damn ik ben brak. Nu paar uur autorijden zonder rijbewijs op zak en waarschijnlijk genoeg restalcohol om nog een keer dronken te worden
Zeg het wel tegen de baas en dan hopen dat ze de eventuele boete lappenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hehehoop voor je dat je niet staande gehouden wordt
Wat voor Ritme?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:32 schreef Geo4kant het volgende:
Joodje422![]()
Soms ben ik wel jaloers op jouw ritme
Oh ik ga altijd tussen twaalven en tweeën naar bed en ben weer tussen 8en en 10en wakkerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Slaapritmeniet te laat in bed, vroeg op.
Zeker warm, zo op je zolderkamer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, dat wordt overleven vandaag. 31 graden wordt 't hier in Leiden.
Ik tussen 03.00 en 06.00quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ik ga altijd tussen twaalven en tweeën naar bed en ben weer tussen 8en en 10en wakker
Ja mijn rolluik is kapot dus ik kan de zon ook niet weghoudenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker warm, zo op je zolderkamer.
Heb standaard vier flesjes water liggen in de koelkast.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gooi altijd wat flesjes water in de vriezer
Enkelbanden gescheurd?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:14 schreef Cara het volgende:
wat is dat verkankerd wakker worden met de Vrij 4 tot 6 weken uit de roulatie.
Nou ja. ff mn wc schoonmaken en dan gaan zwemmen. Daarna naar de Kuip
C'est la vie
achabarquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:18 schreef Cara het volgende:
[..]
achabar
lekker vooral niet eten en lui trainen en dan de Vrij er maar uitschoppen
lekker rustig aan toch, doet de tegenstander waarschijnlijk ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:49 schreef SportmanNR1 het volgende:
Bah bah.. 18.00 uur voetballen. En het is dan 35 graden hier
Bekerwedstrijdje.. volle bak gaan dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
lekker rustig aan toch, doet de tegenstander waarschijnlijk ook
Altijd lekker dat soort wedstrijden als je nog amper getraind hebtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:06 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Bekerwedstrijdje.. volle bak gaan dus.
Nouja, we zijn al een maandje aan het trainen (3-4x per week) en hebben al drie oefenwedstrijden achter de rug. Niet geheel onvoorbereid dus..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd lekker dat soort wedstrijden als je nog amper getraind hebt
Wie ben jij en wat doe je hier?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Iwanius het volgende:
Een vraagje: Wat doet de TT in dit topic? Ik snap het verband tussen
een meidengroep en voetbal niet helemaal. Of is het gewoon komkommertijd
en de TT maar gewoon om iets te hebben voor dit topic als onderwerp?
Dan speel je redelijk op niveauquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:10 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Nouja, we zijn al een maandje aan het trainen (3-4x per week) en hebben al drie oefenwedstrijden achter de rug. Niet geheel onvoorbereid dus..
Victoria heeft van WAG een begrip gemaakt, zij was de pionierquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Iwanius het volgende:
Een vraagje: Wat doet de TT in dit topic? Ik snap het verband tussen
een meidengroep en voetbal niet helemaal. Of is het gewoon komkommertijd
en de TT maar gewoon om iets te hebben voor dit topic als onderwerp?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat doe je hier?
Dit is slowchat, daar gaat het over bier, kanker, lekkere wijven en voetbal.
Gaf net in de auto al 30 graden aan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om 11:00 was het hier al 27 graden
Hard gelopen vanmorgen, als een baas.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat. Ben al 3 uur fietsen en kano's aan het sjouwen verdomme da's pas warm
Ik heb ook hardgelopen vanmorgen.Weliswaar op de loopband met een ventilator vol op mijn bakkes, maar toch.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Hard gelopen vanmorgen, als een baas.
Echte mannen doen dat.
Goeie shit. Ik kan vanmiddag Arsenal - Sunderland lekker HD kijkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV - AZ fatsoenlijke plekken uitverkocht
Heb nu Sport1 Internet Aboo gedaan. Goede kwaliteit
Eredivisie op TV en Sport1 op de computer. En dan gifs maken. Niks mis meequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goeie shit. Ik kan vanmiddag Arsenal - Sunderland lekker HD kijken![]()
Naais toch? Alleen balen dat EL GO nog niet doet. Kutziggoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eredivisie op TV en Sport1 op de computer. En dan gifs maken. Niks mis mee
2 weken alquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naais toch? Alleen balen dat EL GO nog niet doet. Kutziggo
geen excusesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Echte mannen doen dat.
Ik lag toen nog wakker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Echte mannen doen dat.
Welke Dirk?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:59 schreef napoleonfour het volgende:
die Dirk in amersfoort is wel een hangplek voor zigeuners en tokkies happelde tering.
zit tegenover de HU. Supermarkt.quote:
Oh, die daar. Dat is Soesterkwartier. Daar wonen alleen maar tokkies.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zit tegenover de HU. Supermarkt.
blijkbaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, die daar. Dat is Soesterkwartier. Daar wonen alleen maar tokkies.
quote:Gers Pardoel vindt Badr Hari 'keivet'
AMSTERDAM - Gers Pardoel is fan van Badr Hari. De kickbokser wordt verdacht van zes mishandelingen, maar Pardoel heeft grote bewondering voor Hari.
"Nederland zal het wel raar vinden, maar ik vind hem gewoon keivet", zegt de rapper zaterdag in Het Parool.
De 31-jarige rapper waardeert het enorm als mensen ergens enorm gedreven in zijn. "Als ze passie voor iets hebben", zegt Pardoel, die bekend is van hits als Ik Neem Je Mee. In een documentaire van Profiel vertelde de 27-jarige voormalig wereldkampioen K1-vechten over zijn leven en liefde voor de sport. "Ik heb die documentaire gezien, dat is echt… wauw."
Pardoel is wel van mening dat het 'fout' is om buiten de ring door te gaan met vechten. "Maar verder weet ik niet wat er is gebeurd. Ik was er niet bij, dus daar heb ik geen mening over. Hij heeft mij persoonlijk in elk geval niks gedaan."
Is echt een frust, jaloers op zijn broer, jaloers op zijn dochter, als iemand het niet waard is die naam te dragen is hij het welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Fijne vader heeft die Estelle ik snap ineens waarom ze ontspoort isHopen dat je dochter snel weer trouwt omdat je vind dat ze je achternaam niet waard is
![]()
Tot zover het pauper nieuws, geen dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |