En ze houdt van Fifa en is Barca fan.quote:
Ja dat is al hele zomer zo. Is echt aantrekkelijk, alleen lelijk bij mensen met te grote kont.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Woensdag en donderdag gevoetbald en stad. Vandaag ff stad. Blijkbaar zijn hotpants weer helemaal hip
creepquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ze houdt van Fifa en is Barca fan.
Haar lievelingsspeler van Barca is Messi.
Soms ben je gewoon echt een enge pervert.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze geeft geen antwoord of ze zich morgen schaars gaat kleden
Ben weinig in de stad geweest deze zomer. Nu Uit en stad overspoeld met hotpants. De toekomst van Utrecht ziet er de komende 4 jaar iig weer goed uitquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat is al hele zomer zo. Is echt aantrekkelijk, alleen lelijk bij mensen met te grote kont.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms ben je gewoon echt een enge pervert.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ze houdt van Fifa en is Barca fan.
Haar lievelingsspeler van Barca is Messi.
En ze vindt naar de bioscoop gaan leuk.
Utrecht heeft ook knapste dames.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben weinig in de stad geweest deze zomer. Nu Uit en stad overspoeld met hotpants. De toekomst van Utrecht ziet er de komende 4 jaar iig weer goed uit
Nog zo'n eng ventje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:04 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb gewoon binnen 1 seconden haar twitter.
Nee maar je hoeft alleen maar plaatje naar Google te slepen en je kan alles vinden. Ik doe dat vaak om gewoon te checken of het werkt. Ik word soms bang van Google.quote:
Eens. Amsterdam lopen er wel meer maar allemaal van die verwaande wijven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Utrecht heeft ook knapste dames.
Rightquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe dat vaak om gewoon te checken of het werkt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
aantal posts: 5017 (gemiddeld 168 per dag)
Iets voor ajacied?
Stel je voor als 422 straks even laat als Rens mag opblijvenquote:100823 (gemiddeld 156 per dag)
Misschien is hij dood over verlamd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn hond slaapt met alle 4 poten omhoog, hihi
Die zijn ook niet knap maar lekker. Heb er 1 in mijn klas van dat soort en is niet echt leuk(gedrag).quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens. Amsterdam lopen er wel meer maar allemaal van die verwaande wijven.
Gedragquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die zijn ook niet knap maar lekker. Heb er 1 in mijn klas van dat soort en is niet echt leuk(gedrag).
Serieus dat doe ik echt gewoon bij iedereen. Hoe denk je dat ik Eminem twitter vond.quote:
Ja, die was anders onvindbaar iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus dat doe ik echt gewoon bij iedereen. Hoe denk je dat ik Eminem twitter vond.
Wat ben je voor sukkel.quote:
Is goed, ouwe stalker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan niet toch. Maak er maar van wat je wilt.
Ja, echt vies van mij dat jij dat leest ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik las penis. Smeerpijp dat je bent Rene
Krijg je als je de hele dag piemels in KPD zit te bekijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik las penis. Smeerpijp dat je bent Rene
Was hij met zijn homies?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, dan was jij het dus tochVolgende keer zal ik hallo zeggen.
Ja, maar inZanity is wel duidelijk de leider van die Posse.quote:
Dat is wel baas. Had het niet in hem gezien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, maar inZanity is wel duidelijk de leider van die Posse.
Kan nog niet slapenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gok dat de mod binnen nu en 3 á 4 dagen bekend worden gemaakt.
Waarom ba dum tss?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt man. Ik kwam jou tegen bij het einde van Halo 3
*Ba Dum Tss*
Maar jouw reactie is niet Ba Dum Tss waard. Ben nu serieus.quote:
Vond je hem goed dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar jouw reactie is niet Ba Dum Tss waard. Ben nu serieus.
Nee en is geen Ba Dum Tss reactie.quote:
Hebben ze geprobeerd alleen Guitarist was er niet. Hij weet het dus nog niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan nog niet slapen
Is de mod zelf al ingelicht?
Maar die dikke is al mod, joh...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hebben ze geprobeerd alleen Guitarist was er niet. Hij weet het dus nog niet.
Haters gonna hatequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee en is geen Ba Dum Tss reactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar die dikke is al mod, joh...
Mja, kwam er bij toeval achter aangezien die kerel hier nooit is.quote:
Wiesdaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, kwam er bij toeval achter aangezien die kerel hier nooit is.
Die rooie, genakt dusquote:
Blauwe.quote:
Deze man snapt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Blauwe.
Toekomstige mod samen met GGMM.
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Niemand OOT uitgespeeld?Wat doe ik hier
OOT?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Niemand OOT uitgespeeld?Wat doe ik hier
Trusten ginger.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu wel naar bed
Kusjekroel ditdat alles!
Gewoon die troll nakken door naast hem te staan en over z'n schoenen pissen, jatog.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan ren ik snel een wc met deur in
Ocarina of Time, wttog.quote:
Heb alleen Playstation 1 - 2 en Xbox 360.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelda Ocarina of Time. Meest bazige game ooit
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb alleen Playstation 1 - 2 en Xbox 360.
geen nintendo!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan ga je er maar 1 kopen op marktplaats.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:
quote:
Is nu te laat. Mijn jeugd heeft andere bazen spellen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan ga je er maar 1 kopen op marktplaats.
retronintendokopen.nlquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
N64 was echt nog duidelijk toffer dan de Playstation. Jammer dat het daarna fout is gegaan.
In Japan nog een winkel tegen gekomen waar ze NES, SNES en N64 in nieuwstaat hadden liggen. Baal ervan dat ik die niet meegenomen heb, maar games waren allemaal alleen in Japans en wist niet of die Europese spellen zou pakken. Volgens mij wel
nerdjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:32 schreef inZanity het volgende:
Enige spel wat wel tof was indertijd was Goldeneye.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
retronintendokopen.nl
retrogamewinkel.nl
Nogmaals; ik wil geen mod worden op jouw forum.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is goed goede vriend en toekomstige college als VBL mod.
Dat beweer ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals; ik wil geen mod worden op jouw forum.
Playstation 1 was baas man.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
N64 was echt nog duidelijk toffer dan de Playstation. Jammer dat het daarna fout is gegaan.
In Japan nog een winkel tegen gekomen waar ze NES, SNES en N64 in nieuwstaat hadden liggen. Baal ervan dat ik die niet meegenomen heb, maar games waren allemaal alleen in Japans en wist niet of die Europese spellen zou pakken. Volgens mij wel
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Playstation 1 was baas man.
Tekken 1, 2 en 3.
Dragon Ball Z Final Bout
Bloody Roar
Crash Bandicoot 3
Driver
Medal of Honor
Strider 2
Carmageddon
Allemaal bazen spellen.
Ik vergeet er denk ik paar maar fuck it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |