En ze houdt van Fifa en is Barca fan.quote:
Ja dat is al hele zomer zo. Is echt aantrekkelijk, alleen lelijk bij mensen met te grote kont.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Woensdag en donderdag gevoetbald en stad. Vandaag ff stad. Blijkbaar zijn hotpants weer helemaal hip
creepquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ze houdt van Fifa en is Barca fan.
Haar lievelingsspeler van Barca is Messi.
Soms ben je gewoon echt een enge pervert.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze geeft geen antwoord of ze zich morgen schaars gaat kleden
Ben weinig in de stad geweest deze zomer. Nu Uit en stad overspoeld met hotpants. De toekomst van Utrecht ziet er de komende 4 jaar iig weer goed uitquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat is al hele zomer zo. Is echt aantrekkelijk, alleen lelijk bij mensen met te grote kont.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms ben je gewoon echt een enge pervert.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ze houdt van Fifa en is Barca fan.
Haar lievelingsspeler van Barca is Messi.
En ze vindt naar de bioscoop gaan leuk.
Utrecht heeft ook knapste dames.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben weinig in de stad geweest deze zomer. Nu Uit en stad overspoeld met hotpants. De toekomst van Utrecht ziet er de komende 4 jaar iig weer goed uit
Nog zo'n eng ventje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:04 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb gewoon binnen 1 seconden haar twitter.
Nee maar je hoeft alleen maar plaatje naar Google te slepen en je kan alles vinden. Ik doe dat vaak om gewoon te checken of het werkt. Ik word soms bang van Google.quote:
Eens. Amsterdam lopen er wel meer maar allemaal van die verwaande wijven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Utrecht heeft ook knapste dames.
Rightquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe dat vaak om gewoon te checken of het werkt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
aantal posts: 5017 (gemiddeld 168 per dag)
Iets voor ajacied?
Stel je voor als 422 straks even laat als Rens mag opblijvenquote:100823 (gemiddeld 156 per dag)
Misschien is hij dood over verlamd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn hond slaapt met alle 4 poten omhoog, hihi
Die zijn ook niet knap maar lekker. Heb er 1 in mijn klas van dat soort en is niet echt leuk(gedrag).quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 04:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens. Amsterdam lopen er wel meer maar allemaal van die verwaande wijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |