Ik weet, maar had gevoel dat je dat dacht.quote:
Moet jij zeggen, als voormalig vaste gast van UDOWU.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het niveau is daar te laag voor mij.
Jouw past het precies.
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het niveau is daar te laag voor mij.
Jouw past het precies.
Toen ik daar was was UDOWU nog hoogstaand.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet jij zeggen als vaste gast van UDOWU.
Ik probeer je te helpen, maar dan moet je niet dit soort kinderachtige shit zeggen.quote:
Daarom is het gesloten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik daar was was UDOWU nog hoogstaand.
Bierquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voortaan een biertje minder drinken graag.
Komt dat het nu te heet is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen was ik er toch niet meer joh. Je bent niet echt in vorm vandaag he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohjeej, zal ik straks wel kunnen slapen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, daar ging het laatste beetje respect wat ik voor je had.
Eerste redelijk leuke opmerking van je in tijden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ohjeej, zal ik straks wel kunnen slapen?
Beter opletten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat heeft GGMM eigenlijk met voetbal? Ik zie hem nooit in de clubtopics posten.
Kut, ik moet mijn niveau weer laten verlagenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerste redelijk leuke opmerking van je in tijden.
Soort Jojoortje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat heeft GGMM eigenlijk met voetbal? Ik zie hem nooit in de clubtopics posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |