Om de een of andere reden had ik jou nou nooit voor een Moslim aangezienquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet je dat ik zo iets nooit heb gehad.
Terwijl ik dat eigenlijk wel eens aan wil hebben.
zijn moeder.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om de een of andere reden had ik jou nou nooit voor een Moslim aangezien(niet beledigend bedoeld ofzo hoor)
Wat is je afkomst als ik vragen mag?
Hij is PSV-er en woont in Utrecht. Kon bijna niet missen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om de een of andere reden had ik jou nou nooit voor een Moslim aangezien(niet beledigend bedoeld ofzo hoor)
Ah, duidelijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is PSV-er en woont in Utrecht. Kon bijna niet missen.
Een Koerd uit Irak.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is PSV-er en woont in Utrecht. Kon bijna niet missen.
quote:
quote:
Gaan toch alleen maar Marocs vanuit Utrecht naar PSVquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een Koerd uit Irak.
[..]
Hoe bedoel je?
Moet toegeven dat ik veel Marokkanen ken die voor PSV zijn, maar nee ben geen Mocro.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaan toch alleen maar Marocs vanuit Utrecht naar PSV
Op de dag dat Fernandez 11 wedstrijden geschorst wordt hang ik de vlag uit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:02 schreef Fok-it het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=171072
Als ze dat in Nederland nou ook wat vaker deden
Hoop dat hij niet `3x inmiddels* tegen dezelfde steen aan stootquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op de dag dat Fernandez 11 wedstrijden geschorst wordt hang ik de vlag uit.
Marcelo?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop dat hij niet `3x inmiddels* tegen dezelfde steen aan stoot
Zou al de 5e of 6e keer zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop dat hij niet `3x inmiddels* tegen dezelfde steen aan stoot
Fernandezquote:
Ik zag Marcelo meer als de steen.quote:
Marcelo? Eerder een ballonquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag Marcelo meer als de steen.
Is ook geen compliment.quote:
Dat verdient Marcelo ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |