Wie is dat dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:31 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doet zij dit soort dingen.
Ze is niet vies van een paar piemels.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:31 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doet zij dit soort dingen.
Trusten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben kapot... tijd om het slapen een kans te geven. Het is immers inmiddels afgekoeld tot 40 graden en stik benauwd op mijn kamer...
Een meid die speelt in tv serie genaamd 'Community'.quote:[..]
Wie is dat dan?
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is niet vies van een paar piemels.
Heb je geen ventilator?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben kapot... tijd om het slapen een kans te geven. Het is immers inmiddels afgekoeld tot 40 graden en stik benauwd op mijn kamer...
[..]
Wie is dat dan?
Beetje competitie is niet erg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Trusten.
[..]
Een meid die speelt in tv serie genaamd 'Community'.
[..]
Niets mis mee.
Eigenlijk wel. Met een andere man samen 1 meid neuken.
2 vrouwen lijkt me ook al niks.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Trusten.
[..]
Een meid die speelt in tv serie genaamd 'Community'.
[..]
Niets mis mee.
Eigenlijk wel. Met een andere man samen 1 meid neuken.
Naar mijn gevoel is het zo akward. Je wilt elkaar niet bekijken, je wilt elkaar niet aanraken en je wilt niet op hetzelfde plek gaan neuken.quote:
Dan moet je zorgen dat je beide je eigen plekje hebtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Naar mijn gevoel is het zo akward. Je wilt elkaar niet bekijken, je wilt elkaar niet aanraken en je wilt niet op hetzelfde plek gaan neuken.
Als je met 1 daarvan relatie hebt is het kut, want je mag andere meisje eigenlijk niet aanraken (dat gevoel krijg je).quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2 vrouwen lijkt me ook al niks.
'quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je met 1 daarvan relatie hebt is het kut, want je mag andere meisje eigenlijk niet aanraken (dat gevoel krijg je).
Allebei meisjes niet kennen en toch doen is fantasie (als je er niet voor betaald).
Zo gevoel krijg ik als ik er aan denk dan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Waarom zou je dat niet mogen als je vriendin het wel doet waarschijnlijk?
Mwah, als je vriendin een trio met een ander meisje wil geeft ze je eigenlijk toestemming om ook met haar dingen te doen. En ze zal dan ook niet vies zijn van wat afwisseling tussen jou en haarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo gevoel krijg ik als ik er aan denk dan.
Maar lijkt me gewoon raar dat je vriendin dan toe laat dat je sex hebt met andere en dat ze dan nog toekijkt ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, als je vriendin een trio met een ander meisje wil geeft ze je eigenlijk toestemming om ook met haar dingen te doen. En ze zal dan ook niet vies zijn van wat afwisseling tussen jou en haar
Ja het lijkt mij ook even raar als mijn vriendin het met een andere meid zou doen. Meeste zeggen wel heel erg snel: ja geil toch blabla, maar zou best kunnen dat je dat ook wel ongemakkelijk vindquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar lijkt me gewoon raar dat je vriendin dan toe laat dat je sex hebt met andere en dat ze dan nog toekijkt ook.
Ok.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Pas die TT van het Ajax topic eens aan man, Ajacied422 heeft weer eens aan zijn shift knop gezeten op plekken waar hij dat niet moet doen.
Ik zou denken dat ze lesbisch is ofzo. Waarom zouden ze het anders toe laten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het lijkt mij ook even raar als mijn vriendin het met een andere meid zou doen. Meeste zeggen wel heel erg snel: ja geil toch blabla, maar zou best kunnen dat je dat ook wel ongemakkelijk vind
okquote:
Nou lesbisch niet want ze heeft een relatie met jouquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou denken dat ze lesbisch is ofzo. Waarom zouden ze het anders toe laten?
Ja heb gevoel dat iedere meisje nu BI is. Genoeg feestjes geweest waar meisjes (die ik vaak ken) met elkaar zoenen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou lesbisch niet want ze heeft een relatie met jouEerder bi-schierig, maja dat is tegenwoordig heel vrouwelijk Nederland
Jij ook al?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net DE perfecte borsten gezien in KPD
DM?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net DE perfecte borsten gezien in KPD
Dat dacht ik toen je dit zei:quote:
quote:
Ligt ook aan de leeftijd. als ze jong zijn is het ook vaak aandacht en alcohol.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja heb gevoel dat iedere meisje nu BI is. Genoeg feestjes geweest waar meisjes (die ik vaak ken) met elkaar zoenen.
Aha.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat dacht ik toen je dit zei:
[..]
Rond 18-20 jaar dus je kan gelijk hebben. Alleen is soms raar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt ook aan de leeftijd. als ze jong zijn is het ook vaak aandacht en alcohol.
Ga zelf maar kieknquote:
Nee, want heb geen honger terwijl ik morgen vast.quote:
Heb geen KPD rechten.quote:
.. Wat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, want heb geen honger terwijl ik morgen vast.
Ik heb geen honger, maar moet eigenlijk eten omdat ik morgen vast.quote:
Oh zo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb geen honger, maar moet eigenlijk eten omdat ik morgen vast.
luister het eensquote:
Ramadan. Wel laatste dag.quote:
Oh, was dat nog steeds bezig joh?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ramadan. Wel laatste dag.
Zondag Suikerfeest.
joymii login werkt nogquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ramadan. Wel laatste dag.
Zondag Suikerfeest.
Weet je dat ik zo iets nooit heb gehad.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh zondag. De buurman had vandaag al zo'n speciale jurk aan.
quote:
Om de een of andere reden had ik jou nou nooit voor een Moslim aangezienquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet je dat ik zo iets nooit heb gehad.
Terwijl ik dat eigenlijk wel eens aan wil hebben.
zijn moeder.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om de een of andere reden had ik jou nou nooit voor een Moslim aangezien(niet beledigend bedoeld ofzo hoor)
Wat is je afkomst als ik vragen mag?
Hij is PSV-er en woont in Utrecht. Kon bijna niet missen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om de een of andere reden had ik jou nou nooit voor een Moslim aangezien(niet beledigend bedoeld ofzo hoor)
Ah, duidelijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is PSV-er en woont in Utrecht. Kon bijna niet missen.
Een Koerd uit Irak.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is PSV-er en woont in Utrecht. Kon bijna niet missen.
quote:
quote:
Gaan toch alleen maar Marocs vanuit Utrecht naar PSVquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een Koerd uit Irak.
[..]
Hoe bedoel je?
Moet toegeven dat ik veel Marokkanen ken die voor PSV zijn, maar nee ben geen Mocro.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaan toch alleen maar Marocs vanuit Utrecht naar PSV
Op de dag dat Fernandez 11 wedstrijden geschorst wordt hang ik de vlag uit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:02 schreef Fok-it het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=171072
Als ze dat in Nederland nou ook wat vaker deden
Hoop dat hij niet `3x inmiddels* tegen dezelfde steen aan stootquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op de dag dat Fernandez 11 wedstrijden geschorst wordt hang ik de vlag uit.
Marcelo?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop dat hij niet `3x inmiddels* tegen dezelfde steen aan stoot
Zou al de 5e of 6e keer zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop dat hij niet `3x inmiddels* tegen dezelfde steen aan stoot
Fernandezquote:
Ik zag Marcelo meer als de steen.quote:
Marcelo? Eerder een ballonquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag Marcelo meer als de steen.
Is ook geen compliment.quote:
Dat verdient Marcelo ook nietquote:
Ik weet, maar had gevoel dat je dat dacht.quote:
Moet jij zeggen, als voormalig vaste gast van UDOWU.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het niveau is daar te laag voor mij.
Jouw past het precies.
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het niveau is daar te laag voor mij.
Jouw past het precies.
Toen ik daar was was UDOWU nog hoogstaand.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet jij zeggen als vaste gast van UDOWU.
Ik probeer je te helpen, maar dan moet je niet dit soort kinderachtige shit zeggen.quote:
Daarom is het gesloten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik daar was was UDOWU nog hoogstaand.
Bierquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voortaan een biertje minder drinken graag.
Komt dat het nu te heet is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen was ik er toch niet meer joh. Je bent niet echt in vorm vandaag he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohjeej, zal ik straks wel kunnen slapen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, daar ging het laatste beetje respect wat ik voor je had.
Eerste redelijk leuke opmerking van je in tijden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ohjeej, zal ik straks wel kunnen slapen?
Beter opletten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat heeft GGMM eigenlijk met voetbal? Ik zie hem nooit in de clubtopics posten.
Kut, ik moet mijn niveau weer laten verlagenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerste redelijk leuke opmerking van je in tijden.
Soort Jojoortje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat heeft GGMM eigenlijk met voetbal? Ik zie hem nooit in de clubtopics posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |