Achja, heeft ons wel mooi 15mil netto opgeleverd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Munstermanwaarom komt die vent zijn belofte nooit na?. Walgelijk hoe hij Luuk de Jong behandelde en hem bijna zijn droom transfer door de neus boorde
Hij doet zo zijn bestquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Na LOTR kon het dan ook niet slechter. LOTR is echt een dieptepunt in de filmgeschiedenis.
Grootste talent ooit van PSV>Ajax>Vitesse>Antalyaspor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Las het net ja, zijn carrière is ook voorbij.
Amrabat kon ook al na een half jaar weer voor miljoenen naar Galatasaray. Al denk ik niet dat Aissati de inzet en moraal heeft die Amrabat wel kon tonen (Al ging ook hij moeilijk doen toen hij niet direct mocht vertrekkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Las het net ja, zijn carrière is ook voorbij.
Succes, je zult het nodig hebben in deze hitte/benauwdheid.quote:
Trusten (als het lukt).quote:
Pas die TT van het Ajax topic eens aan man, Ajacied422 heeft weer eens aan zijn shift knop gezeten op plekken waar hij dat niet moet doen.quote:
En zie mijn goede analyse daar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Pas die TT van het Ajax topic eens aan man, Ajacied422 heeft weer eens aan zijn shift knop gezeten op plekken waar hij dat niet moet doen.
Nee man dat denk ik echt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, geforceerd wit voetje halen bij de amsterdammers
Net als Assaidi en Narsingh?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Fontas en Dos Santos komen voor 1 september naar Ajax, let maar op man.
Dos Santos gaat naar Arsenal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Fontas en Dos Santos komen voor 1 september naar Ajax, let maar op man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |