Kroegen en zo inkomen is alleen wat lastigerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch nog niet zeker?
En boeiend. Alsof het moeilijk was om op je 14e aan wat dan ook te komenAl die alcohol/drugs wetjes zijn zo treurig
Zieke shitquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Groninger_hiv-zaak
Gevonden, dit kan je toch niet ontgaan zijn? Al zat ik er als deelnemer natuurlijk wel dichter op.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Groninger_hiv-zaak
Gevonden, dit kan je toch niet ontgaan zijn? Al zat ik er als deelnemer natuurlijk wel dichter op.
Tuurlijk wel, de tijd dat je je voor AIDS hoeft te schamen is allang verleden tijd. Het is dat Smoofie een ban heeft anders zou hij het beamen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:29 schreef TwenteFC het volgende:
Leven die 3 nog dan? Neem aan dat als iemand je Cartman-style aids geeft dat je hem/haar dan langzaam met een mes gaat bewerken.
Ja, ik heb het redelijk overleefd. Paar zwarte 'gaten' . Maar we hebben met zijn allen besloten niet meer aan de cognac te gaan, want we vonden het allemaal kankerbocht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha... en na die 'cognac' wel bij bewustzijn gebleven?
Agressieve Duitser dat je bent... Wie zou je daarna pakken, scoutingmeisjes?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:30 schreef TwenteFC het volgende:
Ja dat werd me al duidelijk gemaakt
edit: maar dodelijk of niet, ik zou ze niet vrij laten rondlopen.
Naja als de kater mee viel bracht het wel het gewenste resultaat toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, ik heb het redelijk overleefd. Paar zwarte 'gaten' . Maar we hebben met zijn allen besloten niet meer aan de cognac te gaan, want we vonden het allemaal kankerbocht.
Sowieso als je het verschil met Sherry niet proeft kan je het beter latenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, ik heb het redelijk overleefd. Paar zwarte 'gaten' . Maar we hebben met zijn allen besloten niet meer aan de cognac te gaan, want we vonden het allemaal kankerbocht.
Zieke geest heb je wel, scoutingmeisjes vergelijken met mensen die je opzettelijk aids injecteren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Agressieve Duitser dat je bent... Wie zou je daarna pakken, scoutingmeisjes?
Sorry ik verveel me. Net thuis en te laat om nog plannen te makenHet is ook zo benauwd
Wat hadden geestelijk gehandicapte met Joden te maken dan?... Waarom ga je ook serieus op mij in?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zieke geest heb je wel, scoutingmeisjes vergelijken met mensen die je opzettelijk aids injecteren.
Ik ga straks 3 aflevering kijken. Had ze gemist door OS.quote:
Daarom. Hadden daarvoor ook al een enkele Ketel op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso als je het verschil met Sherry niet proeft kan je het beter laten
Niks hier op de VBL-SC is serieus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat hadden geestelijk gehandicapte met Joden te maken dan?... Waarom ga je ook serieus op mij in?
Munstermanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niks hier op de VBL-SC is serieus.
en hebt atm geen fuck te doen dus kan ik maar net zo goed op jou reageren.
Welke serie is het? Ik herken haar nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga straks 3 aflevering kijken. Had ze gemist door OS.
Mee eens of een dodelijk bedrijfs-ongeval tot ramp bombarderen om good feeling te kweken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Munstermanwaarom komt die vent zijn belofte nooit na?. Walgelijk hoe hij Luuk de Jong behandelde en hem bijna zijn droom transfer door de neus boorde
Suits.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke serie is het? Ik herken haar niet
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:41 schreef Happel het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1632701/
Achja, heeft ons wel mooi 15mil netto opgeleverd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Munstermanwaarom komt die vent zijn belofte nooit na?. Walgelijk hoe hij Luuk de Jong behandelde en hem bijna zijn droom transfer door de neus boorde
Hij doet zo zijn bestquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Na LOTR kon het dan ook niet slechter. LOTR is echt een dieptepunt in de filmgeschiedenis.
Grootste talent ooit van PSV>Ajax>Vitesse>Antalyaspor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Las het net ja, zijn carrière is ook voorbij.
Amrabat kon ook al na een half jaar weer voor miljoenen naar Galatasaray. Al denk ik niet dat Aissati de inzet en moraal heeft die Amrabat wel kon tonen (Al ging ook hij moeilijk doen toen hij niet direct mocht vertrekkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Las het net ja, zijn carrière is ook voorbij.
Succes, je zult het nodig hebben in deze hitte/benauwdheid.quote:
Trusten (als het lukt).quote:
Pas die TT van het Ajax topic eens aan man, Ajacied422 heeft weer eens aan zijn shift knop gezeten op plekken waar hij dat niet moet doen.quote:
En zie mijn goede analyse daar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Pas die TT van het Ajax topic eens aan man, Ajacied422 heeft weer eens aan zijn shift knop gezeten op plekken waar hij dat niet moet doen.
Nee man dat denk ik echt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, geforceerd wit voetje halen bij de amsterdammers
Net als Assaidi en Narsingh?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Fontas en Dos Santos komen voor 1 september naar Ajax, let maar op man.
Dos Santos gaat naar Arsenal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Fontas en Dos Santos komen voor 1 september naar Ajax, let maar op man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |