achabarquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:18 schreef Cara het volgende:
[..]
achabar
lekker vooral niet eten en lui trainen en dan de Vrij er maar uitschoppen
lekker rustig aan toch, doet de tegenstander waarschijnlijk ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:49 schreef SportmanNR1 het volgende:
Bah bah.. 18.00 uur voetballen. En het is dan 35 graden hier
Bekerwedstrijdje.. volle bak gaan dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
lekker rustig aan toch, doet de tegenstander waarschijnlijk ook
Altijd lekker dat soort wedstrijden als je nog amper getraind hebtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:06 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Bekerwedstrijdje.. volle bak gaan dus.
Nouja, we zijn al een maandje aan het trainen (3-4x per week) en hebben al drie oefenwedstrijden achter de rug. Niet geheel onvoorbereid dus..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd lekker dat soort wedstrijden als je nog amper getraind hebt
Wie ben jij en wat doe je hier?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Iwanius het volgende:
Een vraagje: Wat doet de TT in dit topic? Ik snap het verband tussen
een meidengroep en voetbal niet helemaal. Of is het gewoon komkommertijd
en de TT maar gewoon om iets te hebben voor dit topic als onderwerp?
Dan speel je redelijk op niveauquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:10 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Nouja, we zijn al een maandje aan het trainen (3-4x per week) en hebben al drie oefenwedstrijden achter de rug. Niet geheel onvoorbereid dus..
Victoria heeft van WAG een begrip gemaakt, zij was de pionierquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:13 schreef Iwanius het volgende:
Een vraagje: Wat doet de TT in dit topic? Ik snap het verband tussen
een meidengroep en voetbal niet helemaal. Of is het gewoon komkommertijd
en de TT maar gewoon om iets te hebben voor dit topic als onderwerp?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat doe je hier?
Dit is slowchat, daar gaat het over bier, kanker, lekkere wijven en voetbal.
Gaf net in de auto al 30 graden aan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om 11:00 was het hier al 27 graden
Hard gelopen vanmorgen, als een baas.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat. Ben al 3 uur fietsen en kano's aan het sjouwen verdomme da's pas warm
Ik heb ook hardgelopen vanmorgen.Weliswaar op de loopband met een ventilator vol op mijn bakkes, maar toch.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Hard gelopen vanmorgen, als een baas.
Echte mannen doen dat.
Goeie shit. Ik kan vanmiddag Arsenal - Sunderland lekker HD kijkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV - AZ fatsoenlijke plekken uitverkocht
Heb nu Sport1 Internet Aboo gedaan. Goede kwaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |