Eredivisie op TV en Sport1 op de computer. En dan gifs maken. Niks mis meequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goeie shit. Ik kan vanmiddag Arsenal - Sunderland lekker HD kijken![]()
Naais toch? Alleen balen dat EL GO nog niet doet. Kutziggoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eredivisie op TV en Sport1 op de computer. En dan gifs maken. Niks mis mee
2 weken alquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naais toch? Alleen balen dat EL GO nog niet doet. Kutziggo
geen excusesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Hard gelopen vanmorgen, als een baas.
Echte mannen doen dat.
Ik lag toen nog wakker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Hard gelopen vanmorgen, als een baas.
Echte mannen doen dat.
Welke Dirk?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:59 schreef napoleonfour het volgende:
die Dirk in amersfoort is wel een hangplek voor zigeuners en tokkies happelde tering.
zit tegenover de HU. Supermarkt.quote:
Oh, die daar. Dat is Soesterkwartier. Daar wonen alleen maar tokkies.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zit tegenover de HU. Supermarkt.
blijkbaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, die daar. Dat is Soesterkwartier. Daar wonen alleen maar tokkies.
quote:Gers Pardoel vindt Badr Hari 'keivet'
AMSTERDAM - Gers Pardoel is fan van Badr Hari. De kickbokser wordt verdacht van zes mishandelingen, maar Pardoel heeft grote bewondering voor Hari.
"Nederland zal het wel raar vinden, maar ik vind hem gewoon keivet", zegt de rapper zaterdag in Het Parool.
De 31-jarige rapper waardeert het enorm als mensen ergens enorm gedreven in zijn. "Als ze passie voor iets hebben", zegt Pardoel, die bekend is van hits als Ik Neem Je Mee. In een documentaire van Profiel vertelde de 27-jarige voormalig wereldkampioen K1-vechten over zijn leven en liefde voor de sport. "Ik heb die documentaire gezien, dat is echt… wauw."
Pardoel is wel van mening dat het 'fout' is om buiten de ring door te gaan met vechten. "Maar verder weet ik niet wat er is gebeurd. Ik was er niet bij, dus daar heb ik geen mening over. Hij heeft mij persoonlijk in elk geval niks gedaan."
Is echt een frust, jaloers op zijn broer, jaloers op zijn dochter, als iemand het niet waard is die naam te dragen is hij het welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Fijne vader heeft die Estelle ik snap ineens waarom ze ontspoort isHopen dat je dochter snel weer trouwt omdat je vind dat ze je achternaam niet waard is
![]()
Tot zover het pauper nieuws, geen dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |