Je bent nu 17 toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
18+ godverdomme, dat dit ook in NL komt jezus man.
Tsjah, dan is het wel kut voor je.quote:
truequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tsjah, dan is het wel kut voor je.
Net een beetje gewend aan alcohol halen, en dan moet je volgend jaar weer een jaar rond schooieren voordat je het weer zelf kan halen.
Is toch nog niet zeker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tsjah, dan is het wel kut voor je.
Net een beetje gewend aan alcohol halen, en dan moet je volgend jaar weer een jaar rond schooieren voordat je het weer zelf kan halen.
Inderdaad triest allemaal, maar moet zeggen dat het me niet zoveel meer boeit nu ik er sowieso geen last meer van heb.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch nog niet zeker?
En boeiend. Alsof het moeilijk was om op je 14e aan wat dan ook te komenAl die alcohol/drugs wetjes zijn zo treurig
Ik heb net gehaald. 6 koude halve liters en 2 jointjes. Ik kom de nacht wel doorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:45 schreef Saind het volgende:
Jongens hoezo zitten juulie nie aan de alcohol
Ik moest laatst m'n id nog laten zien in de Gall&Gall. Ben 25 en heb verdomme een kale kopquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inderdaad triest allemaal, maar moet zeggen dat het me niet zoveel meer boeit nu ik er sowieso geen last meer van heb.
Nog genoeg zuiperij de komende dagen, morgen kermis, zondag familiedag, maandag strand.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:45 schreef Saind het volgende:
Jongens hoezo zitten juulie nie aan de alcohol
Blehblehblehblegbelegvlehquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb net gehaald. 6 koude halve liters en 2 jointjes. Ik kom de nacht wel door
Het is soms triest met sigaretten halen, staat er een jochie van 16 achter de balie en die gaat je vragen om je ID kaartquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moest laatst m'n id nog laten zien in de Gall&Gall. Ben 25 en heb verdomme een kale kopKansloos.
In Amerika nog erger though. Daar moest m'n oma zich op 80 jarige leeftijd nog identificeren
Die gast woont dus bij mijn moeder in de straat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:32 schreef Happel het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/progra(...)vering-7/rocker-daan
gayquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nog genoeg zuiperij de komende dagen, morgen kermis, zondag familiedag, maandag strand.
Godver dat wordt dus weer mijn nek breken in die gegraven kuilen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nog genoeg zuiperij de komende dagen, morgen kermis, zondag familiedag, maandag strand.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godver dat wordt dus weer mijn nek breken in die gegraven kuilen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godver dat wordt dus weer mijn nek breken in die gegraven kuilen.
Mwa hij kan weinig anders. Hier heb ik bijna meer respect voor dat het CDA als grondlegger voor de langstudeerboetequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha die Halbe Zijlstra wat een faler
Die Halbe Zijlstra heeft zelf ook meer dan 6 jaar gestudeerd héquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa hij kan weinig anders. Hier heb ik bijna meer respect voor dat het CDA als grondlegger voor de langstudeerboeteBlij ben ik er niet mee maar ik had niet anders verwacht.
Tja... ik vind het ook een kansloze boete hoor maar het enkel verhalen op studenten die een superbaan vinden wat o.a. de PVDA voorstelt is ook populistisch en eigenlijk onhaalbaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Halbe Zijlstra heeft zelf ook meer dan 6 jaar gestudeerd hé
Nee, die niet heeft niet gestudeerd. Vindt 9 procent van NL en 100 procent van Fok.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Halbe Zijlstra heeft zelf ook meer dan 6 jaar gestudeerd hé
Die hele generatie die nu aan de macht is heeft meer dan 6 jaar gestudeerd. En lekker lopen blowen en aan de Acid en nu zoveel mogelijk verboden makenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, die niet heeft niet gestudeerd. Vindt 9 procent van NL en 100 procent van Fok.
Wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb een barbeque bij de vriend van mijn vader die 50 is geworden
In een droomwereld hadden ze toen al zoveel bezuinigd dat het nu niet nodig was maar ja... Ach fuck deze ja tog te serieuz mattie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die hele generatie die nu aan de macht is heeft meer dan 6 jaar gestudeerd. En lekker lopen blowen en aan de Acid en nu zoveel mogelijk verboden makenJammer.
Maar duurt niet zo lang hoor. Hopelijk kan ik dan nog het slot van Tottenham - Newcastle meepikkenquote:
Jij bent 14 toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet ik nu naar bed gaan? Het is heet
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent 14 toch?
Dan had je na Sesamstraat al op bed moeten liggen.
Op jouw leeftijd is het zo laat maken anders ook niet verstandig. Je lichaam herstelt steeds minder snel...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent 14 toch?
Dan had je na Sesamstraat al op bed moeten liggen.
Zeker waar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd is het zo laat maken anders ook niet verstandig. Je lichaam herstelt steeds minder snel...
Eén sherry en hij is er weer bovenopquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd is het zo laat maken anders ook niet verstandig. Je lichaam herstelt steeds minder snel...
Het was cognac. Maar dat hoorde ik pas een dag later.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eén sherry en hij is er weer bovenop
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Kennen jullie Slender? Paar vrienden van me hebben dat gespeeld en het schijnt echt eng te zijn, hoewel het dus maar een spelletje is
Ga t zo ook wel ff downloaden
Aha... en na die 'cognac' wel bij bewustzijn gebleven? Na die AIDS feestjes in Groningen paar jaar terug kun je niet voorzichtig genoeg zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Het was cognac. Maar dat hoorde ik pas een dag later.
[..]
AIDS feestjes?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha... en na die 'cognac' wel bij bewustzijn gebleven? Na die AIDS feestjes in Groningen paar jaar terug kun je niet voorzichtig genoeg zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Groninger_hiv-zaakquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Groninger_hiv-zaak
Gevonden, dit kan je toch niet ontgaan zijn? Al zat ik er als deelnemer natuurlijk wel dichter op.
Kroegen en zo inkomen is alleen wat lastigerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch nog niet zeker?
En boeiend. Alsof het moeilijk was om op je 14e aan wat dan ook te komenAl die alcohol/drugs wetjes zijn zo treurig
Zieke shitquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gevonden, dit kan je toch niet ontgaan zijn? Al zat ik er als deelnemer natuurlijk wel dichter op.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de tijd dat je je voor AIDS hoeft te schamen is allang verleden tijd. Het is dat Smoofie een ban heeft anders zou hij het beamen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:29 schreef TwenteFC het volgende:
Leven die 3 nog dan? Neem aan dat als iemand je Cartman-style aids geeft dat je hem/haar dan langzaam met een mes gaat bewerken.
Ja, ik heb het redelijk overleefd. Paar zwarte 'gaten' . Maar we hebben met zijn allen besloten niet meer aan de cognac te gaan, want we vonden het allemaal kankerbocht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha... en na die 'cognac' wel bij bewustzijn gebleven?
Agressieve Duitser dat je bent... Wie zou je daarna pakken, scoutingmeisjes?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:30 schreef TwenteFC het volgende:
Ja dat werd me al duidelijk gemaakt
edit: maar dodelijk of niet, ik zou ze niet vrij laten rondlopen.
Naja als de kater mee viel bracht het wel het gewenste resultaat toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, ik heb het redelijk overleefd. Paar zwarte 'gaten' . Maar we hebben met zijn allen besloten niet meer aan de cognac te gaan, want we vonden het allemaal kankerbocht.
Sowieso als je het verschil met Sherry niet proeft kan je het beter latenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, ik heb het redelijk overleefd. Paar zwarte 'gaten' . Maar we hebben met zijn allen besloten niet meer aan de cognac te gaan, want we vonden het allemaal kankerbocht.
Zieke geest heb je wel, scoutingmeisjes vergelijken met mensen die je opzettelijk aids injecteren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Agressieve Duitser dat je bent... Wie zou je daarna pakken, scoutingmeisjes?
Sorry ik verveel me. Net thuis en te laat om nog plannen te makenHet is ook zo benauwd
Wat hadden geestelijk gehandicapte met Joden te maken dan?... Waarom ga je ook serieus op mij in?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zieke geest heb je wel, scoutingmeisjes vergelijken met mensen die je opzettelijk aids injecteren.
Ik ga straks 3 aflevering kijken. Had ze gemist door OS.quote:
Daarom. Hadden daarvoor ook al een enkele Ketel op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso als je het verschil met Sherry niet proeft kan je het beter laten
Niks hier op de VBL-SC is serieus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat hadden geestelijk gehandicapte met Joden te maken dan?... Waarom ga je ook serieus op mij in?
Munstermanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niks hier op de VBL-SC is serieus.
en hebt atm geen fuck te doen dus kan ik maar net zo goed op jou reageren.
Welke serie is het? Ik herken haar nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga straks 3 aflevering kijken. Had ze gemist door OS.
Mee eens of een dodelijk bedrijfs-ongeval tot ramp bombarderen om good feeling te kweken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Munstermanwaarom komt die vent zijn belofte nooit na?. Walgelijk hoe hij Luuk de Jong behandelde en hem bijna zijn droom transfer door de neus boorde
Suits.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke serie is het? Ik herken haar niet
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:41 schreef Happel het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1632701/
Achja, heeft ons wel mooi 15mil netto opgeleverd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Munstermanwaarom komt die vent zijn belofte nooit na?. Walgelijk hoe hij Luuk de Jong behandelde en hem bijna zijn droom transfer door de neus boorde
Hij doet zo zijn bestquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Na LOTR kon het dan ook niet slechter. LOTR is echt een dieptepunt in de filmgeschiedenis.
Grootste talent ooit van PSV>Ajax>Vitesse>Antalyaspor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Las het net ja, zijn carrière is ook voorbij.
Amrabat kon ook al na een half jaar weer voor miljoenen naar Galatasaray. Al denk ik niet dat Aissati de inzet en moraal heeft die Amrabat wel kon tonen (Al ging ook hij moeilijk doen toen hij niet direct mocht vertrekkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Las het net ja, zijn carrière is ook voorbij.
Succes, je zult het nodig hebben in deze hitte/benauwdheid.quote:
Trusten (als het lukt).quote:
Pas die TT van het Ajax topic eens aan man, Ajacied422 heeft weer eens aan zijn shift knop gezeten op plekken waar hij dat niet moet doen.quote:
En zie mijn goede analyse daar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Pas die TT van het Ajax topic eens aan man, Ajacied422 heeft weer eens aan zijn shift knop gezeten op plekken waar hij dat niet moet doen.
Nee man dat denk ik echt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, geforceerd wit voetje halen bij de amsterdammers
Net als Assaidi en Narsingh?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Fontas en Dos Santos komen voor 1 september naar Ajax, let maar op man.
Dos Santos gaat naar Arsenal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Fontas en Dos Santos komen voor 1 september naar Ajax, let maar op man.
Sahin wilt naar Arsenal, maar Mourinho wilt hem bij Liverpool. Dus weet niet wat er gebeurt.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sahin wilt naar Arsenal, maar Mourinho Unico wilt hem bij Liverpool. Dus weet niet wat er gebeurt.
Dit wordt wel heel persoonlijk. Zoek je een afkickbuddy?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie zit er eigenlijk in de verslavingszorg?
Nee, nog niet. Maar volgende week ff krokodil proberen dus alvast een beetje netwerken he.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit wordt wel heel persoonlijk. Zoek je een afkickbuddy?
WTF is krokodil? Jullie hebben er steeds over.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar volgende week ff krokodil proberen dus alvast een beetje netwerken he.
Type in krokodil russia op google en doe dan afbeeldingenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
WTF is krokodil? Jullie hebben er steeds over.
Russische drug waar je als je verslaafd er aan bent binnen een paar maanden dood bentquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
WTF is krokodil? Jullie hebben er steeds over.
Beeldmateriaal geeft een beter beeld. Sinds paar jaar is dit een rage onder de Russische jeugd met inmiddels al ruin een miljoen potentiele doden. (Er is eigenlijk geen weg terug)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Type in krokodil russia op google en doe dan afbeeldingen
Het is ook bizar hoe dat gemaakt word, ze gooien er echt de raarste dingen inquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beeldmateriaal geeft een beter beeld. Sinds paar jaar is dit een rage onder de Russische jeugd met inmiddels al ruin een miljoen potentiele doden. (Er is eigenlijk geen weg terug)
1. flikker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Krokodil is relatief eenvoudig te maken met codeïne, fosfor uit luciferkoppen, benzine en jodium.
Zo de tering zeg, wat is dit dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Te arm voor normale drugs blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1. flikker.
2. Waarom gebruiken mensen dat soort dingen?
[..]
Omdat ze verslaafd zijn aan heroine maar op een gegeven moment geen geld of geen aanvoer meer hebben. Dan maken ze zelf krokodil.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1. flikker.
[..]
Russen geven geen fuck om hun leven, punt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1. flikker.
[..]
De naam klopt wel aardigquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat ze verslaafd zijn aan heroine maar op een gegeven moment geen geld of geen aanvoer meer hebben. Dan maken ze zelf krokodil.
ooooooooooooohhhhhhhhhquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Russen geven geen fuck om hun leven, punt.
http://www.fundalize.com/(...)odil_NSFW_18-193502/
Alsof het de rottende vlees lucht overtreftquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Schijnt ook echt een ontzettende putlucht vanaf te komen die super lang blijft hangen. Beste is dan nog om zo'n huis waar ze hebben gebruikt af te branden
Doe nooit aan dat soort filmpjes. Dingen blijven lang op mijn netvliezen hangen.quote:
Wacht maar tot je moeder straks je lichaam zonder huid zietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een watjes. Ik gebruik het dagelijks en ik heb geen last
Kunt er gewoon op klikken. Op die site staan dus een aantal filmpjes waarvan geen enkele autostart.quote:
Ga iemand anders trollen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kunt er gewoon op klikken. Op die site staan dus een aantal filmpjes waarvan geen enkele autostart.
De link kan je wel op klikken, zijn 2 youtube filmpjes van mensen die eraan worden behandeld. Been bestaande uit wat botten meer niet.quote:
Oh oke. Maar ga niet kijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De link kan je wel op klikken, zijn 2 youtube filmpjes van mensen die eraan worden behandeld. Been bestaande uit wat botten meer niet.
quote:A Dr Yegorov spoke about the distinct, pungent smell of Krokodil users "It's that smell of iodine that infuses all their clothes...There's no way to wash it out, all you can do is burn the clothes. Any flat that has been used as a krokodil cooking house is best forgotten about as a place to live. You'll never get that smell out of the flat."
Ik heb geklikt en je hebt gelijk. Maar je geeft vaak aan dat je alleen maar trollt daarom.quote:
Alsof je om die geur geeft als je daar aan verslaafd bentquote:
Nee, tuurlijk niet. Maar voor niet-verslaafden wel een beetje jammer als hele steden onbewoonbaar zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof je om die geur geeft als je daar aan verslaafd bent
In dat soort armoedsdorpen waar het meestal gebruikt word zijn er geen niet-verslaafdenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Maar voor niet-verslaafden wel een beetje jammer als hele steden onbewoonbaar zijn
Waarom denk je dat alle russen niets om hun leven geven?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:47 schreef mrstylo het volgende:
Maar weten jullie misschien waarom Russen echt geen fuck over hun leven geven? Lijkt me best zorgwekkend.
Het lijkt qua effect op heroine. Met het verschil dat je met heroine theoretisch 100 kan worden en met Krokodil heb je nog een paar maanden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Werkt dit gewoon over je hele lichaam door of wat? Ik ga er eens wat over lezen, heb toch niks te doen.
Ik doe niet aan trollen ik ben alleen niet serieus te nemenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb geklikt en je hebt gelijk. Maar je geeft vaak aan dat je alleen maar trollt daarom.
Dat gevoel krijg ik en andere hier bevestigen het ook. En ik wil nu weten waarom.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom denk je dat alle russen niets om hun leven geven?
Mwah, de mensen die hier aan verslaafd zijn groeien meestal gewoon op in een kansarm milleu. de welgestelde zul je echt niet aan de krokodil zien zittenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik en andere hier bevestigen het ook.
Die steden zijn depressieve betonblokken, jeugd geen kansen en dan slaat de verveling al snel toe. Eenmaal verslaafd en geen verbetering...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:47 schreef mrstylo het volgende:
Maar weten jullie misschien waarom Russen echt geen fuck over hun leven geven? Lijkt me best zorgwekkend.
Nee, die vertonen zelfdestructief gedrag in een resort in Thailand.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, de mensen die hier aan verslaafd zijn groeien meestal gewoon op in een kansarm milleu. de welgestelde zul je echt niet aan de krokodil zien zitten
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, die vertonen zelfdestructief gedrag in een resort in Thailand.
Helaas nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog nooit "welgestelde" Russen tegen gekomen op vakantie?
VI was niet bijzonder..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Naja fuck VI dan maar. Die stream blijft vastlopen op vaste momenten.
Een goede vakantie voor een welgestelde Rus bestaat uit jezelf vanaf 10 uur 's morgens bezatten, beetje in het zwembad pissen, buffet leegvreten, kotsen, slapen, overnieuw.quote:
Dus hoe elke 18jarige Nederland in Lloret doet?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een goede vakantie voor een welgestelde Rus bestaat uit jezelf vanaf 10 uur 's morgens bezatten, beetje in het zwembad pissen, buffet leegvreten, kotsen, slapen, overnieuw.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een goede vakantie voor een welgestelde Rus bestaat uit jezelf vanaf 10 uur 's morgens bezatten, beetje in het zwembad pissen, buffet leegvreten, kotsen, slapen, overnieuw.
Er zijn nu best veel resorts die adverteren met "gegarandeerd geen Russen". Dat hebben wij zelfs in Loret niet voor elkaar gekregenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus hoe elke 18jarige Nederland in Lloret doet?
Voor welke competitie? PL staan er al.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand trouwens al doelpuntenmaker odds tegen gekomen toevallig?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Hier kijk mrstylo, hij moest verplicht alleen in de hoek zitten, ze knippen hem er straks af.
[ afbeelding ]
Hier kijk mrstylo, hij moest verplicht alleen in de hoek zitten, ze knippen hem er straks af.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eredivisiequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor welke competitie? PL staan er al.
Staan er al. Wat wil je weten?quote:
Oh ik kijk gewoon via Unibet eigenlijk.quote:
3,35 maarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik kijk gewoon via Unibet eigenlijk.
Voor wie?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
3,35 maarNog ff wachten op betfair ofzo dan.
3.35 voor Clasie? Singh staat op 2.45quote:
Casino nooit gedaan. Sportwedden ga ik mee door tot ik nergens meer een bonus krijg. Met bonus maak ik beetje winst. Zonder =quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Betting en het casino... gelukkig doe ik daar niet meer aan. Niet dat ik ooit verslaafd ben geweest maar mede daardoor baal ik des te meer van het verloren geld
Dat heb ik ook gedaan, maar al die onbekende bookmakers zijn buiten hun bonus om complete bagger.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Casino nooit gedaan. Sportwedden ga ik mee door tot ik nergens meer een bonus krijg. Met bonus maak ik beetje winst. Zonder =
Naja mijn 'verlies' komt niet boven de 300 euro uit hoor maar als je dan gaat beredeneren wat je er ook mee had kunnen doen. Voor de rest is het op zich best vermakelijk dus kan ik het ook zien als vermaak tegen betaling met een kleine kans op meerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Casino nooit gedaan. Sportwedden ga ik mee door tot ik nergens meer een bonus krijg. Met bonus maak ik beetje winst. Zonder =
quote:
Dat is netjes inderdaad. al zal zijn inzet waarschijnlijk wel extreem hoog liggenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:21 schreef j0rdiiii het volgende:
HMF heeft al meer dan ¤19.000 winst, die doet dat toch een stuk beter dan jullie.
Gratis geld als je ja bet.quote:
Sowiesoquote:
NETTO WINST is zelfs nog veel groter. Amerika reis, R7 en splijtstaaf van gekocht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:21 schreef j0rdiiii het volgende:
HMF heeft al meer dan ¤19.000 winst, die doet dat toch een stuk beter dan jullie.
Deze kwam ook als tip binnen op fok. Dat was wel lekkerquote:FIFA gaat winst van Bahrein op Indonesië onderzoeken
01/03/2012 15:13
De opmerkelijke 10-0 overwinning van Bahrein op Indonesië krijgt mogelijk nog een staartje. De FIFA gaat het WK-kwalificatieduel onderzoeken.
Om kans te houden op deelname aan het WK van 2014 in Brazilië had Bahrein een zege van 9-0 of meer nodig. Dan nog was het land afhankelijk van andere resultaten uit de groep. Uiteindelijk bleek de monsterscore niet voldoende. Doordat Iran en Qatar onderling besloten met 2-2 (de remise kwam pas laat tot stand) is Bahrein uitgeschakeld.
De uitschakeling was voor de wereldvoetbalbond echter geen reden het erbij te laten zitten. De bond heeft het duel en de uitslag als verdacht aangemerkt en gaat onderzoeken of er mogelijk omkoping in het spel was.
De nationale voetbalbond ontkent stellig ook maar iets te maken te hebben met illegale praktijken en zegt het onderzoek van de FIFA met vertrouwen tegemoet te zien.
En in het casino ook duizenden euro's hoor. 1x won hij zelfs 2k in het Holland Casino terwijl hij 5 uur daarvoor nog in Bremen zat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Gewoon 1 keer 1000 euro inzetten op bijv. Real Madrid - Ajax en je hebt 2000 euro gratis, daarna kun je maar raak spelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is netjes inderdaad. al zal zijn inzet waarschijnlijk wel extreem hoog liggen
Kon niet fout gaan!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon 1 keer 1000 euro inzetten op bijv. Real Madrid - Ajax en je hebt 2000 euro gratis, daarna kun je maar raak spelen.
Aldus HMF.
Dat doe ik dus nooit meer sinds ik een keer 800 euro op Real heb gezet tegen een of andere kut laagvliegerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon 1 keer 1000 euro inzetten op bijv. Real Madrid - Ajax en je hebt 2000 euro gratis, daarna kun je maar raak spelen.
Aldus HMF.
Dat is alleen van deze week he.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:21 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is alleen van deze week he.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doe ik dus nooit meer sinds ik een keer 800 euro op Real heb gezet tegen een of andere kut laagvlieger
Ja denk je toch ook even appeltje eitje als hun vorige wedstrijden steeds worden gewonnen met 3 goals verschilquote:
Hij pakt ook geen rust gewoon tussen het wereld redden/uitvinden van vooruitstrevende middelen en 50 opleidingen in. Soms maak ik mij weleens zorgen om hemquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is alleen van deze week he.
Was toch Beker wedstrijd?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja denk je toch ook even appeltje eitje als hun vorige wedstrijden steeds worden gewonnen met 3 goals verschil
Nee gewoon competitie, geen idee welke club meer. Murcia geloof ik.quote:
Wie is dat dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:31 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doet zij dit soort dingen.
Ze is niet vies van een paar piemels.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:31 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doet zij dit soort dingen.
Trusten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben kapot... tijd om het slapen een kans te geven. Het is immers inmiddels afgekoeld tot 40 graden en stik benauwd op mijn kamer...
Een meid die speelt in tv serie genaamd 'Community'.quote:[..]
Wie is dat dan?
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is niet vies van een paar piemels.
Heb je geen ventilator?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben kapot... tijd om het slapen een kans te geven. Het is immers inmiddels afgekoeld tot 40 graden en stik benauwd op mijn kamer...
[..]
Wie is dat dan?
Beetje competitie is niet erg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Trusten.
[..]
Een meid die speelt in tv serie genaamd 'Community'.
[..]
Niets mis mee.
Eigenlijk wel. Met een andere man samen 1 meid neuken.
2 vrouwen lijkt me ook al niks.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Trusten.
[..]
Een meid die speelt in tv serie genaamd 'Community'.
[..]
Niets mis mee.
Eigenlijk wel. Met een andere man samen 1 meid neuken.
Naar mijn gevoel is het zo akward. Je wilt elkaar niet bekijken, je wilt elkaar niet aanraken en je wilt niet op hetzelfde plek gaan neuken.quote:
Dan moet je zorgen dat je beide je eigen plekje hebtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Naar mijn gevoel is het zo akward. Je wilt elkaar niet bekijken, je wilt elkaar niet aanraken en je wilt niet op hetzelfde plek gaan neuken.
Als je met 1 daarvan relatie hebt is het kut, want je mag andere meisje eigenlijk niet aanraken (dat gevoel krijg je).quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2 vrouwen lijkt me ook al niks.
'quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je met 1 daarvan relatie hebt is het kut, want je mag andere meisje eigenlijk niet aanraken (dat gevoel krijg je).
Allebei meisjes niet kennen en toch doen is fantasie (als je er niet voor betaald).
Zo gevoel krijg ik als ik er aan denk dan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Waarom zou je dat niet mogen als je vriendin het wel doet waarschijnlijk?
Mwah, als je vriendin een trio met een ander meisje wil geeft ze je eigenlijk toestemming om ook met haar dingen te doen. En ze zal dan ook niet vies zijn van wat afwisseling tussen jou en haarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo gevoel krijg ik als ik er aan denk dan.
Maar lijkt me gewoon raar dat je vriendin dan toe laat dat je sex hebt met andere en dat ze dan nog toekijkt ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, als je vriendin een trio met een ander meisje wil geeft ze je eigenlijk toestemming om ook met haar dingen te doen. En ze zal dan ook niet vies zijn van wat afwisseling tussen jou en haar
Ja het lijkt mij ook even raar als mijn vriendin het met een andere meid zou doen. Meeste zeggen wel heel erg snel: ja geil toch blabla, maar zou best kunnen dat je dat ook wel ongemakkelijk vindquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar lijkt me gewoon raar dat je vriendin dan toe laat dat je sex hebt met andere en dat ze dan nog toekijkt ook.
Ok.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Pas die TT van het Ajax topic eens aan man, Ajacied422 heeft weer eens aan zijn shift knop gezeten op plekken waar hij dat niet moet doen.
Ik zou denken dat ze lesbisch is ofzo. Waarom zouden ze het anders toe laten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het lijkt mij ook even raar als mijn vriendin het met een andere meid zou doen. Meeste zeggen wel heel erg snel: ja geil toch blabla, maar zou best kunnen dat je dat ook wel ongemakkelijk vind
okquote:
Nou lesbisch niet want ze heeft een relatie met jouquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou denken dat ze lesbisch is ofzo. Waarom zouden ze het anders toe laten?
Ja heb gevoel dat iedere meisje nu BI is. Genoeg feestjes geweest waar meisjes (die ik vaak ken) met elkaar zoenen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou lesbisch niet want ze heeft een relatie met jouEerder bi-schierig, maja dat is tegenwoordig heel vrouwelijk Nederland
Jij ook al?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net DE perfecte borsten gezien in KPD
DM?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net DE perfecte borsten gezien in KPD
Dat dacht ik toen je dit zei:quote:
quote:
Ligt ook aan de leeftijd. als ze jong zijn is het ook vaak aandacht en alcohol.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja heb gevoel dat iedere meisje nu BI is. Genoeg feestjes geweest waar meisjes (die ik vaak ken) met elkaar zoenen.
Aha.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat dacht ik toen je dit zei:
[..]
Rond 18-20 jaar dus je kan gelijk hebben. Alleen is soms raar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt ook aan de leeftijd. als ze jong zijn is het ook vaak aandacht en alcohol.
Ga zelf maar kieknquote:
Nee, want heb geen honger terwijl ik morgen vast.quote:
Heb geen KPD rechten.quote:
.. Wat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, want heb geen honger terwijl ik morgen vast.
Ik heb geen honger, maar moet eigenlijk eten omdat ik morgen vast.quote:
Oh zo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb geen honger, maar moet eigenlijk eten omdat ik morgen vast.
luister het eensquote:
Ramadan. Wel laatste dag.quote:
Oh, was dat nog steeds bezig joh?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ramadan. Wel laatste dag.
Zondag Suikerfeest.
joymii login werkt nogquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ramadan. Wel laatste dag.
Zondag Suikerfeest.
Weet je dat ik zo iets nooit heb gehad.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh zondag. De buurman had vandaag al zo'n speciale jurk aan.
quote:
Om de een of andere reden had ik jou nou nooit voor een Moslim aangezienquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet je dat ik zo iets nooit heb gehad.
Terwijl ik dat eigenlijk wel eens aan wil hebben.
zijn moeder.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om de een of andere reden had ik jou nou nooit voor een Moslim aangezien(niet beledigend bedoeld ofzo hoor)
Wat is je afkomst als ik vragen mag?
Hij is PSV-er en woont in Utrecht. Kon bijna niet missen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om de een of andere reden had ik jou nou nooit voor een Moslim aangezien(niet beledigend bedoeld ofzo hoor)
Ah, duidelijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is PSV-er en woont in Utrecht. Kon bijna niet missen.
Een Koerd uit Irak.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is PSV-er en woont in Utrecht. Kon bijna niet missen.
quote:
quote:
Gaan toch alleen maar Marocs vanuit Utrecht naar PSVquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een Koerd uit Irak.
[..]
Hoe bedoel je?
Moet toegeven dat ik veel Marokkanen ken die voor PSV zijn, maar nee ben geen Mocro.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaan toch alleen maar Marocs vanuit Utrecht naar PSV
Op de dag dat Fernandez 11 wedstrijden geschorst wordt hang ik de vlag uit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:02 schreef Fok-it het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=171072
Als ze dat in Nederland nou ook wat vaker deden
Hoop dat hij niet `3x inmiddels* tegen dezelfde steen aan stootquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op de dag dat Fernandez 11 wedstrijden geschorst wordt hang ik de vlag uit.
Marcelo?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop dat hij niet `3x inmiddels* tegen dezelfde steen aan stoot
Zou al de 5e of 6e keer zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop dat hij niet `3x inmiddels* tegen dezelfde steen aan stoot
Fernandezquote:
Ik zag Marcelo meer als de steen.quote:
Marcelo? Eerder een ballonquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag Marcelo meer als de steen.
Is ook geen compliment.quote:
Dat verdient Marcelo ook nietquote:
Ik weet, maar had gevoel dat je dat dacht.quote:
Moet jij zeggen, als voormalig vaste gast van UDOWU.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het niveau is daar te laag voor mij.
Jouw past het precies.
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het niveau is daar te laag voor mij.
Jouw past het precies.
Toen ik daar was was UDOWU nog hoogstaand.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet jij zeggen als vaste gast van UDOWU.
Ik probeer je te helpen, maar dan moet je niet dit soort kinderachtige shit zeggen.quote:
Daarom is het gesloten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik daar was was UDOWU nog hoogstaand.
Bierquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voortaan een biertje minder drinken graag.
Komt dat het nu te heet is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen was ik er toch niet meer joh. Je bent niet echt in vorm vandaag he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohjeej, zal ik straks wel kunnen slapen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, daar ging het laatste beetje respect wat ik voor je had.
Eerste redelijk leuke opmerking van je in tijden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ohjeej, zal ik straks wel kunnen slapen?
Beter opletten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat heeft GGMM eigenlijk met voetbal? Ik zie hem nooit in de clubtopics posten.
Kut, ik moet mijn niveau weer laten verlagenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerste redelijk leuke opmerking van je in tijden.
Soort Jojoortje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat heeft GGMM eigenlijk met voetbal? Ik zie hem nooit in de clubtopics posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |