Kunt er gewoon op klikken. Op die site staan dus een aantal filmpjes waarvan geen enkele autostart.quote:
Ga iemand anders trollen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kunt er gewoon op klikken. Op die site staan dus een aantal filmpjes waarvan geen enkele autostart.
De link kan je wel op klikken, zijn 2 youtube filmpjes van mensen die eraan worden behandeld. Been bestaande uit wat botten meer niet.quote:
Oh oke. Maar ga niet kijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De link kan je wel op klikken, zijn 2 youtube filmpjes van mensen die eraan worden behandeld. Been bestaande uit wat botten meer niet.
quote:A Dr Yegorov spoke about the distinct, pungent smell of Krokodil users "It's that smell of iodine that infuses all their clothes...There's no way to wash it out, all you can do is burn the clothes. Any flat that has been used as a krokodil cooking house is best forgotten about as a place to live. You'll never get that smell out of the flat."
Ik heb geklikt en je hebt gelijk. Maar je geeft vaak aan dat je alleen maar trollt daarom.quote:
Alsof je om die geur geeft als je daar aan verslaafd bentquote:
Nee, tuurlijk niet. Maar voor niet-verslaafden wel een beetje jammer als hele steden onbewoonbaar zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof je om die geur geeft als je daar aan verslaafd bent
In dat soort armoedsdorpen waar het meestal gebruikt word zijn er geen niet-verslaafdenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Maar voor niet-verslaafden wel een beetje jammer als hele steden onbewoonbaar zijn
Waarom denk je dat alle russen niets om hun leven geven?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:47 schreef mrstylo het volgende:
Maar weten jullie misschien waarom Russen echt geen fuck over hun leven geven? Lijkt me best zorgwekkend.
Het lijkt qua effect op heroine. Met het verschil dat je met heroine theoretisch 100 kan worden en met Krokodil heb je nog een paar maanden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Werkt dit gewoon over je hele lichaam door of wat? Ik ga er eens wat over lezen, heb toch niks te doen.
Ik doe niet aan trollen ik ben alleen niet serieus te nemenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb geklikt en je hebt gelijk. Maar je geeft vaak aan dat je alleen maar trollt daarom.
Dat gevoel krijg ik en andere hier bevestigen het ook. En ik wil nu weten waarom.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom denk je dat alle russen niets om hun leven geven?
Mwah, de mensen die hier aan verslaafd zijn groeien meestal gewoon op in een kansarm milleu. de welgestelde zul je echt niet aan de krokodil zien zittenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik en andere hier bevestigen het ook.
Die steden zijn depressieve betonblokken, jeugd geen kansen en dan slaat de verveling al snel toe. Eenmaal verslaafd en geen verbetering...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:47 schreef mrstylo het volgende:
Maar weten jullie misschien waarom Russen echt geen fuck over hun leven geven? Lijkt me best zorgwekkend.
Nee, die vertonen zelfdestructief gedrag in een resort in Thailand.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, de mensen die hier aan verslaafd zijn groeien meestal gewoon op in een kansarm milleu. de welgestelde zul je echt niet aan de krokodil zien zitten
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, die vertonen zelfdestructief gedrag in een resort in Thailand.
Helaas nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog nooit "welgestelde" Russen tegen gekomen op vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |