Tja... ik vind het ook een kansloze boete hoor maar het enkel verhalen op studenten die een superbaan vinden wat o.a. de PVDA voorstelt is ook populistisch en eigenlijk onhaalbaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Halbe Zijlstra heeft zelf ook meer dan 6 jaar gestudeerd hé
Nee, die niet heeft niet gestudeerd. Vindt 9 procent van NL en 100 procent van Fok.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Halbe Zijlstra heeft zelf ook meer dan 6 jaar gestudeerd hé
Die hele generatie die nu aan de macht is heeft meer dan 6 jaar gestudeerd. En lekker lopen blowen en aan de Acid en nu zoveel mogelijk verboden makenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, die niet heeft niet gestudeerd. Vindt 9 procent van NL en 100 procent van Fok.
Wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb een barbeque bij de vriend van mijn vader die 50 is geworden
In een droomwereld hadden ze toen al zoveel bezuinigd dat het nu niet nodig was maar ja... Ach fuck deze ja tog te serieuz mattie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die hele generatie die nu aan de macht is heeft meer dan 6 jaar gestudeerd. En lekker lopen blowen en aan de Acid en nu zoveel mogelijk verboden makenJammer.
Maar duurt niet zo lang hoor. Hopelijk kan ik dan nog het slot van Tottenham - Newcastle meepikkenquote:
Jij bent 14 toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet ik nu naar bed gaan? Het is heet
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent 14 toch?
Dan had je na Sesamstraat al op bed moeten liggen.
Op jouw leeftijd is het zo laat maken anders ook niet verstandig. Je lichaam herstelt steeds minder snel...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent 14 toch?
Dan had je na Sesamstraat al op bed moeten liggen.
Zeker waar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd is het zo laat maken anders ook niet verstandig. Je lichaam herstelt steeds minder snel...
Eén sherry en hij is er weer bovenopquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd is het zo laat maken anders ook niet verstandig. Je lichaam herstelt steeds minder snel...
Het was cognac. Maar dat hoorde ik pas een dag later.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eén sherry en hij is er weer bovenop
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Kennen jullie Slender? Paar vrienden van me hebben dat gespeeld en het schijnt echt eng te zijn, hoewel het dus maar een spelletje is
Ga t zo ook wel ff downloaden
Aha... en na die 'cognac' wel bij bewustzijn gebleven? Na die AIDS feestjes in Groningen paar jaar terug kun je niet voorzichtig genoeg zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Het was cognac. Maar dat hoorde ik pas een dag later.
[..]
AIDS feestjes?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha... en na die 'cognac' wel bij bewustzijn gebleven? Na die AIDS feestjes in Groningen paar jaar terug kun je niet voorzichtig genoeg zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Groninger_hiv-zaakquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Groninger_hiv-zaak
Gevonden, dit kan je toch niet ontgaan zijn? Al zat ik er als deelnemer natuurlijk wel dichter op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |